Bekijk volle/desktop versie : Ik ben Moslim, maar ik bid niet. (Lezing)



Pagina's : [1] 2

17-02-2005, 15:54
Ik ben Moslim, maar ik bid niet?


Dit is echt een mooi lezing wollah het is de moeite waar om ff te luisteren..
je hoort de stem van Aboe Ismaïl ..wollah het duurt maar 18 min de moeite waard..

Aboe Ismaïl


Wa salaam

laat het me weten wat je er van vond he, dan weet ik zeker dat iemand wel heeft geluisterd

17-02-2005, 16:44


Hier een stuk je van de lezing

Deze stukje hoor je pas op 9:01 min

Wat er mij om gaat is de uitspraak van de profeet(slwm) namelijk: waarom hebben jullie niet samen met ons gebeden zijn jullie geen moslim mannen. dus wat kenmerkend is voor en moslim dat hij het gebid vericht en moslim hoort het gebid te verrichten

Ook zijn er anderen die altijd tegen jou zeggen: het gaat niet om het gebid het gaat erom wat er in je hart draagt.
hoe moeten wij in dit geval antwoorden...zoals volgd: je zegt tegen deze persoon dat gene wat jij in je hart dracht daar hebben wij geen weet van alleen allah is daar van op de hoogte en wil je ons overtuigen van je goedheid van je hart zou je met je gebeden moeten komen. en je kan wel roepen dat je hart goed is maar we hebben de bericht geven van de proveeft(vzmh) en hij is de gene die de waarheid spreekt waar hij ons toe kennen geeft... de overstap naar koefer en shjart naar ongeloof en veel gode dienst zit hem in het verlaten van het gebid

Die anderen maken het helemaal erg die zegt tegen jou het gebid is niet belangrijk: hoe kan iemand nou zegen dat het gebid niet belangrijk is? zulke mensen hebben min 18 voor de regels van allah . Allah zegt : Onderhoud het gebid en hij zegt tegen jou het gebid is niet belangrijk dus de bevelen van allah zijn niet belangrijk..de bevelen van allah zijn niet belangrijk

Er zijn ook anderen die zijn altijd sluw en weten het mooi te brengen..als tegen hem zegt verricht het gebid en dan zegt ie tegen jou ik beging vanaf volgende week maar wie geeft jou het gerantie dat je volgende week nog leeft? dan zegt hij nog tegen jou...als ik kom te sterven dan sterf ik met en goede intensie..maat wat hij niet weet dat er en islamtiche stel regel bestaat die zegt dat en nia
en goede intensie praat en slechte daad niet goed. of maakt en slechte daad niet goed.

het is het zelfde als iemand naar vrouwen ziet te kijken en als je hem daar op aanspreekt.dan zegt ie tegen jou wat is er mis me ik bewonder mij over de schoonheid van de schepping van allah kan dit?

ook al zijn er andere die zeggen tegen jou ik kan nog niet begingen met het verrichten van het gebid want ik bega nog steeds en zonde het is niet gepast om te begingen met het gebid terwijl ik nog steeds afspraak met meisje terwijl ik nog steeds steel terwijl ik nog steeds handel in haram terwijl ik nog steeds alchol drink..nee juist ZOU JE EIGELIJK JE TOE VLUCHT MOETEN ZOEKEN NAAR...

Ja veder mag je zelf luisteren

Wa salaam

17-02-2005, 17:34
zeg wat mensen

17-02-2005, 17:54
kun je het naar mij toesturen alsje blieft...ksmeek je

17-02-2005, 18:02


mensen help mij ik wil dit op mijn pc hebben...doorsturen naar mensen

17-02-2005, 18:07
ik krijg geen antwoord me3liesh....ik ben er al uitgekomen ..bedankt voor het plaatsen van deze lezing

17-02-2005, 18:15
Djazakallahoe khayran khatiran..agtie..:blauwkus:

17-02-2005, 18:33
MASCHA ALLAH MEID!!!... egt hamdoulilah ik heb dit aan iedereen laten horen egt prachtig!!.. hamdoulilah.. het is inderdaad de moeite waard!!

ma3asalama ...xxxxjes... je oegti :blauwkus:

17-02-2005, 20:38
machaAllah
mOge allah ons gebeden accepteren!!
en de kafirs doen bekeren!!!
amien!

17-02-2005, 20:41
Moge allah je belonen voor deze gunst Soukran

17-02-2005, 22:15
Jullie zijn welkom LIEFERDS gelukkig was het intressant :blauwkus:




Wa salam!!

17-02-2005, 22:31
Salamou3alaikoum warahmatullah wabarakatuh..

elhamdoulillah is alles wat te maken heeft met de islam interessant.


Wa3alaikoum salaam warahmatullah wabarakatuh...

18-02-2005, 01:32


Hele mooie lezing..MashAllah!

Kort en Krachtig..Handig om te sturen naar mensen die niet bidden..De boodschap is zeker duidelijk..BarakAllahofik voor het plaatsen hier zuster..

18-02-2005, 13:23
hahaha...ja tuurlijk graag gedan...hoop dat ze er wat aan hebben



Wa salaam..

18-02-2005, 16:07
djazakallahoe gajran voor het plaatsen moge allah je ervoor belonen

dit mag van mij wel een topper worden.... want het is egt mooi mascha allah..

Pagina's : [1] 2