Bekijk volle/desktop versie : Vraagje over Shaykh Abu Bakr al-Baghdadi



07-01-2014, 01:51
Kan iemand mij aub vertellen wie deze shaykh precies is. Hoe weet men zo zeker dat de shaykh bestaat?

07-01-2014, 01:56


http://www.google.nl

Geplaatst met de toestemming van mijn ma7raam.

07-01-2014, 02:14

Citaat door Soumaya-:
Kan iemand mij aub vertellen wie deze shaykh precies is. Hoe weet men zo zeker dat de shaykh bestaat?

http://ahlussunnahpublicaties.wordpress.com/2013/11/11/verduidelijking-van-de-islamitische-staatkhilafah-en-de-amir-vandaag-de-dag/

07-01-2014, 02:17

Citaat door AbuHurairah:
http://ahlussunnahpublicaties.wordpress.com/2013/11/11/verduidelijking-van-de-islamitische-staatkhilafah-en-de-amir-vandaag-de-dag/
Baraka Allahoe feek. Ik ga het nu lezen insha Allah.

07-01-2014, 02:30


Eerlijk gezegd is het niet helemaal duidelijk voor mij...

07-01-2014, 02:32

Citaat door Soumaya-:
Eerlijk gezegd is het niet helemaal duidelijk voor mij...
wat is niet duidelijk?

07-01-2014, 02:41

Citaat door AbuHurairah:
wat is niet duidelijk?
Waarom is er zo weinig over de Ameer bekend? Hoezo weet niemand hoe hij eruit ziet enzovoort?

08-01-2014, 02:25

Citaat door Soumaya-:
Waarom is er zo weinig over de Ameer bekend? Hoezo weet niemand hoe hij eruit ziet enzovoort?
Dat is naar mijn idee een tacktiek van de Moedjaahidien. Wij weten dat de Koeffaar en de vijanden, de leiders proberen te grijpen om een generatie/land/staat te vernietigen. Er wordt ongetwijfeld op de leiders gejaagd maar moeilijk om iemand te pakken die je niet kent.. Je zou toch gek zijn om jezelf toonbaar te stellen terwijl je voor een fortuin op de zwarte lijst staat.

Niet dat de Ameer bang is, maar dit zijn tactieken om de Islamitische staat staande te houden. Ze richten zich momenteel op vooral Iraq en Syrië, en naarmate de tijd vordert en de krachten toenemen zal de Ameer kenbaar worden gemaakt in sha Allah. Tot die tijd mogen de Koeffaar en de Sahawaat lekker branden, geen mogelijkheid voor hen om de ameer te pakken.

08-01-2014, 02:58

Citaat door Levennnnn:
Dat is naar mijn idee een tacktiek van de Moedjaahidien. Wij weten dat de Koeffaar en de vijanden, de leiders proberen te grijpen om een generatie/land/staat te vernietigen. Er wordt ongetwijfeld op de leiders gejaagd maar moeilijk om iemand te pakken die je niet kent.. Je zou toch gek zijn om jezelf toonbaar te stellen terwijl je voor een fortuin op de zwarte lijst staat.

Niet dat de Ameer bang is, maar dit zijn tactieken om de Islamitische staat staande te houden. Ze richten zich momenteel op vooral Iraq en Syrië, en naarmate de tijd vordert en de krachten toenemen zal de Ameer kenbaar worden gemaakt in sha Allah. Tot die tijd mogen de Koeffaar en de Sahawaat lekker branden, geen mogelijkheid voor hen om de ameer te pakken.
Oke... Maar is het dan niet belangrijk dat men weet wie de Ameer is? Want is het dan niet een beetje ingewikkeld voor ons?

08-01-2014, 15:23

Citaat door Soumaya-:
Oke... Maar is het dan niet belangrijk dat men weet wie de Ameer is? Want is het dan niet een beetje ingewikkeld voor ons?
Wij hoeven niet te weten wie de Ameer is, omdat het voor ons buiten Syrië en Iraq (nog) niet van belang is. Er wordt vooral gefocust op deze twee genoemde landen.

08-01-2014, 17:33

Citaat door Soumaya-:
Oke... Maar is het dan niet belangrijk dat men weet wie de Ameer is? Want is het dan niet een beetje ingewikkeld voor ons?


Hij is alleen de Amir van zijn groep ISIL, niet van alle moslims

08-01-2014, 17:35

Citaat door Soumaya-:
Oke... Maar is het dan niet belangrijk dat men weet wie de Ameer is? Want is het dan niet een beetje ingewikkeld voor ons?
Er is wel veel over hem bekend, ben je de Arabische taal machtig? Hij heeft ook een paar audio-opnames.

Daarnaast, vandaag de dag moet je slim zijn, net als Mullah Omar. Abou Bakr al-Baghdaadie word sterk gezocht door de zonen van varkens en apen. Dus hij moet dan maten gaan stellen.

08-01-2014, 17:56



Citaat door Soumaya-:
Kan iemand mij aub vertellen wie deze shaykh precies is. Hoe weet men zo zeker dat de shaykh bestaat?
Hij is de leider van de doodskoppenverzamelaarsbende genaamd ISIS, een tak van terroristische al-qaeda dat actief is in Irak en Syrie. Waar hij is, ruik je de geur van de lijken. Hier geexecuteerde soennitische FSA leden door ISIS. Afgelopen dagen gebeurd.