Bekijk volle/desktop versie : .......



Pagina's : [1] 2

16-01-2014, 14:21
Ruzie thuis die explodeert hoe kun je daar het beste mee omgaan?
Dan heb ik het over vreselijke pijnlijke woorden en een duw

Praten is nu even onmogelijk omdat beidde erg boos zijn. Zit meer te denken aan dag weg naar mijn zus en mijn mobiel uitzetten gezien ik van hem de pot op kan.
Wil het niet erger maken dan het al is. Maar zo blijven en elkaar negeren vreet aan mij.

16-01-2014, 14:25


Hoe is je gezinssituatie? Married of woon je met je ouders?

16-01-2014, 14:25
Daar maak je het alleen erger mee. Blijf gewoon thuis

16-01-2014, 14:29
Oh, married, ik zie nu pas die "hem".

Gewoon zo blijven en als het je lukt normaal doen, dan smelt het ijs vanzelf wel weer incha Allah.

16-01-2014, 14:35


Mmoeilijk meissi..

Ik zou thuis blijven als je weggaat gaan jullie beide piekeren, laat mekaar ff afkoelen.

Ga dan een gesprek aan. Ghair inshaAllah..

16-01-2014, 14:41
Getrouwd

Alleen de stilte vreet aan mij en ik merk dat ik ermee zit terwijl hij gewoon verder gaat.
Probeer het van mij af te zetten maar ik zit er 24 uur mee.

16-01-2014, 15:06
Misschien lijkt het alleen maar zo,dat hij verder gaat. Maar zit ie er behoorlijk mee lijkt mij wel gezond. En mannen kunnen over het algemeen makkelijker met emoties omgaan terwijl vrouwen het liefst het uit willen praten per direct en snel een excuus willen noem maar op. Maar niemand weet wat er precies heeft afgespeeld. Denk is even terug naar de oorzaak en probeer reëel te zijn.

16-01-2014, 15:08
Als je het huis verlaat om ergens anders te slapen dan beginnen de problemen pas. Blijf thuis en probeer gewoon wat lief te doen en je te verontschuldigen ook als jij niet fout bent geweest. Sorry zeggen is geen teken van zwakte maar een teken van sterkte dat jij je huwelijk boven een ruzie plaatst.

16-01-2014, 15:22

Citaat door Nadorlady010:
Misschien lijkt het alleen maar zo,dat hij verder gaat. Maar zit ie er behoorlijk mee lijkt mij wel gezond. En mannen kunnen over het algemeen makkelijker met emoties omgaan terwijl vrouwen het liefst het uit willen praten per direct en snel een excuus willen noem maar op. Maar niemand weet wat er precies heeft afgespeeld. Denk is even terug naar de oorzaak en probeer reëel te zijn.
Hij eet, terwijl ik geen hap door mijn keel krijg
Hij sport, krijgt tv, valt als een blok in slaap terwijl ik hele nacht lig te woelen
Hij gaat gewoon door en ik maak mijzelf gek, ben zo boos op mijzelf.
Waarom kan ik ook niet het van mij afzetten en doorgaan?
Vandaag heb ik afspraak met mijn vriendin afgezegd omdat ik te verdrietig ben, vind mezelf zo een stomme domme koe dat ik treur om iemand die gewoon doorgaat.
Haat mijzelf op dit moment

16-01-2014, 15:23

Citaat door Bloedwraak:
Als je het huis verlaat om ergens anders te slapen dan beginnen de problemen pas. Blijf thuis en probeer gewoon wat lief te doen en je te verontschuldigen ook als jij niet fout bent geweest. Sorry zeggen is geen teken van zwakte maar een teken van sterkte dat jij je huwelijk boven een ruzie plaatst.
Je hebt volkomen gelijk.
Ik vind dat ik nu een sorry verdien en meer dan dat zelfs.

16-01-2014, 15:28
Je bent gek als je de deur uitgaat.Ik heb ook wel eens mot met die man van mij en negeer hem. Ik denk ieder getrouwd stel wel, maar beste is gewoon je ding te doen. even afkoelen.

Ik begrijp dat je het erg moeilijk vind om als eerste de stap te zetten om te praten of sorry te zeggen ( ben zelf ook erg koppig) maar zoek toenadering op een andere manier. Kook en zeg dat het eten klaarstaat, als je de was gaat doen vraag of hij nog vuil was heeft etc. Hele simpele dingen maar wel iets luchtigs om het ijs te breken. Hij ziet vanzelf wel in dat hij dan excuses moet bieden.

En goedmaken is altijd leuk!!!

16-01-2014, 15:36
Zet surat Al Baqara op thuis..heb rust en accepteer het..wees niet eigenwijs en ga eten en praten..daar bereik je niets mee..

16-01-2014, 15:36


Leer loslaten meid..
Je hebt alleen jezelf ermee.
Eet, praat, ga op bezoek bij je ouders, bel je vriendin, bestel een leuke set kleding voor je zelf, maak een lekkere maaltijd klaar (ook voor jezelf en leef je leven gewoon, ben je mal om je bestaan stil te zetten om een ruzie?? Je leven stond voor je je man kende toch ook niet bij iedere ruzie op hold??
Ga niet wachten op excuses en nederig doen indien het zijn fout is.
Groet hem normaal, maar hang geen hele verhalen op, negeer ook niet als een klein kind maar vind hierin een juiste tussenweg en bovenal respecteer jezelf. Ga niet mee in zijn kinderachtige uitspraken of handelingen want dan is binnen no time je huwelijk naar de knoppen.
Laat je niet uitlokken en denk aan Allaah en Zijn Tevredenheid, voor Hem leef je en niet voor je man.

16-01-2014, 15:41

Citaat door Eigenwijsje1985:
Je bent gek als je de deur uitgaat.Ik heb ook wel eens mot met die man van mij en negeer hem. Ik denk ieder getrouwd stel wel, maar beste is gewoon je ding te doen. even afkoelen.

Ik begrijp dat je het erg moeilijk vind om als eerste de stap te zetten om te praten of sorry te zeggen ( ben zelf ook erg koppig) maar zoek toenadering op een andere manier. Kook en zeg dat het eten klaarstaat, als je de was gaat doen vraag of hij nog vuil was heeft etc. Hele simpele dingen maar wel iets luchtigs om het ijs te breken. Hij ziet vanzelf wel in dat hij dan excuses moet bieden.

En goedmaken is altijd leuk!!!
Dit na aanleiding van onze fikse ruzie waarbij hij riep dat ik de pot op kon en hij het gehad had met mij.
Ik wilde toen weg maar hij hield mij tegen, werd toen boos en kreeg ik een duw.
Hij gaat naar zijn werk en eet bij zijn ouders, komt daarna naar huis en gaat tv kijken alsof er niks aan de hand is.
Gisteren was ik bij mijn ouders, ik rekte het uit tot laat. Geen telefoontje niks, totdat mijn broertje binnen kwam en vroeg of ik hem gebeld had. Meneer belde mijn broertje onder het mom van ik kan haar niet bereiken terwijl ik gewoon bereik had.
Ik weiger sorry te zeggen ik ben uitgescholden en geduwt. Hij zet zichzelf in slachtofferrol en dat maakt mij nog bozer.

16-01-2014, 15:45
Lafhartige mannen tegenwoordig. Vooral de Marokkaanse man. Die kan maar niet accepteren dat hij fout zit. Ik ken een stel die ook zo een ruzie heeft gehad. De man is uiteindelijk naar zijn zus gegaan en is daar gebleven. Dat zijn dan de Marokkaanse shmetta's an tegenwoordig


Sent from my Range Rover, from outer space

Pagina's : [1] 2