Bekijk volle/desktop versie : Dames de beste Kokkin willen jullie meer weten??



17-02-2005, 09:29
Dames van al die marokaanse feesten wat ik in mij leven heb meegemaakt was dit het toppunt van het lekkere marokaanse eten
ik heb afgelopen zaterdag een bruiloft meegemaakt in den haag waar in ze zo heerlijke eten hadden neergezet vlees, kip, en vis, nou ik heb echt genoten want het komt niet vaak voor echt lekkere eten dat je denkt van nou dit is echt heerlijk nou zaterdag dus wel ik had gevraagd naar die vrouw die het eten heeft klaargemaakt ze komt uit den haag en ze is rond de 45 jaar oud en ze is berbers en heb gelijk haar telefoonnummer gevraagd.

17-02-2005, 09:47



Citaat door Misstekerisht:
Dames van al die marokaanse feesten wat ik in mij leven heb meegemaakt was dit het toppunt van het lekkere marokaanse eten
ik heb afgelopen zaterdag een bruiloft meegemaakt in den haag waar in ze zo heerlijke eten hadden neergezet vlees, kip, en vis, nou ik heb echt genoten want het komt niet vaak voor echt lekkere eten dat je denkt van nou dit is echt heerlijk nou zaterdag dus wel ik had gevraagd naar die vrouw die het eten heeft klaargemaakt ze komt uit den haag en ze is rond de 45 jaar oud en ze is berbers en heb gelijk haar telefoonnummer gevraagd.

ALS HET FATIMA BAHRAOUI IS: NIET DOEN!!!

Die apin heeft ons opgelicht op onze bruiloft!!

Jullie zijn hierbij gewaarschuwd ladies...

17-02-2005, 10:46

Citaat door samimosam:
ALS HET FATIMA BAHRAOUI IS: NIET DOEN!!!

Die apin heeft ons opgelicht op onze bruiloft!!

Jullie zijn hierbij gewaarschuwd ladies...
Trauma's

17-02-2005, 10:48

Citaat door Berberia83:
Trauma's

je weet pas hoe het is, als het je overkomt....

18-02-2005, 08:40


Sorry hoor maar het is ten eerste geen fatima huppelepup en deze mevrouw heb ik zelf meegemaakt zij kan echt goed koken anders zat ik hier niet voor Jan duddle te zeggen dat ik echt genoten heb afgelopen zaterdag, ik weet niet wie jij heb meegemaakt maar deze mevrouw is het in ieder geval echt waard om te nemen op een feest!

18-02-2005, 08:45
mag ik haar telefoonnr.....

18-02-2005, 08:54
hoe duur is ze en inderdaad wil je haar telefoonnummer hier plaatsen
alvast bedankt

18-02-2005, 08:58

Citaat door Misstekerisht:
Sorry hoor maar het is ten eerste geen fatima huppelepup en deze mevrouw heb ik zelf meegemaakt zij kan echt goed koken anders zat ik hier niet voor Jan duddle te zeggen dat ik echt genoten heb afgelopen zaterdag, ik weet niet wie jij heb meegemaakt maar deze mevrouw is het in ieder geval echt waard om te nemen op een feest!

Rustig meisje, rustig, is niet goed voor je bloeddruk

18-02-2005, 13:36

Citaat door samimosam:
Rustig meisje, rustig, is niet goed voor je bloeddruk



Soms kan bloeddruk snel omhoog gaan

18-02-2005, 20:04
ik wil ook haar nummer? en de prijs?

19-02-2005, 11:11
Salaam oua likoum

Ik wil ook haar telefoon nummer ik ben hoppeloos op zoek naar een vrouw die kookt op feesten!!!!!!!! Kennen jullie mischien nog meer vrouwen die koken in Branbant het liefst???
Alvast bedankt

Liefs Houda...

Wa salaam..

19-02-2005, 11:42
Mag ik ook haar telnr? Alvast bedankt!

21-02-2005, 09:03


0630915970 dat is haar nr en de prijzen is in overleg hangt ervanaf hoe ver je woont voor hoeveel mensen ze moet koken!