Bekijk volle/desktop versie : Ongehoord: 'Jejoen is nog moslim, maar gematigd: hij kust zijn tantes weer



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

10-01-2014, 17:52
wat is dat nu weer voor onzin?

[FONT=Georgia]Vader Bontinck vertelt (in Gazet van Antwerpen) hoe de familiereünie met zijn zoon tijdens de kerstdagen verliep: 'Met oesters en kreeft, het beste van het beste.'

die belgen maken moslims belachelijk...

10-01-2014, 18:00




La hawla wa la quwata illa ilah.

10-01-2014, 18:02

Citaat door JEWEETED:


La hawla wa la quwata illa ilah.
ik irriteer me er rot aan, alsof islam ons verbied onze tantes te kussen

10-01-2014, 18:06
Ik wou net zeggen, ik kus mijn tantes ook gewoon

10-01-2014, 18:09


http://m.youtube.com/watch?v=HUUN1ldI7Jk&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DHUU N1ldI7Jk

10-01-2014, 18:12
Sommige mensen hebben tantes van de zelfde leeftijd en eerlijk gezegd zie ik me niet mijn. Tante kussen als ze er nog jong uit ziet ik. Vind dat niet kunnen,,,,,,

10-01-2014, 18:15

Citaat door TANGER1977:
Sommige mensen hebben tantes van de zelfde leeftijd en eerlijk gezegd zie ik me niet mijn. Tante kussen als ze er nog jong uit ziet ik. Vind dat niet kunnen,,,,,,
ik druk ook altijd mijn zeventienjarige neefje, tegen mij aan, ik ben zijn tante, dus waar is de probleem,

10-01-2014, 18:16

Citaat door Tayyeb:
Ik wou net zeggen, ik kus mijn tantes ook gewoon
ik denk dat die jejoen door extreme gedachten zijn tantes niet zoende vanwege dat ze ongelovige zijn. en misschien door zijn matigheid wat ik totaal niet begrijp hoe kan iemand matige moslim zijn, veranderd is,

10-01-2014, 18:18
Sheik al ansari zegt dat het onder mahrams al een slechte zaak is

10-01-2014, 18:20

Citaat door radia0101:
ik druk ook altijd mijn zeventienjarige neefje, tegen mij aan, ik ben zijn tante, dus waar is de probleem,
stel jij bent 25 en je je oom is ook 25 en jullie gaan elkaar zoenen. Dat vind ik niet kunnen,,, ik. Zou niet willen dat m'n vrouw d'r oom kust die. Even oud is als haar zelf

10-01-2014, 18:21

Citaat door TANGER1977:
Sheik al ansari zegt dat het onder mahrams al een slechte zaak is
Aan Imam Ahmad (moge Allah hem begenadigen) werd gevraagd: Kan een man een vrouw kussen die een mahram is ? Hij zei: Als hij thuis is gekomen van een reis en niet voor zich zelf (verleiding) vreest.


Ibn Muflih heeft gezegd: Maar hij dient dit niet te doen op de mond, alleen op het voorhoofd of hoofd.

Van: al-Adaab al-Shar‘iyyah, 2/256. Zie ook: al-Iqnaa‘, 3/156; al-Mawsoo‘ah al-Fiqhiyyah, 13/130



Shaykh ibn Baaz (moge Allah hem begenadigen) werd gevraagd:

Is het toegestaan voor de man om zijn dochter de die de leeftijd van puberteit heeft gepasseerd te kussen, of ze nu getrouwd is of niet en of dit nu gebeurt op de hand of mond enz. En wat is de regelgeving als is dit gebeurt.


Reactie van ibn Baaz (moge Allah hem begenadigen):

Hier is niets op tegen zolang dit gebeurt op de wang en zonder verlangen, of ze nu jong of oud is.
Dit omdat aboe bakr (moge Allah tevreden met hem zijn) zijn dochter Aa’ishah (moge Allah tevreden over haar zijn) op haar wang heeft gekust. Omdat het kussen op de mond kan leiden tot provocaties en seksueel verlangen is het beter en veiliger om dit niet te doen.
Dit is te vergelijken met een dochter die zijn vader kust op zijn neus of de hoofd, zonder verlangen.
Dit is echter niet toegestaan wanneer het gepaard gaat met verlangen, het laatste geld voor alle betrokkenen. Dit om verleiding te voorkomen en de wegen te blokkeren dat naar immoraliteit kan leiden. En Allah is de bron van kracht.


Fataawa Islamiyyah, 3/78, 79.

10-01-2014, 18:21

Citaat door radia0101:
ik irriteer me er rot aan, alsof islam ons verbied onze tantes te kussen
hahahahahahahahahahahahahahaaahahahahhahahahahaa weyo verrotte mensen man.

10-01-2014, 18:22



Citaat door TANGER1977:
stel jij bent 25 en je je oom is ook 25 en jullie gaan elkaar zoenen. Dat vind ik niet kunnen,,, ik. Zou niet willen dat m'n vrouw d'r oom kust die. Even oud is als haar zelf
doe is normaal, het is maar een kus op de wang, ik heb halfooms van rond en mijn leeftijd, ik geef hun kussen op de wang, er is niets bij, men moet niet altijd van het slechtste uitgaan..

10-01-2014, 18:24

Citaat door radia0101:
Aan Imam Ahmad (moge Allah hem begenadigen) werd gevraagd: Kan een man een vrouw kussen die een mahram is ? Hij zei: Als hij thuis is gekomen van een reis en niet voor zich zelf (verleiding) vreest.


Ibn Muflih heeft gezegd: Maar hij dient dit niet te doen op de mond, alleen op het voorhoofd of hoofd.

Van: al-Adaab al-Shar‘iyyah, 2/256. Zie ook: al-Iqnaa‘, 3/156; al-Mawsoo‘ah al-Fiqhiyyah, 13/130



Shaykh ibn Baaz (moge Allah hem begenadigen) werd gevraagd:

Is het toegestaan voor de man om zijn dochter de die de leeftijd van puberteit heeft gepasseerd te kussen, of ze nu getrouwd is of niet en of dit nu gebeurt op de hand of mond enz. En wat is de regelgeving als is dit gebeurt.


Reactie van ibn Baaz (moge Allah hem begenadigen):

Hier is niets op tegen zolang dit gebeurt op de wang en zonder verlangen, of ze nu jong of oud is.
Dit omdat aboe bakr (moge Allah tevreden met hem zijn) zijn dochter Aa’ishah (moge Allah tevreden over haar zijn) op haar wang heeft gekust. Omdat het kussen op de mond kan leiden tot provocaties en seksueel verlangen is het beter en veiliger om dit niet te doen.
Dit is te vergelijken met een dochter die zijn vader kust op zijn neus of de hoofd, zonder verlangen.
Dit is echter niet toegestaan wanneer het gepaard gaat met verlangen, het laatste geld voor alle betrokkenen. Dit om verleiding te voorkomen en de wegen te blokkeren dat naar immoraliteit kan leiden. En Allah is de bron van kracht.


Fataawa Islamiyyah, 3/78, 79.
voor hoofd en hoofd en wanneer hij terug. Is gekomen vaneen lange reis dus niet elke keer wanneer je die persoon tegen komet

10-01-2014, 18:25
Ik begroet mijn ooms alleen met de hand puur uit schaamte.

Maar hier in Nederland en België noemen ze de vrouw van hun ooms ook tantes. Ook al zijn zij dit niet..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8