Bekijk volle/desktop versie : Achenteh begaat medische keuring bij Vittesse



15-01-2014, 12:03
Update 15 januari 11.47 uur - Vitesse laat aanwinst nummer vier vast medisch keuren
Rochdi Achenteh wordt vandaag medisch gekeurd door Vitesse, zo meldt de Gelderlander woensdagmorgen. De 25-jarige linksback, die dinsdag van Vitesse-coach Peter Bosz een rondleiding kreeg op Sportpark Papendal, komt per direct over van PEC Zwolle. De clubs hebben via de officiële kanalen nog geen mededelingen gedaan.

Bertrand Traore, Uros Djurdjevic en Zakaria Labyad gingen het voormalig jeugdexponent van PSV eerder deze maand voor. Vitesse had de afgelopen dagen Ivan Obradovic op proef. De Serviër speelde drie oefenduels voor de Arnhemmers, maar krijgt geen contract aangeboden.

15-01-2014, 12:43



Citaat door Tranquilo_:
Update 15 januari 11.47 uur - Vitesse laat aanwinst nummer vier vast medisch keuren
Rochdi Achenteh wordt vandaag medisch gekeurd door Vitesse, zo meldt de Gelderlander woensdagmorgen. De 25-jarige linksback, die dinsdag van Vitesse-coach Peter Bosz een rondleiding kreeg op Sportpark Papendal, komt per direct over van PEC Zwolle. De clubs hebben via de officiële kanalen nog geen mededelingen gedaan.

Bertrand Traore, Uros Djurdjevic en Zakaria Labyad gingen het voormalig jeugdexponent van PSV eerder deze maand voor. Vitesse had de afgelopen dagen Ivan Obradovic op proef. De Serviër speelde drie oefenduels voor de Arnhemmers, maar krijgt geen contract aangeboden.
Vitesse heeft echt een leuke selectie, waar ze echt wel wat moois uit kunnen halen.

15-01-2014, 14:42
dit zal de Marokkaanse clubje worden van Sporthoekleden

15-01-2014, 14:43
Leuke speler maar ik denk niet dat hij Van Aanholt uit de basis gaat spelen. Of is hij voor een andere positie gehaald?

15-01-2014, 14:46



Citaat door Elcabron:
Leuke speler maar ik denk niet dat hij Van Aanholt uit de basis gaat spelen. Of is hij voor een andere positie gehaald?
volgens kan hij ook wel rechts of heb ik het verkeerd gezien ?

15-01-2014, 14:48

Citaat door LaasteGeruchten:
volgens kan hij ook wel rechts of heb ik het verkeerd gezien ?
Weet niet, volgens mij heb ik hem alleen linksback zien spelen. Wel leuk team krijgt Vitesse zo, ze moeten alleen nog een goede spits halen, dan worden ze met de vingers in de neus kampioen.

15-01-2014, 14:49

Citaat door LaasteGeruchten:
volgens kan hij ook wel rechts of heb ik het verkeerd gezien ?

Nee, je bedoelt middenveld.
Hij heeft bijna altijd bij PSV in de jeugd op het middenveld gespeeld

15-01-2014, 14:54

Citaat door ANSS:
Nee, je bedoelt middenveld.
Hij heeft bijna altijd bij PSV in de jeugd op het middenveld gespeeld
dan al hij als linkshalf gebruikt worden