Bekijk volle/desktop versie : Salmaan Al 3awdaa



17-02-2005, 04:59
Waar kan ik zijn lessen vinden??

Hafidakomo Lah

17-02-2005, 17:13


hij heeft vele artikelen op http://www.islamicawakening.com


Ik zal effe zoeken , volgens mij had hij ook een homepage.

17-02-2005, 17:40
Barakalaho fiek,

Ik ga verder kijken.

Trouwens wist je dat een zogenaamde geleerde van de Zieke Selefie Publiekaties hem tot kafir heeft verklaard en een fatwa heeft gegeven dat het halaal is om hem te vermoorden???

Geloof het of niet. Ik zal de bron hier gauw neerzetten

Wa salaam oe alaikom

17-02-2005, 18:14

Citaat door AbouQaTaDaH:
Barakalaho fiek,

Ik ga verder kijken.

Trouwens wist je dat een zogenaamde geleerde van de Zieke Selefie Publiekaties hem tot kafir heeft verklaard en een fatwa heeft gegeven dat het halaal is om hem te vermoorden???

Geloof het of niet. Ik zal de bron hier gauw neerzetten

Wa salaam oe alaikom
SALAAM ALAYKOUM ,

SUBHANALLAH NOEM JIJ SHAGH ALBANI , IBN BAAZ , OTHEYMIEN RAHIMOEM ALLAH ZOGENAAMDE GELEERDEN ITAQI ALLAH . EN TOON BEROUW VOOR DAT HET TE LAAT IS .

WA ALAYKOUM SALAAM

NO COMMENT VERDER ...

17-02-2005, 20:52


jazakallaahoe ghayran ja abaa qataadah, maar ongeacht of je het eens bent met selefiepublikaties of niet, de volgende uitspraak van jou is een leugen en ik vraag je om bewijs voor deze uitspraak te brengen:

"Trouwens wist je dat een zogenaamde geleerde van de Zieke Selefie Publiekaties hem tot kafir heeft verklaard en een fatwa heeft gegeven dat het halaal is om hem te vermoorden???"

Ten tweede, ongeacht of je het eens bent met selefiepublikaties of niet, het overgrote deel wat je aantreft op hun site zijn vertaalde stukken van de a'immatoes-selef en van de grote geleerden van deze tijd. En als jij de grote geleerden van deze tijd, zoals shaych 'abdoel 'aziez aal shaikh (mufti) en shaikh saalih al fawzaan (riyaadh) en shaikh abdul mohsin al'abbad (onderwijst in de moskee van de profeet sallallahu alihi wa salam)en shaikh saalih soehaimie (onderwijst in de moskee van de profeetsallaahu alaihi wa salam) en shaikh 'ali nasr faqiehie'(onderwijst in de moskee van de profeet sallaahu alaihi wa salam) en shaikh saalih al lahiadaan en shaikh ahmed al nejmi (jazaan) en shaikh zeid bin haadi (jazaan) en shaikh mohammed bin haadi (medinah) shaikh abdullaah al roedayaan (Riyaadh) shaikh wassaiallah 'abbaas (onderwijst in moskee al-haram (de ka'aba), shaikh mohammed baazmoel (makkah), shaikh omar baazmoel (makkah) shaikh soelaymaan roehaylie (medinah), shaikh ibraahiem roehayli (medinah) shaikh Bakr Aboe Zaid (Riyaadh) shaikh ubaid al jaabari (medinah), shaikh abdur razaaq al 'abbad (medinah, zoon van shaikh abdul mohsin), shaikh terhieb duwaisarie (medinah) shaikh abdus salaam soehaimi (medinah) shaikh abdullaah buchari (medinah), shaikh mubarakie (riyaadh, lid van comite van grote geleerden), shaikh Saalih al sadlaan (riyaadh) shaikh mashoer hasan aal salmaan (student van shaikh albaani, jordanie), shaikh ali hasan al halabie (student shaikh albaani, jordanie), shaikh mohammed bin abdoel wahhaab al bana (jeddah) shaikh mohammed bin abdul wahaab al wassabi (jemen, student shaikh moqbil), shaikh jahja al hadjoerie (jemen, student shaik moqbil), shaikh abdoel aziez al radjihie (riyaadh), het permante comite van grote geleerden in zijn geheel (riyaadh, overigens, als iemand niet in dit comite zit wil niet zeggen dat hij geen grote geleerde is), moge Allaah al deze geleerden doen beschermen en nog vele anderen die ik niet heb opgenoemd, als zogenaamde geleerden bestempeld, want dit zijn o.a. een aantal v/d geleerden naar wie selefiepublikaties terugkeert. (en dan heb ik het nog niet eens gehad over de overleden geleerden zoals shaikh bin baaz en shaikh oethaymien en shaikh albaani en shaikh moqbil), dan noem jij ongeveer alle geleerden van saoedi arabie als zogenaamd en alle studenten van shaikh moqbil en shaikh albaani als zogenaamd terwijl al deze geleerden bekend staan als geleerden van ahloes soennah,moge Allaah hen beschermen. Dus ik adviseer je om taubah te maken van jouw uitspraak "zogenaamde geleerde van selefie publikaties" want zij vertalen slechts van de a'immah van de selef en de geleerden van ahloes soennah van deze tijd en deze zijn bekend waaronder degenen die ik hierboven noemde en nog een hoop anderen, teveel om op te noemen. Dus vrees Allaah ipv geleerden te beledigen en denegrenend over hen te praten. Want dit is waar jouw uitspraak op neerkomt, ongeacht of je het wel of niet eens bent met selefiepublikaties, dit staat los van hun, deze geleerden zijn bekend om hun kennis en hun correcte aqiedah en manhaj en het is aan een ieder van ons om kennis bij hen te zoeken en naar hen terug te keren. jazakallaahoe ghayr.

17-02-2005, 20:59
Salaamoe Aleikoem wrwb,

Wie van de geleerden in het rijtje geloofde of gelooft nog steeds dat de aarde plat is.

Weerlegt de leugen dat de mens een voet op de maan heeft gezet.

17-02-2005, 23:38

Citaat door AbouQaTaDaH:
Barakalaho fiek,

Ik ga verder kijken.

Trouwens wist je dat een zogenaamde geleerde van de Zieke Selefie Publiekaties hem tot kafir heeft verklaard en een fatwa heeft gegeven dat het halaal is om hem te vermoorden???

Geloof het of niet. Ik zal de bron hier gauw neerzetten

Wa salaam oe alaikom
jij wordt met de dag erger !

17-02-2005, 23:40

Citaat door Eyeopener:
Salaamoe Aleikoem wrwb,

Wie van de geleerden in het rijtje geloofde of gelooft nog steeds dat de aarde plat is.

Weerlegt de leugen dat de mens een voet op de maan heeft gezet.
niemand !

zie hier de fatwa van Sheikh Ibn Baaz (ra7imahu Allah) over de aarde: vraag: is de aarde rond of plat?

18-02-2005, 08:39
Ik zei toch: "Het wordt erger en erger, we gaan niet vooruit."

p.s. mensen, ga surat al kahf lezen, heb je meer aan.

18-02-2005, 18:21

Citaat door sayfoulah:
SALAAM ALAYKOUM ,

SUBHANALLAH NOEM JIJ SHAGH ALBANI , IBN BAAZ , OTHEYMIEN RAHIMOEM ALLAH ZOGENAAMDE GELEERDEN ITAQI ALLAH . EN TOON BEROUW VOOR DAT HET TE LAAT IS .

WA ALAYKOUM SALAAM

NO COMMENT VERDER ...
Waar heb ik dat gedaan???

Zomaar verwijt je me van iets. Weet je hoeveel 3olama er zijn. Maar jij wilt me gewoon woorden in me mond leggen zoals anderen dat hier ook proberen. Je komt zomaar met deze valse leugens van je dat ik hun zogenaamde geleerden noem.

JE BENT EEN HYPOCRIET DIE NIET LEZEN KAN !!!!