Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mijn Wederhelft.

Snoesje_
13-01-2014, 15:01

AsSalaam Oualaikom lieverds. Ik zit ergens heel erg mee, geen idee wat ik moet doen, hoe ik het moet verwerken en hoe ik verder moet gaan. Hier komt 'ie dan.. [Mijn zus van een paar jaar ouder dan ik heeft een jaar geleden een jongen leren kennen, ze waren slechts een jaar gewoon leuke gezellige maatjes. Paar maanden geleden zei mn zus tegen me; 'Heý Siham, zou jij geen contact willen met Hicham, hij is echt lachen' Waarop ik reageerde 'Ach nee doe normaal Hij is een maatje van jou hoef geen contact met hem'Zo gezegd zo gedaan die avond zou ik bij mijn tante blijven logeren, bij mn tante aangekomen kreeg ik een Whatsapp bericht binnen, het bleek van Hicham te zijn. Werd eerst boos op mijn zus omdat ik het niet leuk vond dat ze het heeft gedaan. Hijcham en ik hebben gekletst, Sub han Allaah onze gesprekken verliepen zó netjes zo vloeiend alsof we elkaar al jaren kennen. Ik heb 4 maanden contact met hem gehad, en echt waar meiden dat waren de beste 4 maanden van mijn leven. In die 4maanden zijn er ook een aantal minder leuke dingen gebeurd, Hicham en mijn zus kregen ruzie dat ze beiden de contact hebben verbroken. Ruzie ging over mij, mijn zus vond het niet leuk dat ik zo close met hem was. Ik merkte op een gegeven moment dat hij er heel erg mee zat. Ik had hem toen de ruimte gegeven die hij nodig had. Maar lang niet na 2uur lang stil te zijn had hij me weer een whatapp bericht gestuurd. We belde super vaak, kortom we konden het gewoon goed met elkaar vinden. Gisteravond had hij me een Whatsapp bericht gestuurd dat hij me wilde spreken het was belangrijk.. Ik reageerde op zijn App bericht en hij zei dat hij geen contact meer met me kan houden omdat het is gelopen hoe het eigenlijk niet hoorde. Hij kreeg gevoelens voor me, hij vond het heel erg omdat hij ruzie had met mijn zus en het niet kon maken. (Ik heb mijn zus er vaker over gesproken dus over het contact met hem en mij hoe close we zijn etc maar ze vond het niet erg omdat zij verder ook bezig was met andere, hij heeft mijn zus nooit leuk gevonden kwa verliefdheid, maar vond haar altijd een leuk persoon) Mijn hart brak in biljoenen stukken toen ik het hoorde, hij was gewoon mijn 2e ik. We bespraken alles samen, deden alles samen, konden het goed met elkaar vinden. Hij heeft me duidelijk gemaakt dat het niet aan mij lag maar dat zijn hoofd op ontploffen stond omdat ie er te vaak aan denkt, hij loopt rond met een schuld gevoel. en nu moet ik verder zonder hem, hoe ga ik dat doen. Ben huilend gaan slapen, huilend wakker geworden, en ben nu nog steeds aan het huilen. Jullie zullen nu wel denken 'Aanstellerij' maar alles wat ik doe, doet me denken aan hem, echt dames alles.. Wat moet ik dames? Zeg me ben ten einde raad.. BarakAllaah'Ou feekoum.] Veel liefs..

Our-ino
13-01-2014, 19:54
Kifesh je wederhelft? Waren jullie serieus? Ik maak uit je verhaal op dat jullie slechts telefonisch contact hadden. Als je met hem verder wil zou ik dat aangeven. Slechts "vriendschap" kun je beter achter je laten.

ouafaetoen
13-01-2014, 19:58
Als die je echt zooo leuk had gevonden dan had dat zus contact hem niks kunnen schelen...dus. zooo verliefd is hij niet...get over it..genoeg boys meid...je komt je ware wel tegen inschaallah Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Rach_
15-01-2014, 19:36
Ik ben echt jaloers op zulke problemen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Dikkertje-
15-01-2014, 19:40

Ik ben echt jaloers op zulke problemen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk :confused: hoe bedoel je?

Rach_
15-01-2014, 19:46
:confused: hoe bedoel je? Dat dit dus geen problemen zijn Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Dikkertje-
15-01-2014, 19:47
Dat dit dus geen problemen zijn Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Zo bedoel je :hihi: ik begreep je reactie echt niet :o

Our-ino
15-01-2014, 19:55
Ik ben echt jaloers op zulke problemen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk :hihi:

Tjazith
21-01-2014, 17:27
Ik ben echt jaloers op zulke problemen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Jij hebt me echt laten lachen!!

PinkBlossom
14-02-2014, 22:06
Vreemd dat er mensen zijn die in zulk soort situaties sub han Allaah en barak Alluhu fiek kunnen zeggen terwijl deze situatie allesbehalve goed is.

zakia1
05-03-2014, 13:12
Heeft hij het contact gister verbroken?