Bekijk volle/desktop versie : Studie Stageplek juridisch medewerker.



16-01-2014, 17:04
[De moed zakt me langzamerhand in de schoenen. Kent iemand een geschikte stageplek? Het liefst omgeving Eindhoven/Limburg..]

16-01-2014, 18:28


Ik hen stage gelopen in kanaleneiland. Heel gezellig gehad en ze maken ook geem probleem van een hoofddoek..

16-01-2014, 20:39
Tilburg ? assouiki advocaten heb ik stage gelopen super

16-01-2014, 21:38
Mmm,, is inderdaad heel moeilijk om momenteel een stageplek te vinden.. Tip: kijk regelmatig op stagemarkt.nl Verder adviseer ik je alle gemeentes in jouw buurt te benaderen.

16-01-2014, 21:39



Citaat door fuckyaBusiness:
Ik hen stage gelopen in kanaleneiland. Heel gezellig gehad en ze maken ook geem probleem van een hoofddoek..
Ik kom zelf ook van Utrecht. Welk bedrijf/organisatie in k-eiland heb je stage gelopen en weet je toevallig of ze momenteel ook stagiares zoeken?

16-01-2014, 22:19

Citaat door fuckyaBusiness:
Ik hen stage gelopen in kanaleneiland. Heel gezellig gehad en ze maken ook geem probleem van een hoofddoek..


Hmm, Utrecht is me wel iets te ver! Waar heb je stage gelopen als ik vragen mag?


Citaat door karimow:
Tilburg ? assouiki advocaten heb ik stage gelopen super


Marokkaanse advocaten? Wat waren zoal je werkzaamheden?


Citaat door xx_beauty_xx:
Mmm,, is inderdaad heel moeilijk om momenteel een stageplek te vinden.. Tip: kijk regelmatig op stagemarkt.nl Verder adviseer ik je alle gemeentes in jouw buurt te benaderen.
Klopt! Dit is echt niet leuk meer. Ik moet in februari beginnen en heb nog niets. Mijn laatste hoop is dan wel een uitzendbureau waar ik mijn leven ga haten voor 1,5 jaar. Dank voor de tips, die site hou ik zowat dagelijks in de gaten, helaas nog zonder succes. Gemeentes zitten ook helaas vol. Ben je ook opzoek naar een stage?