Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Walloe Walloe Walloe Vie Doenja Maket doem Walloe

Zin_Rabat
08-02-2003, 23:32

Ik Hoorde Dat Liedje Net Van Cheb Mamie ;) En Het raakte met echt Wat Het is echt op timing gekomen Net hoorde Ik Dat een kennis van ons is overleden En Zag Net Zo een stukje over rijkdom En nog zo veel dinge en Dan Denk Je Echt Walloe Walloe Vie Had El Dounja Ma Ket Doem Walloe Ja El Nes :(

minous21
08-02-2003, 23:34
Cheb Khalid is the man! Inderdaad een goede tekst

chicamaroquia
08-02-2003, 23:45
dat nummer is van khaled, niet van mami! :D

Zin_Rabat
08-02-2003, 23:48
owwwwwwwwww damn :rolleyes: Ik wist dat ze hier weer iets over gaan zeggen Is Commentaar leveren het ennige waar marokkaanen goed in zijn meid dat weet ik nou ook wel ik zeg toch ook niet mamy maar mamie mijn mamie Allah ie ster

chicamaroquia
09-02-2003, 00:03

Origineel gepost door Zin_Rabat owwwwwwwwww damn :rolleyes: Ik wist dat ze hier weer iets over gaan zeggen Is Commentaar leveren het ennige waar marokkaanen goed in zijn meid dat weet ik nou ook wel ik zeg toch ook niet mamy maar mamie mijn mamie Allah ie ster sorry, was niet wreed bedoeld. ik dacht, straks wil dat meisje het nummer opzoeken en dan zit ze bij de verkeerde naam te zoeken :D

DESPERADA
09-02-2003, 00:04
Me ka Doem walou..... Enige wat we ons graf mee nemen zijn onze goede daden ------> Hassanaats!

Zin_Rabat
09-02-2003, 00:06
Origineel gepost door DESPERADA Me ka Doem walou..... Enige wat we ons graf mee nemen zijn onze goede daden ------> Hassanaats! precies

DESPERADA
09-02-2003, 00:07
en niet te vergeten onze zondes --------> Dnoeb (die laat ik liever achter) Khair Inschallah

Zin_Rabat
09-02-2003, 00:09
Origineel gepost door DESPERADA en niet te vergeten onze zondes --------> Dnoeb (die laat ik liever achter) Khair Inschallah ahahahahah daar heb je ook helemaal gelijk in alleen we kunnen ons best doen om de denoeb helemaal niet te krijgen hoef je,je eigen ook geen zorgen te maken over of je ze wel kan achter laten :rolleyes:

DESPERADA
09-02-2003, 00:33
Origineel gepost door Zin_Rabat ahahahahah daar heb je ook helemaal gelijk in alleen we kunnen ons best doen om de denoeb helemaal niet te krijgen hoef je,je eigen ook geen zorgen te maken over of je ze wel kan achter laten :rolleyes: Ja zuster je heb gelijk, alleen de mens is zwak... :( We kunnen die doenoeb ook wegwissen InschAllah ------> Tauwbah verrichten

qwatra
09-02-2003, 01:33
Salaam, Zin_rabat, je zei dat en kennis van jullie overleden is, ik hoop dat het niet al te zwaar is en ik wens je nog veel sterkte, ik hoop dat je er gauw doorkomt, al mogen we onze doden niet vergeten Maha salama