Bekijk volle/desktop versie : vreemdgaan

Pagina's : [1] 2

03-04-2002, 16:12
Wat houdt bij jullie vreemdgaan in??

Bij sommige mensen is vreemdgaan pas als men echt sex heeft, bij andere alleen kussen, sommige mensen vinden flirten al vreemdgaan.

Hoe denken jullie hierover??

03-04-2002, 16:16

In de islam wordt het kijken van iemand van het andere geslacht als je gertrouwd bent, gezien als overspel van de ogen........

03-04-2002, 16:23
Ik zal je eerlijk zeggen, als ik een vriend heb en ik merk alleen al dat hij aan het rommelen is met een ander meisje maakt mij niet uit of het telefonisch of dat ze met elkaar hebben afgesproken........dan dump ik hem gelijk!!!

Klinkt hard maar als ik met iemand een serieuze relatie aanga, dan wil ik hem voor mezelf en niet delen met een ander.

klinkt stom maar ik meen het echt.

03-04-2002, 16:25
klinkt niet stom, helemaal niet zelfs.....ik zou hetzelfde doen.....alhoewel het natuurlijk een stuk moeilijker is als je zelf in die situatie zit.....

03-04-2002, 18:41

Zoenen is al vreemdgaan......en flirten is ook niet OK...Of zou jij het toestaan als je partner met een andere vrouw zou flirten??

03-04-2002, 21:10

Citaat:
Origineel gepost door anti-soussa

--------------------------------------------------------------------------
he soussiasaida dat zeg jij omdat je geen vriend hebt
anders niet
z3ma z3ma ga weg joh als je een vriend hebt zou jij het nooit uitmaken hij kan jij niet
waslaaaaaaaam
Hey anti-soussa,
maakt jou dat wat uit wat soussiasaida doet?

Als zij beslist om het uit te maken als die gast flirt dan is dat haar grootste recht! Ik zou het ook doen, wat jij zou doen, daar liggen wij absoluut niet wakker van. Flirt er maar op los of ik zou zeggen, flirt en laat flirten...who cares.

03-04-2002, 21:14
anti-soussa ???? alleen die naam al ...

03-04-2002, 22:01
Dat zou cooool zijn.

Dan neem ik onmiddellijk remiiland over. Eindelijk...m'n droom komt uit.

Ik doop het wel tot Estéeland, heerlijk geurend landje van me.

03-04-2002, 22:09
vreemdgaan vind ik heel vreemd, dus dan kan dat meisje gaan, vandaar dat woord vreemdgaan. nee even serieus, als ik een vriendin heb en ik zie har met een jongen praten, zou ik het niet als vreemgaan beschouden, maar dan ga ik detctive spelen en haar vragen wie die gast is waar zij hem van kent enzo enzo enzo. maar vreemdgaan, ja flirten vind ik al vreemd gaan, waarom zou je flirten, heb je niet genieg aan je vriend of vriendin? das de vraag waarom flirten of vreemdgaan. ik vind het maar vreemd hoor, dus ik ga nu ok beslamaa iedereen.

03-04-2002, 22:09
Hmmmzz... Wat zal ik hier eens op zeggen....
Ben bang om weer een heel verhaal te gaan neerzetten hier.
Ik zal het daarom maar heeeeeeeeel kort houden. Saida, ik geef je 100% gelijk. Alleen zou ik in eerste instantie niet eens zo gauw een vriend nemen... Scheelt me een hoop ellende...

Liefs,
Zonnetje

03-04-2002, 22:36

Citaat:
Origineel gepost door cazaouiaforlive
zo dus er bestaat ook een remiiland ja ik heb de plaatjes gezien, prachtig en een lekker frisse lucht
en dan kom jij estee lauder met jou parfumgeur
nou nou dat is wel wat
waarom maak jij niet je esteeland
met een vorm van een parfum
en alle geuren moet je erin verwerken
hoe zou het zijn??????????
hahahahahahahahahahahahahahaahaha

nou denk er eens goed over na
Hihi, kun je je voorstellen, als er in remiiland al een lekkere frisse lucht is, dan kan je je echt niet voorstellen welke heerlijke geuren er in mijn land zijn.

Om bij weg te dromen, heerlijke geuren en nog eens geuren....hmm, ik heb besloten om zo'n land te creëren, gewoon heerlijk geurend, meer hebben we niet nodig (de rest vinden we wel in remiiland, ik moet natuurlijk origineel zijn en niet alles gaan kopiëren).

En ja, voor ik het vergeet, iedereen is welkom, ja, behalve de anti-souassa, de flirters en de vreemdgangers niet.

03-04-2002, 22:59
zoals al eerder al hier is benoemd vreemdgaan is voor iedereen verschillend, wat de 1 erg vind vind de ander weer wat minder...maar bij mij is het zoo ik vind flirten al een hele vorm van vreemdgaan, en vooral als je er zelf bij bent......wat ik dus echt walgekijk vind...kom ik wel vaak tegen op straat dat als een jongen met zijn vriendin hand in hand loopt zit ie nog iemand anders zowat uit te kleden met staren.....echt daar baaal ik dus zoooo errug van!!!

maar wat me ook op valt is dus dat zelfs getrouwde mannen dit flikken en ook best oude mannen!!!!.....dus ik denk dat het een soort ziekte is dat behoort bij de mannen.....!!!!!!

03-04-2002, 23:06

Citaat:
Origineel gepost door Estée Lauder

Hihi, kun je je voorstellen, als er in remiiland al een lekkere frisse lucht is, dan kan je je echt niet voorstellen welke heerlijke geuren er in mijn land zijn.

Om bij weg te dromen, heerlijke geuren en nog eens geuren....hmm, ik heb besloten om zo'n land te creëren, gewoon heerlijk geurend, meer hebben we niet nodig (de rest vinden we wel in remiiland, ik moet natuurlijk origineel zijn en niet alles gaan kopiëren).

En ja, voor ik het vergeet, iedereen is welkom, ja, behalve de anti-souassa, de flirters en de vreemdgangers niet.

hee estee ik wist niet dat jij ook land hebt ...

mag ik ook een keertje naar jouw landje komen , lijkt me heel leuk
om op bezoek te komen

03-04-2002, 23:30
Wel remii,
ik heb inderdaad ook een land, het overtreft zelfs het jouwe.

Enne, ik durf jou niet te weigeren want dan ga je weer zo lang met die bel tegen m'n oren rinkelen dat ik doof word en dat ik al spijt zou hebben dat ik neen zei dus....be my gast remii.

Ach, voor wat hoort wat, ik mocht ook eens naar remiiland dus waarom niet.

Tot in Estéeland my buddy.

03-04-2002, 23:44
hmm..ik betwijfel of jouw landje mijn landje overtreft maar om de vriendschappelijke relatie niet te verstoren zal ik het er niet langer over hebben

laten we zeggen elk landje , is op zich uniek

Pagina's : [1] 2