Bekijk volle/desktop versie : Stiefmoeder die mijn leven verknalt



13-01-2014, 20:52
ik plaats hem voor de 2de x want ik weet niet of hij de eerste keer is aangekomen

Deel 1


Na dat mijn moeder is overleden aan een auto ongeluk, kwam er een nieuwe vrouw in huis genaamd choumicha. Ik heb echt een hekel aan haar en haar kinderen, alleen saida mag ik. Choumicha heeft vaak mijn eten verpest door er stiekem extra kruiden in te doen of door extra ingredient toe te voegen aan mijn eten als ik niet op let. ze sluit me vaak in de kelder op en slaat mij. Daarom heb ik zo een hekel aan haar. Ze verzorgt alleen haar eigen kinderen. Vandaag kook ik. Ik kook spaghetti. Ik hou alles goed in de gaten want er gaat altijd iets mis bij het koken door choumicha. Ze doet net een klein kind na bah. Over 5 minuten is het klaar. Ik roep Saida:" Saida kan je even helpen". Saida komt er aan. "Kan je even de tafel de dekken" zeg ik. Ze doet wat ik haar gevraagd heb. Na 5 minuten is het klaar. Ik zet spaghetti op de borden en wat saus. Als ik dat heb gedaan roep ik iedereen aan tafel. Dit keer is er niks aan de hand. "Eerste keer kook je zonder problemen" zegt choumicha. Ik zou haar wel kunnen wurgen. "Jouw kookkunsten zijn nooit goed geweest" zeg ik. "Stil voordat ik je afmaak" zegt ze heftig. Was mijn vader hier. Hij is voor een half jaar naar marokko. Ik, ghadija, fahed en mohamed zijn hier gebleven met choumicha. Ghadija geeft me een trap onder de tafel. Ze trapt recht op mijn bllauwe plek die choumicha heeft gegeven vorige week.

xvorige weekx
"JIJ ROTKIND" schreeuwt ze tegen me. Haar lievelings vaas is gebroken bij het schoonmaken. Choumicha trekt me keihard aan mijn haren. Ze trapt me 5 keer op mijn scheen en ze geeft me ook nog een paar vuisten. Ze sleept me daarna mee naar de kelder." JIJ OVERNACHT HIER!!!" Zegt choumicha. Ik ben 3 dagen in de kelder gebleven. Af en toe bracht ghadija mij wat eten en water.

x terug naar realiteitx
Ik doe alsof er niets aan de hand is. Wat deed dat zeer. Ik kijk ghadija boos aan. Na het eten ga ik naar mijn kamer, ik hoef de gezicht van die mossiba niet te zien. Dat mijn vader nog steeds van choumicha houdt. Ik pak mijn telefoon en bel Rahima, mijn beste vriendin. #telefoon ik: heey Rahima. Ra: hooi schat. Ik: hoe gaat het met je? Ra: met mij gaat het goed en met jou? Ik: In deze situatie zeker niet. Ra: is die wijf nog steeds aan de gang? Ik: ja ik word echt moe van haar. Ra: kan je vandaag niet bij mij logeren. Ik: nee denk dat je ouders het niet willen. Ra: tuurlijk wel joh, kom nou maar. Ik: okee, ik ga me even omkleden dan kom ik eraan. Ra: oke dan zie ik je zo, tot zo schat. Ik: tot zo, doei. Ra: doei #opgehangen. Ik zet mijn telefoon op mijn bureau en loop naar de douche. Gelukkig niet bezet. Ik trek mijn kleren uit en ga onder de douche. Als ik klaar ben droog ik me af en loop naar mijn kamer. Ik trek mijn onderbroek en bh aan en trek wat kleren erboven. Daarna doe ik mijn abaya aan. Ik hou ervan om een abaya te dragen. Ik ga voor de spiegel staan en maak mijn blauwe hoofddoek. Als ik klaar ben komt ghadija binnen. "klop je niet meer aan?" Vraag ik. "Sorry waar ga je?" Vraagt ze. "Ik ga bij Rahima logeren" antwoord ik. "Oke dat komt goed uit, ik heb een jurk voor Najia de zus van Rahima" zegt ze. " Ik weet wel wie Najia is" zeg ik. " Okee ik pak even mijn jurk" zegt ze. Najia en ghadija zijn toevallig ook beste vriendinnen. Ik pak mijn tas in met benodigde spullen zoals mijn toilettas, mijn abaya's en hoofddoeken, snoep en een boek die ik voor school moet lezen. Ik zet mijn telefoon en sleutels in mijn handtas. Ik loop mijn kamer uit naar ghadija. Ik klop aan en zeg" geef snel die jurk". Ze komt naar buiten en geeft mij een tas met een jurk. Ik bedank haar en neem afscheid. Net als ik de deur uit wil gaan zegt Choumicha:" waar wil jij naar toe gaan". " Gaat je niks aan" zeg ik. " Bij vriendinnen logeren he" zegt ze. " Als je het weet waarom vraag je me het dan" zeg ik geïrriteerd. " Jij blijft hier!!" Schreeuwt ze. " JE BENT MIJN MOEDER NIET!" Schreeuw ik terug. "DIT IS MIJN HUIS DUS MIJN REGELS!!!" Schreeuwt ze alweer. "IK WAS HIER EERST, DIT IS MIJN LEVEN EN IK BEPAAL WAT IK DOE, NIET JIJ!" schreeuw ik. Choumicha staat altijd in de weg. Ze moet altijd alles weten. Ik doe de voordeur open en gooi hem dicht als ik buiten ben. Ik hoor choumicha nog schreeuwen. Ik hoor wat. Ik kijk naar achter "AAAAAAGGHH!!"

reageer als ik verder moet gaan

13-01-2014, 23:14


Eerste fan uppp

13-01-2014, 23:27
Ga gauwww verder
2de fan erbij

UppUppUpp

14-01-2014, 20:00
Deel 2

“AAAAGGHH” schreeuwt choumicha. “DIT IS DE LAATSTE KEER DAT JIJ IN DEZE HUIS BENT GEWEEST” zegt ze. Ik zal zeker terug komen. Wat een trut is die choumicha zeg. Dat mijn vader een bed deelt met haar. Ik kan haar gewoon niet uitstaan. Ik loop door. Ik sta voor de deur van Rahima na 5 minuten. Ik bel aan. Najia doet open. “Salam schat, hoe gaat het met je?” zegt Najia. “Gaat goed hamdoellilah en met jou?” zeg ik. “Ook hamdoellilah, kom binnen” antwoord ze. Ik loop naar binnen. “Hier ik moest dit van Ghadija geven” zeg ik en geef haar de tas met de jurk. Ik loop door naar de woonkamer en groet de moeder van Rahima. “ Rahima is boven schat” zegt Rahima’s moeder. Ik knik en bedank haar. Ik loop de trap op naar Rahima’s kamer. Ik klop aan. “Kom binnen” roept ze. Ik doe de deur open en loop naar binnen. We groeten elkaar. Ik zet mijn tassen tegen de muur. “ Gaat het met je ?” vraagt Rahima. “ Ja gaat goed met me” zeg ik. “ Ben je zonder problemen uit huis gegaan” vroeg ze. “ jawel, ze hield me tegen” zei ik. “ irritante trut die zei is, by the way, wil je film kijken?” vraagt ze. “ Hangt er vanaf welke” zeg ik glimlachend. “ er is Paranormal activity 4 en..” zeg ze. Ik onderbreek haar” Paranormal activty 4” zeg ik. Ze lacht en pakt haar laptop. Ik loop naar mijn tas en pak een zak skittles en sensation chips mexican pepper & cream. Als de film begint komt Najia binnen. “wat doen jullie?” vraagt ze. “We gaan Paranormal activity 4 kijken” zegt Rahima. Najia doet de deur dicht en gaat zitten. Ik kijk Rahima aan en lach. Rahima heeft me heel vaak geholpen, haar ouders ook. Ik ben hun eeuwig dankbaar. Rahima geeft me een klein tikje op mijn hoofd: “Heb je me wel gehoord?” vraagt ze. “Nee sorry wat zei je?” vraag ik. “Heb je dit een keer gezien?” vraagt ze. “ Ja 1 keer maar lette niet goed op” zeg ik. Ik pak een handje van de skittles. Er gebeurd helemaal niks. “ deze film is echt niet eng en is saai” zeg ik. “ o ja ben vergeten jij bent zo een horror type” zegt Rahima. Aan het eind pak ik nog een handje skittles. Rahima pakt mij stevig vast aan mijn arm. “ Iedereen is dood en zei rent naar daar?” zegt Rahima. Als die meisje opgegeten wordt begint iedereen te gillen. Rahima zit de hele tijd heen en weer met mijn hand te schudden. Alles is op de grond gevallen. “ Wat is hier aan de hand?” Vraagt Rahima’s moeder die net binnen is gekomen. “mama we hebben alleen horror film gekeken” zegt Najia. “tazz jullie laten mij schrikken” zegt Rahima’s moeder en doet de deur dicht. “ Omg, ik denk dat ik net een trauma heb opgelopen” zegt Rahima. “ we beginnen te lachen. “ ik vond hem best wel leuk maar alleen aan het eind is hij eng” zegt Najia. “pff het was niks” zeg ik.” Ja joh had je je gezicht gezien” zegt Rahima lachend. We begonnen elkaar uit te lachen. Ik sta op en zeg: “ ik heb slaap, ik ga even tanden poetsen”. Rahima en Najia knikken. Ik pak mijn toilettas en mijn pyjama . Ik loop naar de douche en doe de deur op slot. Ik trek mijn pyjama aan. Ik doe mijn toilettas en pak mijn tandenborstel en tandpasta. Na 5 minuten ben ik klaar. Ik maak even mijn hoofddoek en ga naar Rahima’s kamer. Ik kijk op de grond en zie een luchtbed. “ Rahima, nogmaals bedankt dat ik hier mag slapen” zeg ik.” Geen dank joh” zegt Rahima. Rahima stapt haar bed in. “ waarom heb je snoep op je nachtkast” vraag ik. “ ik kan niet zonder snoep” zegt ze. Ik lach en ga op de luchtbed liggen. Weer een nacht zonder gezeik van Choumicha.

xvolgende dagx
“Jammer dat je vandaag weg gaat” zegt Rahima aan tafel. “Sorry, ik moet nog verder met mijn boekverslag van school” zeg ik. “Je moet hem morgen inleveren” zegt Rahima. Ik knik. Als ik klaar ben met ontbijten sta ik op en was mijn handen. Ik neem afscheid van iedereen.” wollah heel erg bedankt dat ik hier mocht logeren” zeg ik. “ We zijn er altijd voor je lieve schat dus het maakt echt niet uit” zegt Rahima’s moeder. Ik pak mijn tas en doe de voordeur open. “Doei” zeg ik en doe de deur achter mij dicht. Ik doe de deur open van mijn huis als ik ben aangekomen. “ IK ZEI DAT JIJ HIER NIET MEER MAG KOMEN!!” schreeuwt Choumicha uit de keuken. “DONDER OP IK WOONDE HIER EERST!!” Schreeuw ik. Choumicha komt naar me toe. “ uit deze huis, NUUUU!!” schreeuwt Choumicha. Ik schud nee. Ze geeft me keiharde vuist op mijn gezicht en pakt mijn haren vast. “LAAT ME LOS VIEZE TRUT” schreeuw ik huilend. Saida en ghadija komen rennen. “Mama laat haar los” zegt Saida. Choumicha luistert niet en gaat door. Ik kan het niet langer vol houden. Ze denkt dat ze mijn moeder is. Dit keer zal ik voor mezelf opkomen. Ik geef Choumicha een vuist op haar gezicht. Ze laat mij los en kijkt mij met open mond aan. “ Durf je nog tegen te werken” zegt ze. Ze gaat naar de keuken. Ik hoor gerommel. Saida rent naar de keuken “ MAMA NEE!!!!!!!!”