Bekijk volle/desktop versie : waarom zijn veel jongens.......



Pagina's : [1] 2 3 4

17-02-2005, 10:23
koppig?

dat vraag ik me echt af.
waarom zijn jongens koppig tegenover hun vriendinnen?
bijvoorbeeld mootje gaat met rachida en hij weet dat ze heel veel van hem houd en daarom altijd wacht tot dat rachida iets van zich laat horen in plaats van dat hij het initiatief neemt?

wat zijn jullie meningen daarover?

17-02-2005, 11:06


als Mo op Rachida wacht , dan mag Mo nog lang wachten van mij.

17-02-2005, 11:07
Rachida moet zich dan inhouden en Mootje niet bellen, wachten tot hij belt, hoe moeilijk ze dat misschien ook vindt.
Belt hij niet, ja dan wordt het tijd om jezelf af te vragen of het het wel waard is om hier energie in te stoppen.
Denk aan jezelf!

17-02-2005, 11:08

Citaat door missTanger20:
als Mo op Rachida wacht , dan mag Mo nog lang wachten van mij.

Ook als rachida helemaal verblind is door zijn liefde?

17-02-2005, 11:09



Citaat door serenity:
Rachida moet zich dan inhouden en Mootje niet bellen, wachten tot hij belt, hoe moeilijk ze dat misschien ook vindt.
Belt hij niet, ja dan wordt het tijd om jezelf af te vragen of het het wel waard is om hier energie in te stoppen.
Denk aan jezelf!
rachida is bang om hem te verliezen en durft niet aan zichzelf te denken.

17-02-2005, 11:11
Als hij iemand is die niet eens belt (wat kost dat nou tegenwoordig?), dan mag ze hopen dat ze hem wel verliest!

Durft niet aan zichzelf te denken? Als ze het zelf niet doet, doet niemand anders het, de wereld is hard!

17-02-2005, 11:14
Mo wil Rachida alleen spreken als er wat te halen valt: Als hij weet dat ze die week toch niet kan afspreken belt hij volgende week wel: heeft geen zin om beltegoed voor niets op te maken. Meskiena en rachida denken dat hij van haar houdt....zielig hoor....

17-02-2005, 11:14

Citaat door serenity:
Als hij iemand is die niet eens belt (wat kost dat nou tegenwoordig?), dan mag ze hopen dat ze hem wel verliest!

Durft niet aan zichzelf te denken? Als ze het zelf niet doet, doet niemand anders het, de wereld is hard!
Ik dank jou voor je mening.

17-02-2005, 11:15

Citaat door Ayred:
Mo wil Rachida alleen spreken als er wat te halen valt: Als hij weet dat ze die week toch niet kan afspreken belt hij volgende week wel: heeft geen zin om beltegoed voor niets op te maken. Meskiena en rachida denken dat hij van haar houdt....zielig hoor....
Zoals wat te halen valt.
Rachida geeft hem geen sex als je dat denkt.
Mootje houdt ook van rachida maar hij is bang voor zijn eigen gevoelens.

17-02-2005, 11:17

Citaat door Agadir2004:

Ook als rachida helemaal verblind is door zijn liefde?

Rachida zet haar trots voor niemand opzij.....

17-02-2005, 11:18

Citaat door Agadir2004:
Zoals wat te halen valt.
Rachida geeft hem geen sex als je dat denkt.
Mootje houdt ook van rachida maar hij is bang voor zijn eigen gevoelens.
Als hij geen sex krijgt zal hij haar zeker niet meer bellen, dan is ze "waardeloos" voor hem. Meiden die een vriend hebben en denken dat hij het respecteerd dat hij haar niet mag aanraken leven in een droom.

17-02-2005, 11:19

Citaat door missTanger20:
Rachida zet haar trots voor niemand opzij.....
Okey, dank je.

17-02-2005, 11:20



Citaat door Ayred:
Mo wil Rachida alleen spreken als er wat te halen valt: Als hij weet dat ze die week toch niet kan afspreken belt hij volgende week wel: heeft geen zin om beltegoed voor niets op te maken. Meskiena en rachida denken dat hij van haar houdt....zielig hoor....
Mo denkt meskien echt dat Rachida klaar zal staan als hij eens zin heeft om te bellen....Rachida neemt gewoon niet meer op als Mo belt.....ze blijft niet wachten op iemand die geen besef heeft van haar waarde...


Rachida debraaaaaaat 3la rasa terwijl mo denkt dat ze op hem wacht

17-02-2005, 11:21

Citaat door Ayred:
Als hij geen sex krijgt zal hij haar zeker niet meer bellen, dan is ze "waardeloos" voor hem. Meiden die een vriend hebben en denken dat hij het respecteerd dat hij haar niet mag aanraken leven in een droom.
Maar toch is het zo.
er zijn genoeg meisjes en jongens die serieus zijn met elkaar.
niet alles draait om sex.
Sorry maar je praat echt als een puber.
volgens mij leef je zelf in een droom.

17-02-2005, 11:22

Citaat door Ayred:
Als hij geen sex krijgt zal hij haar zeker niet meer bellen, dan is ze "waardeloos" voor hem. Meiden die een vriend hebben en denken dat hij het respecteerd dat hij haar niet mag aanraken leven in een droom.
van Rachida krijgt Mo geen seks en als er niemand rondloopt die dat respecteert, dan verkiest Rachida het alleen zijn boven het waardeloos zijn.....

Pagina's : [1] 2 3 4