Bekijk volle/desktop versie : Londen gangers kom eens! Must haves om te kopen in Londen?



Pagina's : [1] 2

06-01-2014, 16:10
Wat moet je gekocht hebben als je in londen bent geweest?

Liggen de Arabische en Indische wijk dicht bij het centrum van Londen?

Is dit allemaal te doen in 1dag?

06-01-2014, 17:59


Wij gaan ook binnenkort een weekendje naar Londen inshallah

Dus up.

06-01-2014, 18:26
Is daar een arabische wijk joh nooit geweten maar waarom zou je die opzoeken dan ken je beter naar maroc gaan of middenoosten ofzo als je echt verzot bent op arabische sfeer en spullen.

De afstand van het centrum naar de pakiwani wijk is niet op loopafstand!

06-01-2014, 18:45
de engelse thee
gwn een pakje meenemen voor huis.
heerlijk die thee

07-01-2014, 22:53


Up....voor jou meid.....Veel plezier.

08-01-2014, 16:26

Citaat door Sfiffa:
Up....voor jou meid.....Veel plezier.
Dankje!

08-01-2014, 16:29

Citaat door CupCakePresents:
Wat moet je gekocht hebben als je in londen bent geweest?

Liggen de Arabische en Indische wijk dicht bij het centrum van Londen?

Is dit allemaal te doen in 1dag?
Ik ben geweest naar London, oxford street. Het was echt super en ben echt geslaagd! Ik ging eigenlijk alleen voor mijn favoriete winkel Michael Kors. Maar er zijn zulke leuke winkeltjes! Je moet ze allemaal in.

08-01-2014, 16:35

Citaat door Alivera:
Ik ben geweest naar London, oxford street. Het was echt super en ben echt geslaagd! Ik ging eigenlijk alleen voor mijn favoriete winkel Michael Kors. Maar er zijn zulke leuke winkeltjes! Je moet ze allemaal in.
jij reist naar londen voor die winkel van michael kors de zemmer




alleen al om die viese misselijke amerikaanse kop heb ik heb geboycot, laat staan dat ik wat wil hebben van hem.

08-01-2014, 16:37

Citaat door Al-Malika:
jij reist naar londen voor die winkel van michael kors de zemmer




alleen al om die viese misselijke amerikaanse kop heb ik heb geboycot, laat staan dat ik wat wil hebben van hem.
Ik vind zijn tassen mooi. Dus ja, ging naar london voor MK winkel.

08-01-2014, 16:38

Citaat door Alivera:
Ik vind zijn tassen mooi. Dus ja, ging naar london voor MK winkel.
ik vindt niks van hem mooi, ziet er allemaal zo lesbie achtig uit. totaal niet vrouwelijk elegant of sierlijk

08-01-2014, 16:39

Citaat door Al-Malika:
ik vindt niks van hem mooi, ziet er allemaal zo lesbie achtig uit. totaal niet vrouwelijk elegant of sierlijk
Zijn tassen zijn zeker wel vrouwelijk. Love them.

08-01-2014, 16:41

Citaat door Alivera:
Zijn tassen zijn zeker wel vrouwelijk. Love them.
nee want anders liepen de prinsessen van around the world er wel mee rond i dont like it, and dont love them or him.. dus dikke boycot voor die zemmer.

08-01-2014, 16:42



Citaat door Al-Malika:
nee want anders liepen de prinsessen van around the world er wel mee rond i dont like it, and dont love them or him.. dus dikke boycot voor die zemmer.
Oké.

08-01-2014, 16:43
Ik ben vorige week naar london geweest voor een kleine weekje. ik heb echt veel gewinkeld maar ik heb er ook drie dagen voor genomen. halve dagje oxford street, dan die grote westfield center en een andere dagje gewinkeld bij die winkelstraat bij de harrods.
dames ga met de sale tijden, ik heb leuke aankopen gedaan!

08-01-2014, 16:48

Citaat door Alivera:
Oké.


je moet die tassen trouwens bewaren voor de zomer, je kan er vast de barbecue mee aansteken, dan zijn ze nog ergens goed voor geweest


Citaat door Mariams:
Ik ben vorige week naar london geweest voor een kleine weekje. ik heb echt veel gewinkeld maar ik heb er ook drie dagen voor genomen. halve dagje oxford street, dan die grote westfield center en een andere dagje gewinkeld bij die winkelstraat bij de harrods.
dames ga met de sale tijden, ik heb leuke aankopen gedaan!
ey meid wanneer zijn er sale dagen daar bij die engelsen in londen? en kun je ook het hele jaar door paleis bekijken van die oma elizabeth want dat zou ik wel leuk vinden, zal vast heeeel mooi zijn bij haar thuis.

Pagina's : [1] 2