Bekijk volle/desktop versie : Bedrijven verplichten om Allochtonen aan te werven.

Pagina's : [1] 2

17-02-2005, 14:20
Alle bedrijven verplichten om allochtonen aan te werven .
Het aantal moet bepaald worden door de verhoudingen.
Ongeveer 30% van alle jobs moet door allochtonen gedaan worden.
Zowel in media ,theater ,kunst ,leger ,politiek ,industrie ,alles dus.
Sectoren die geen allochtonen aantrekken moeten verplicht worden om hen op te leiden.Maar als er een tijdje te veel autochtonen werken in een bepaalde sector dan moet men in een andere sector meer allochtonen aanwerven om evenwicht te behouden.

Enkel een evenwichtige maatschappij kan ver vooruit kijken.
Alle andere systemen zijn enkel bedoeld om de autochtonen te bevoorrechten.
DAT MOET GEDAAN ZIJN MET DAT EIGEN VOLK EERST THEORIE.

Als er 30%allochtonen in Nederland leven dan moet elke werkgever 30% allochtonen aanwerven.

En nogmaals voor sectoren waar dit niet haalbaar is moet men deze aantallen ergens anders halen.Maar die verhoudingen zijn heilig voor een veilige toekomst.

Stem op poll en laat zien of je hiermee akkoord gaat.
Zij die dit niet goed vinden zijn "mensen" die rechts of extreem rechts stemmen.
Neo's dus .

17-02-2005, 14:31

De werkgever moet gewoon de beste man of vrouw voor de job aannemen. Negatieve discriminatie wil niemand hier, lijkt me. Waarom dan wel positieve?

17-02-2005, 14:35

Citaat door Corrie:
Opzich kan je denken dat dit een goed idee is, ware het niet dat dit al gedaan is en een verschrikkelijk averechts effect had...

Zodra je het gebod eraf haalt zijn mensen veel minder geneigd allochtonen aan te nemen omdat ze daarvoor gedwongen zijn en het maakt mensen heel erg boos omdat je de eigen keuze van een bedrijf wegneemt.

Het werkt seregatie in de hand, het wij/zij gevoel, het is niet goed, maar misschien wel voor een deel noodzakelijk, ik zie meer in stimuleren als in dwingen, dat geeft een beter effect, vooral op de lange termijn.
Zeer mooi maar ik gellof niet in de goede wil van het volk.
Ik ben zeer overtuigd van het verplichten van aanwervingen.
Het averechts effect was te wijten aan racistische bazen.

Het "eigen volk eerst " effect kan je maar enkel bestrijden door verplichte aanwervingen.Welliswaar geef ik toe dat men een oplossing moet zoeken
die werkgever verplicht maar zonder dat hij dat gevoel heeft van verplichten.
Hem het gevoel geven, dat hij dat voor Nederland doet en niet zo voor die allochtonen.Want velen haten allochtonen.

17-02-2005, 14:55

Citaat door cieltje:
Mijn beste Collegas zijn Allochtoon. Haten komt door mensen zoals jij.
Allee we zijn weer vertrokken voor de duizendste keer.
Het gaat hierover de massa en niet over je persoonlijke mooie ervaringen.
Wetten worden gemaakt gebasseerd op de massa.
Iedereen weet dat er raciale problemen zijn .
Dit is de grootste probleem van Nederland.
Terrorisme is een afleidings maneuver van de staat om de
schuld van economische problemen op een ander te schuiven.

17-02-2005, 14:58

Is 30% niet onmogelijk veel?
Zoveel allochtonen zijn er niet!
Of wou je ze gaan importeren?

17-02-2005, 15:02

Citaat door cieltje:
Het Persoonlijke is Politiek. Is mijn Dogma. Dat van jou is denk ik Sla ze Allemaal Dood. God Kent de Zijnen. Je Politieke inzicht is nog de LPF onwaardig.
Als ik hulp vraag van autochtonen om een oplossing te vinden voor
massa werkloosheid bij de allochtonen ,dan wordt ik keihard afgebroken om zo de voordelen van de autochtonen te behouden.

Er circuleert al een tijd dat het verplichten van werkgevers om allochtonen
aan te werven niet goed is.

Bijna 100 % van de "mensen " die dat zeggen zijn autochtoon???????????????????????????????????????? ????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17-02-2005, 15:04

Citaat door RECHTUIT:
Sectoren die geen allochtonen aantrekken moeten verplicht worden om hen op te leiden.Maar als er een tijdje te veel autochtonen werken in een bepaalde sector dan moet men in een andere sector meer allochtonen aanwerven om evenwicht te behouden.

Als er 30%allochtonen in Nederland leven dan moet elke werkgever 30% allochtonen aanwerven.

En nogmaals voor sectoren waar dit niet haalbaar is moet men deze aantallen ergens anders halen.Maar die verhoudingen zijn heilig voor een veilige toekomst.

Zij die dit niet goed vinden zijn "mensen" die rechts of extreem rechts stemmen.
Neo's dus .
Is al geprobeerd en heeft niet gewerkt. Zo'n verplichting werkt niet omdat een sollicitatieprocedure geen wettelijke vereisten heeft. Zo is er geen toezicht op de sollicitaties. Mocht er weer zo'n verplichting komen dan zullen werkgevers weer gebruik maken van allerlei smoesjes om er alsnog onderuit te komen en bewijzen kun je het niet.
Veel betere oplossing is om werkgevers die een nogal dubieuze manier van het werven van arbeidskrachten toepassen strafrechtelijk te gaan vervolgen wegens discriminatie. Er zijn genoeg gevallen bekend waarbij personen zijn afgewezen omdat de naam de werkgever niet aanstond. Dat lijkt me voldoende bewijs voor een strafrechtelijke procedure. Betekent meteen een slechte naam voor de werkgever.

Amerikanen, Fransen e.d. zijn ook allochtonen. Als je die bij de niet-westerse allochtonen optelt kom je misschien tot 30% van de beroepsbevolking, maar ik betwijfel het. Dus dat maakt het idee alleen maar absurder.

Citaat door RECHTUIT:

Neo's dus .
Zeer slecht idee!

17-02-2005, 15:14

Citaat door cieltje:
Niet misleiden nou he. Ik ging in op je lullige Opmerkingen over autochtonen en Hollandse bazen. Dat die allemaal allochtonen haten. Daar ging ik tegenin. Van mijn part wordt het verplicht zoveel % Allochtonen aan te nemen. En Vrouwen. En Gehandicapten. Op zich goeie zaak. Maar wel zonder dat hatelijke Geblaat graag. Hou het zuiver en Politiek dan.
Bravo Cieltje .Je doet vorderingen.Ik denk dat ik je getemd heb.

Dus volgens jou is dat een redelijk aanvaardbare oplossing.
IK dacht dat je nooit een voorstel van RECHTUIT zou aanvaarden.

Nu nog stemmen op mijn poll.

17-02-2005, 15:19

Citaat door cieltje:
Alleen Hassan kan mij temmen. Onthoud dat Belgische Vent!
Dat was niet zo bedoelt.
Politiek temmen bedoel ik.
Laat je prive leven maar thuis liggen.

17-02-2005, 15:27

Citaat door Patrick.:
Is al geprobeerd en heeft niet gewerkt. Zo'n verplichting werkt niet omdat een sollicitatieprocedure geen wettelijke vereisten heeft. Zo is er geen toezicht op de sollicitaties. Mocht er weer zo'n verplichting komen dan zullen werkgevers weer gebruik maken van allerlei smoesjes om er alsnog onderuit te komen en bewijzen kun je het niet.
Veel betere oplossing is om werkgevers die een nogal dubieuze manier van het werven van arbeidskrachten toepassen strafrechtelijk te gaan vervolgen wegens discriminatie. Er zijn genoeg gevallen bekend waarbij personen zijn afgewezen omdat de naam de werkgever niet aanstond. Dat lijkt me voldoende bewijs voor een strafrechtelijke procedure. Betekent meteen een slechte naam voor de werkgever.
Die strafrechterlijke vervolgingen van die neo bazen klinkt als muziek in mijn oren.
Hen boetes opleggen tot ze erbij neervallen of plooien.
Maar ik kijk enkel naar feiten.
De feiten zijn dat autochtonen het nog steeds extreem goed hebben en de allochtonen zelfs met die zogezegde "strafrechterlijke " vervolgingen ,het nog steeds extreem slecht hebben.

Dus dat syteem krijgt min 250 op 10.

Situatie is extreem ,dus oplossingen moeten volgens mij ook extreem zijn.
Natuurlijk met zo veel mogenlijk klasse.

17-02-2005, 15:36

Citaat door cieltje:
Iemand met Politiek benul van een Regenwurm. Hoeft mij echt niets proberen wijs te maken hoor. Bewaar dat maar voor je Vriendjes in Gent.
Vertrekt naar u land.

17-02-2005, 15:41

Citaat door RECHTUIT:
Die strafrechterlijke vervolgingen van die neo bazen klinkt als muziek in mijn oren.
Hen boetes opleggen tot ze erbij neervallen of plooien.
Maar ik kijk enkel naar feiten.
De feiten zijn dat autochtonen het nog steeds extreem goed hebben en de allochtonen zelfs met die zogezegde "strafrechterlijke " vervolgingen ,het nog steeds extreem slecht hebben.

Dus dat syteem krijgt min 250 op 10.

Situatie is extreem ,dus oplossingen moeten volgens mij ook extreem zijn.
Natuurlijk met zo veel mogenlijk klasse.
Een verplichting om allochtonen aan te nemen zal niet werken. Dat is al geprobeerd, ook dat zijn de feiten. Strafrechtelijke vervolging van werkgevers is nog niet vaak, zoniet nooit, geprobeerd. Bovendien lijken vakbonden zich ook steeds vaker in deze discussie te mengen wat een goede ontwikkeling is.

17-02-2005, 15:46

Citaat door Patrick.:
Een verplichting om allochtonen aan te nemen zal niet werken. Dat is al geprobeerd, ook dat zijn de feiten. Strafrechtelijke vervolging van werkgevers is nog niet vaak, zoniet nooit, geprobeerd. Bovendien lijken vakbonden zich ook steeds vaker in deze discussie te mengen wat een goede ontwikkeling is.
Ben jij God ofwa???????????!!!!!!!
Hoe kan jij dat weten dat het niet zal werken.
Men heeft dat maar zeer kleinschalig geprobeert en met veel tegenzin en zonder verplichting.Velen zeggen dat men dat geprobeert heeft maar dat is niet waar.
De werkgever had 400 wetten die hij kost MISbruiken om die regel te omzeilen.

Ik spreek over extreme verplichtingen.Celstraffen van min 18 maanden.
Zelfs martelpraktijken klinkt goed in de oren.

Jij spreekt enkel in je voordeel en in de voordeel van je soortgenoten.
Ik spreek in naam van heel Nederland.

Pagina's : [1] 2