Bekijk volle/desktop versie : Hala Medania (Marokkaans familieboekje)



13-01-2014, 23:18
Hallo dames,

Wie kan me helpen. Wie weet wat voor papieren ik nodig heb om dit in Marokko te kunnen laten maken. Ik ben zelf in Nederland geboren en mijn man in Marokko. Wat moet ik hier bij het consulaat en eventueel gemeente regelen om alle benodigdheden bij elkaar te hebben.

Mijn dank is groot.

13-01-2014, 23:27


Je hebt halamadania van jullie beide ouder nodig en la Carte national, en een vertaald geboorte akte van je kind.

13-01-2014, 23:38
Jij hebt tog een man neem ik aan, dus waarom moeite doen laat hem zijn verplichtingen nakomen vrouwen tegenwoordig..

13-01-2014, 23:40

Citaat door Zaineddine:
Je hebt halamadania van jullie beide ouder nodig en la Carte national, en een vertaald geboorte akte van je kind.


Hier sluit ik me bij aan. + pasfoto's. Wij hebben het pas nog laten doen.

13-01-2014, 23:46



Citaat door al7amdoulillaah:
Hier sluit ik me bij aan. + pasfoto's. Wij hebben het pas nog laten doen.

Een internationale geboorte akte kan je bij de gemeente halen hoef je niet nog eens te laten vertalen


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13-01-2014, 23:48
@ Sneeuwvlokje....Gaat jou dat wat aan? Misschien is hij op dit moment niet in staat om dat zelf te doen. Weet jij veel? Geen aannames doen als je niet weet wat de reden is waarom ik dit vraag.

13-01-2014, 23:50

Citaat door al7amdoulillaah:
Hier sluit ik me bij aan. + pasfoto's. Wij hebben het pas nog laten doen.
Bedankt voor je reactie. Weet je ook wat ik bij het consulaat voor mezelf moet halen. Want we vragen het wel in Marokko aan maar ik moet hier voor mezelf volgens mij nog wat papieren halen. Zijn deel doet hij zelf en het daadwerkelijke aanvragen.

13-01-2014, 23:59

Citaat door Sweet_Angel87:
Een internationale geboorte akte kan je bij de gemeente halen hoef je niet nog eens te laten vertalen


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk


Citaat door al7amdoulillaah:
Hier sluit ik me bij aan. + pasfoto's. Wij hebben het pas nog laten doen.


Citaat door Zaineddine:
Je hebt halamadania van jullie beide ouder nodig en la Carte national, en een vertaald geboorte akte van je kind.
Bedankt voor jullie hulp.