Bekijk volle/desktop versie : winkels met mooie jurken in marokko???



12-01-2014, 16:32
Wij gaan inchaallah in maart 2 weekjes naar marokko. We willen een rondreis door verschillende steden doen (onder andere fes , meknes, rabat). Nou hoor ik vaker dat ze daar mooie klassieke takchait hebben. Als ik daar dan toch ben wil ik gelijk een paar inslaan. In alhociema, nador en oujda ben ik in het verleden niet echt iets denderends tegen gekomen. En als je dan iets vind wat er redelijk uitziet vragen ze ook meteen minimaal 300 euries.

Dus heeft iemand van de meiden hier wat adresjes voor me?? Jullie zouden me een groot plezier doen

12-01-2014, 16:35


Als je naar Tetouan gaa heb ik een paar goede adressen voor je. Ik heb afgelopen zomer een jurk gekocht voor 100 euro. De vraagprijs was 150.

12-01-2014, 16:38

Citaat door Manoura:
Als je naar Tetouan gaa heb ik een paar goede adressen voor je. Ik heb afgelopen zomer een jurk gekocht voor 100 euro. De vraagprijs was 150.
Heel graag meid!! Tetouan staat ook op het lijstje. 100 euro maar . Wat krijg je daarvoor. Simpele kaftan of takchita. Ben niet zo van de kaftans.

12-01-2014, 19:20

Citaat door sara1987234:
Heel graag meid!! Tetouan staat ook op het lijstje. 100 euro maar . Wat krijg je daarvoor. Simpele kaftan of takchita. Ben niet zo van de kaftans.
Ik heb er echt een mooie takchita voor gekregen, en afdingen is daar heel makkelijk. Ik stuur je zo een prive berichtje.

12-01-2014, 19:38


uppp zou ik ook wel willen weten..