Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : HEEEEEELP!!!! PLAESE KUNNEN JULIE EEN STUKJE RAP GEVEN (ik heb het echt hard nodig!)

Pagina's : [1] 2

belgiumboy
08-02-2003, 20:50

hey mense ik moet een stukje rap van zeker 1.5 blaren plaese :D :cool: :o :p :(

belgiumboy
18-02-2003, 21:33
hey ik moet julie 1 ding zeggen : het moet in het nederlands zijn en het moet zelf verzonnen zijn(het mag niet bestaan!) :Dthala

angeleyes_20
19-02-2003, 09:19
joejoejjoejjoejjoejjoejoejjoejjoej slat o slem hlik a rasolah joejjoej joej joejoejjoejoejoejoe

belgiumboy
20-02-2003, 16:50
ik wil nog meer!!

-Reda-
20-02-2003, 16:59

Als ik mijn leven check beland ik in een veel te vreemd gesprek Waaruit blijkt dat ik de ziel van de duivel bezeten heb Fok CD of casette, ik werd al gehoord als baby in bed Gezien als een wedergeboorte van een profeet uit Tibet Alles wat ik spit is overdreven perfect Aan het eind van je Latijn zet ik de G voor de Z Ik laat tegenstanders slapen in zelfgemaakte loopgraven Halen ze mij voor de GEEST is alsof ze een SPOOK zagen Slaap de neef van de dood? Ik laat de dood slapen Sterker nog, ik laat slaap steeds om zijn eigen oom vragen Ik ben een levend bewijs van een verre strevende reis Die Nederlanders in levende lijf verbetering wijst Ik claim bij deze de prijs vanwege het feit Dat in het heetst van de strijd ik nog steeds 1 van de betere blijk

belgiumboy
20-02-2003, 19:36
nog meer!!!

Angeltje
22-02-2003, 14:20
Origineel gepost door MASTER_MAGHREBI I dont wanna fight so no eastside no westside, Alhouceima side thats my pride, eastside westside dont follow that right just let them fight even its not right I know they will be out of sight cauze its time for our pride Respect for maroc side Here I wear my crown tha place 2 go down maroc my home town, I live for it I die for it, It is all I wanna be Thug mocro thats me, Mocro pride is in my mind Mocro blood is in my Kind So step a side and let me through Cauze its all about me and the mocro crew mocro love is all around for my fellow mocro never let me down Show your pride Say its true Cuz mocro blood is flows through you Mocro pride 4me till I die no reason to lie so Analyze, reconize, Ure kicking with it So step down before we regulate So keep it rea l Cuz Mocro peepz always will :zwaai: :zwaai: Alhoceima rulezzzzzzzzzzz :boogie: :boogie:

MisZzLaiLa
22-02-2003, 18:51
Roken Veel mensen zie ik roken ze hebben hun moeders hard gebroken roken is harstikke slecht je verslaving wordt een gevecht rokers worden minder oud was je maar nooit met een roker getrouwd geniet van het leven ga niet al je geld aan sigaretten uitgeven je bent gezond geboren maar dat gevoel ben je door het roken verloren die verslaving raak je niet snel kwijt dit is geen leugen maar de werkelijkheid luister naar mij zinnen ik wordt ziek van binnen ik luister naar mij broer roken is heele maal niet stoer laat je niet door vrienden overhalen wat later zul je balen als je dit gelooft heb je een goede toekomst in je hoofd eN WAT VINDEN JULLIE ER VAN!!!!!?

-Reda-
22-02-2003, 21:03
Grote woorden, kleine daden, illie's zijn hier net frank de grave Want niemand neukt met jullie, jullie worden begraven Als een muis zonder knoppen, word je niet gebruikt Ik rag je huis naar de klote, want je bent een doorgeefluik :cool:

belgiumboy
24-02-2003, 16:24
hhahahahahahhaha:D leuke rap

belgiumboy
24-02-2003, 16:25
[GLOW=silver] goed gedaan man:D :D :D :D :D

Wal
24-02-2003, 16:28
een battle: Ik zeg waar het op staat, op de ritme of de maat van de muziek Maak daarvan een lied en mijn battle is klaar Maar onthou , en dat is raar, dat ik je niet haat, het hoort bij het spel en dat is waar, het is alleen dat mijn lyrics zo erg erg zijn en dat is naar Nou eigenlijk alleen voor jou, en ik begin now, Als ik Batman was was jij Pinguin, lelijk van buiten en nog verotter van binnenin Als ik Superman was was jij Lex Luthor, een gewone mens zonder laser ogen of sterk gehoor Als jij een mier was was ik Wolverine Ik hoop dat je aan mijn vergelijkingen hebt gezien, dat jij wat minder bent misschien En dat ik alles win waar we elkaar tegen komen bovendien Ik kan wel met meer van zulke vergelijkingen komen, maar waarom zou ik moeite doen als jij me toch niet kan dwarsbomen en waarom zou ik smooth en snel doen als jij toch zo stijf bent als de wortels van de bomen Dus maak jezelf niet moe, en kijk liever hoe ik het doe jij stomme koe Als je iets wilt doen doe het dan goed, en wie goed doet goed ontmoet met mijn worden houd ik iedereen zoet, als chebekia Met jou worden wordt iedereen vies en stroperig, als gra

Wal
24-02-2003, 16:37

dit is ook grappig is een battle tussen mij en een vriend van me, gewoon geimproviseerd:hihi:: LET'S BATTLE zegt: Ik weet dat je het niet kan LET'S BATTLE zegt: daarom moet je je mond houden man LET'S BATTLE zegt: en kijken naar iemand die het met gebonden hand en zijn ogen dicht kan daniel zegt: ik weet niet wat je probeert met je sinterklaas gedicht maar je klinkt meer als een of andere nicht deze bla is gewoon te licht en in een seconde heb ik meer rijms gesticht daniel zegt: ...nou neej... LET'S BATTLE zegt: hehehe ok dan daniel zegt: LET'S BATTLE zegt: Als ik Batman was was jij Pinguin, lelijk van buiten en nog verotter van binnenin Als ik Superman was was jij Lex Luthor, een gewone mens zonder laser ogen of sterk gehoor Als jij een mier was was ik Wolverine Ik hoop dat je aan mijn vergelijkingen hebt gezien, dat jij wat minder bent misschien En dat ik alles win waar we elkaar tegen komen bovendien daniel zegt: je wilt battlen, dan moet je niet huilen je daagt me uit, wat ga je dan schuilen je zou wel met me ruilen maar mijn skils zijn van mij en daar blijft het bij ga liever opzij ik zet mijn texten op een rij je kijkt niet meer zo blij want je houdt het tempo niet meer bij LET'S BATTLE zegt: Why do I have to be all that, all those bad things you just said, don't be mad, Everyone wants the talent I have, and not the crap you had But jeaulousy gets you nowhere, It are just the things you have to bare Let's play a game truth or dare, TRUTH, Who is the best, I am DARE, Do you dare to stop battlin, I do dare it man But I won't stop because I can't stop, I make your ears pop, Like 2pac wi LET'S BATTLE zegt: with his song Hit'em up and bust your ass like a real aggresive cop Why do I see people hatin me, Why do I see so many wannabe's, Why do I have to battle with punks like he is, daniel zegt: yo listen up- stop- hold up what ya tryin to say i can't rap?no way you better see you cant be me i am the ruller i'm so much cooler i am the man that you can't stand it's the crown I wear and you can't bare everytime i swear so better prepare and realize -it aint no suprise- that i'm the pharao i told you so now you will bow respect me now LET'S BATTLE zegt: dat duurde lang , maar maakt niet uit ga je gang, dat maakt me niet bang, niks jaagt me op mijn stang, knijp je fijn met mijn battle als een spijker tussen een tang, Ja , au dat doet pijn, maar onthou deze hele battle is geen gein, er kan maar een de beste zijn, en jou rap is gaarder als de mijne, dus moet ik je status verkleinen, dus als ik jou was zou ik er niet over peinzen, en zou ik heel erg LET'S BATTLE zegt: ver terug deinzen!!!!!! daniel zegt: je hoort niet wat ik zeg? dat is dan pech liever lang en doordacht dan kort en zonder kracht ze moer wat doe je stoer achter je keyboord als een **** voor der raam je kijkt je klanten aan maar ze dissen als ze verder gaan kijk wat jij over het hoofd ziet is dat ik kan battlen en jij niet kleine islamiet LET'S BATTLE zegt: Je denkt dat de tijd niets te maken heeft met jou kwaliteit, het is niet alleen dat maarhet verpest ook de kwantiteit, tot jouw grote spijt, maak ik je zwaar in, ja man geheid, wat lijdt, tot een jankbui van jou waar ik niet van hou want mijn stijl is lauw, dus ga maar gauw, en kom nooit meer terug, anders sla ik je plat als een mug, maar het lijkt me stug dat je hier nog antwoordt op hebt, jij gek LET'S BATTLE zegt: (ben zo terug) LET'S BATTLE zegt: ! daniel zegt: ja het spijt me zeer meneer maar ik ben er weer met me antwoord zoals het hoort mijn texten zo gestoord als het publiek het hoort gaat het tekeer alsof Mido scoort jij praat over kwaliteit maar je hebt je te slecht voorbereid je woorden zijn als schijt! wat ren je naar je moeder toe wordt je van de battle nu al moe we zijn net begonnen en nu geef je je al gewonnen? jonge dat is zonde daniel zegt: helaas dit is jou laatste ronde LET'S BATTLE zegt: Wat laatste ronde, deze laatste woorden monde uit op deze oorkonde: LET'S BATTLE zegt: Ik zeg waar het op staat, op de ritme of de maat van de muziek Maak daarvan een lied en mijn battle is klaar Maar onthou , en dat is raar, dat ik je niet haat, het hoort bij het spel en dat is waar, het is alleen dat mijn lyrics zo erg erg zijn en dat is naar Nou eigenlijk alleen voor jou, en ik begin now, daniel zegt: weet waar je aan begint want je bent nog maar een klein kind als het gaat om rappen je probeert wel wat te kleppen maar iedereen zou je willen weg zappen als een maandverband reclame ben je droog en mijn IQ is voor je ook veel te hoog ik loop om je heen met een grote boog noemde ik je shit vet, dan weet je dat ik loog dus pak je woordenboek en ga maar lopen zoeken daniel zegt: naar vette woorden om die rijm te kunnen boeken maar pas op want mensen gaan je binnenkort hoeken LET'S BATTLE zegt: jouw iq is zo laag als een noot, daarom ga je egyptology studeren en vind ik je later in de goot, LET'S BATTLE zegt: maar wees niet boos, mijn woorden zijn niet loos, ik dans beter op de soos en dat is niet het enige als we atletiek moeten doen ben ik de lenigste, dus pijnig jezelf niet zo erg, want mijn shit gaat door brain and merg, en net als mohammed ga ik naar de berg, om dat ie niet naar mij toekomt, dus hou liever op jij stuk zak van stront, die je net hebt afgegeven van je ko.nt, en uit hebt geschraapt LET'S BATTLE zegt: uit je mond daniel zegt: uit Artis is een beer onsnapt hij heeft bij Albert Heijn gegapt onee het was weer zo'n ***marokaan kijk hem daar toch rennen gaan met een gejatte banaan marokanen, de boeren onder de arabieren hebben een grote bek maar gedragen zich als dieren in de bergen zitten ze te choken de hele dag wiet te roken die ze daar verbouwen verder slaan ze hun vrouwen zitten ze op shoarma te kauwen daniel zegt: naast hun afgeroste vrouw in de keuken daarna gaan ze schaapje ******

Wal
24-02-2003, 16:40
Waarvoor heb je het eigenlijk nodig?

belgiumboy
05-03-2003, 08:26
voor school tegen 10 maart moet ik een hele bundel rap hebben:D

Pagina's : [1] 2