Bekijk volle/desktop versie : Kan geen baan vinden. Zit al maanden thuis helpp



13-01-2014, 19:59
Wie kan mij helpen met advies. Ik zoek al maanden na werk maar kom maar niet aan een baan wat moet ik doen? Me zorgverzekering en abonnement al maanden achterstand.

Ik solliciteer zoveel mogelijk maar word maar niet aangenomen en heb eigenlijk ook moeite met goede sollicitatiebrieven schrijven. Wie kan mij helpen??

Bednkt

13-01-2014, 20:13


Welke branche zoek je werk?

13-01-2014, 20:16

Citaat door qwerty23:
Welke branche zoek je werk?
Op dit moment maakt het niet zoveel uit. Productie, jongerenbegeleider, detailhandel, als ik maar een inkomen heb

13-01-2014, 20:19
creatief zijn met je sollicitatiebrief en CV kan een voordeel zijn

13-01-2014, 20:21



Citaat door SOUSOU__:
creatief zijn met je sollicitatiebrief en CV kan een voordeel zijn
ja daar ben ik niet zo goed in maar ik word zelfs afgewezen omdat "te ver woon"

13-01-2014, 20:24

Citaat door zoubir23:
ja daar ben ik niet zo goed in maar ik word zelfs afgewezen omdat "te ver woon"
Je moet ze overtuigen dat je er voor over hebt om te reizen en dat dat geen probleem voor jou is...
Helaas weet je nooit of hun reden de echte reden is! Is wel raar dat alleen daarom je niet word aangenomen..

13-01-2014, 20:24

Citaat door zoubir23:
Op dit moment maakt het niet zoveel uit. Productie, jongerenbegeleider, detailhandel, als ik maar een inkomen heb
Ik weet niet of je al hebt ingeschreven in allerlei uitzendbureau's? Plus als je solliciteert moet je een gerichte motivatiebrief schrijven. Verwerk erin de eigenschappen die het bedrijf zoekt. Ik hoop dat je in shaa allah gauw werk vind.

13-01-2014, 20:28

Citaat door SOUSOU__:
Je moet ze overtuigen dat je er voor over hebt om te reizen en dat dat geen probleem voor jou is...
Helaas weet je nooit of hun reden de echte reden is! Is wel raar dat alleen daarom je niet word aangenomen..
Ja klopt inderdaad. Ik weet wel zeker dat het daarom gaat het verschil is vaak meer dan 50 km en zij zoeken dan net iemand voor in de woonomgeving..

13-01-2014, 20:30

Citaat door zoubir23:
Ja klopt inderdaad. Ik weet wel zeker dat het daarom gaat het verschil is vaak meer dan 50 km en zij zoeken dan net iemand voor in de woonomgeving..
Dan zou et handig zijn als je werk zoekt binnen jou omgeving.. Ik kan best na je sollicitatiebrief kijken
en CV misschien kan ik je wat tips geven

14-01-2014, 07:12
Heb je een mbo diploma?

Welke omgeving woon je?

Allah 3awnik.

Misschien kan ik ook helpen met brieven.

14-01-2014, 09:05
Salaam broeder,
Als je solliciteert hou dan rekening met;

- Geen standaard sollicitatiebrief gebruiken van internet
- Cv duidelijk en niet te lang (1 pagina is voldoende)
- Indien je na paar dagen geen reactie ontvangt, bel dan om te vragen of je sollicitatiebrief in goede orde is ontvangen.

Sta je ook ingeschreven bij het UWV?