Bekijk volle/desktop versie : trouwen met een zebrapaard.



06-01-2014, 17:24
Hoe denken jullie daarover, kan dat, of zou je het niet doen. Oja ik vraag het omdat een vriend van mij het wil. Ik heb hem gewaarschuwd, dat zebrapaard woont in artis, maar een andere vriend ziet haar altijd in blijdorp. Verder heeft ze een kapotzadel en wil graag een nieiwe van hem.

Wat vinden jullie?

06-01-2014, 17:32



Citaat door Sukkell:
Hoe denken jullie daarover, kan dat, of zou je het niet doen. Oja ik vraag het omdat een vriend van mij het wil. Ik heb hem gewaarschuwd, dat zebrapaard woont in artis, maar een andere vriend ziet haar altijd in blijdorp. Verder heeft ze een kapotzadel en wil graag een nieiwe van hem.

Wat vinden jullie?

06-01-2014, 17:33
Ik zou het niet doen dat is een mfelles zebrapaard waarom gaat ze naar Blijdorp, zeker voor die bokito's
Als je om je vriend geeft zou ik het hem afraden

06-01-2014, 17:34
Die komen oorspronkelijk ook uit Afrika, alles wat oorspronkelijk uit Afrika komt is een no go.

06-01-2014, 17:47


Niet aan beginnen,heb haar ook wel in Burgers' Zoo gezien

06-01-2014, 18:32
Zag ik niet laatst een filmpje op Marokko.nl van een zebrapaard met een gorilla? Ze houden dus van gorilla's.

06-01-2014, 18:37
Tja, als ze alleen maar een nieuw zadel wilt..
Dan zou ik het ook doen..

06-01-2014, 18:57

Citaat door maouam:
Die komen oorspronkelijk ook uit Afrika, alles wat oorspronkelijk uit Afrika komt is een no go.
Jij dus ook niet..

06-01-2014, 21:12
Haha. In plaats van de rode loper, lopen jullie op een Zebrapad daar ergens in Amsterdam.

06-01-2014, 21:14

Citaat door maouam:
Die komen oorspronkelijk ook uit Afrika, alles wat oorspronkelijk uit Afrika komt is een no go.
Je bent een afrikaanse dikkerd, waarom moeten wij dat zien?

07-01-2014, 02:03
Hmm, dus het is bokito wiens intresse har trekt, op zich niet zo wonderbaarlijk, donkergekleurd en gebruind door de zon. Maar goed ervanuit gaande dat ze iets wil wat teveel voor haar gegrepen is zullen we maar concluderen dag dat niet meer is dan een hoogst onwaarschijnlijke droom.

Blijft dat zadel nog over, ik bedoel dat kost al snel een paaR duizend euro, icm het huwelijk en een stal word dat dus een hoge kostenpot, hij is maar een vakkenvuller. Ik vind dat hij het zebrapaard gebeuren maar moet scotten, hij moet niet beginnen aan wat hij niet kan onderhouden. Wat zeggen jullie?