Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met iemand van de Khawaaridj of andere Islamtische sekte.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

05-01-2014, 00:25
Trouwen met iemand van de Khawaaridj of andere Islamtische sekte.



Door Sheikh Jamaal ibn Furayhaan Al-Haarithee hafidahullah(is een prominete student van Sheikh Salih Al Fawzaan hafidahullah)

Vraag:

Mag ik trouwen met een vrouw van de Takfiries(Khawaaridj)?

Antwoord:

Muhammad Ibn Abee Rajaa rahimahullah zei:

"Een man van de mensen van Koofah vertelde me dat Imraan Ibn Hattaan gehuwd was met een vrouw van de Khawaaridj om haar weg te houden van de godsdienst van de Khawaaridj. Als gevolg van dat,veranderde ze hem en draaide hem naar de standpunten van de Khawaaridj."

Eén van de Salaf vermeld: "Een persoon moet niet zeggen ik ga naar hun vergaderingen en meng met hen om hen weg te leiden van hun innovatie. Inderdaad, de zaak is niet gegarandeerd en het hart is snel te wijzigen. De rectificatie / gerechtigheid van mezelf heeft voorrang op de rectificatie/gerechtigheid van anderen dan ikzelf. "

Lammud Durru Al-Manthoor Min Al-Qawl Al-Ma-thoor pg.188 punt #554.Samengevat door Shaykh Jamaal ibn Furayhaan Al-Haarithee (hafidahullah).



Heb vaker gezegd de vrouwen van de khawaaridj zijn erger dan de mannen.

05-01-2014, 00:37



Citaat door rotterdamabdars:
Trouwen met iemand van de Khawaaridj of andere Islamtische sekte.



Door Sheikh Jamaal ibn Furayhaan Al-Haarithee hafidahullah(is een prominete student van Sheikh Salih Al Fawzaan hafidahullah)

Vraag:

Mag ik trouwen met een vrouw van de Takfiries(Khawaaridj)?

Antwoord:

Muhammad Ibn Abee Rajaa rahimahullah zei:

"Een man van de mensen van Koofah vertelde me dat Imraan Ibn Hattaan gehuwd was met een vrouw van de Khawaaridj om haar weg te houden van de godsdienst van de Khawaaridj. Als gevolg van dat,veranderde ze hem en draaide hem naar de standpunten van de Khawaaridj."

Eén van de Salaf vermeld: "Een persoon moet niet zeggen ik ga naar hun vergaderingen en meng met hen om hen weg te leiden van hun innovatie. Inderdaad, de zaak is niet gegarandeerd en het hart is snel te wijzigen. De rectificatie / gerechtigheid van mezelf heeft voorrang op de rectificatie/gerechtigheid van anderen dan ikzelf. "

Lammud Durru Al-Manthoor Min Al-Qawl Al-Ma-thoor pg.188 punt #554.Samengevat door Shaykh Jamaal ibn Furayhaan Al-Haarithee (hafidahullah).



Heb vaker gezegd de vrouwen van de khawaaridj zijn erger dan de mannen.
hoe ga je dat toetsen dat ze een verkeerde Agieda heeft?

05-01-2014, 00:41
Haha dat merk je gelijk hun kenmerken zijn zo helder als de maan.

Hun doen takfier om regeringsleiders, hun zonder af van geleerden en interpreteren dingen hoe hun willen en geven het door onder hen.

Dan heb je de emotionele jihadisten die blindelings wapens willen pakken en vechten zonder vlag en leider.

en ga zo maar door.

05-01-2014, 00:44

Citaat door rotterdamabdars:
Haha dat merk je gelijk hun kenmerken zijn zo helder als de maan.

Hun doen takfier om regeringsleiders, hun zonder af van geleerden en interpreteren dingen hoe hun willen en geven het door onder hen.

Dan heb je de emotionele jihadisten die blindelings wapens willen pakken en vechten zonder vlag en leider.

en ga zo maar door.
maar broeder sommige weten niet veel van die meiden en kijken teveel jou tube
en de kennis is laag kijk als je weet dat het van goede kom af is dan ga je ervoor denk ik
en als je weet dat die vader en familie deze ideeën op na houd dan ga je hun dochter niet ten huwelijk vragen

05-01-2014, 00:45


hhhhhhhhhhhhhhhhhhh jou tube

05-01-2014, 00:46

Citaat door rotterdamabdars:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh jou tube
ja hhhhhhh

05-01-2014, 01:29
Nou, kijk uit dat je dan geen takfeeryya huwt. Voor je het weet neemt ze jou nog mee in haar manhadj. Gevaarlijk zijn die meiden, pas maar op.

05-01-2014, 01:33
Waarom dan niet geheel wegblijven van de khawaaridj?

05-01-2014, 01:38

Citaat door alfurqaan:
Waarom dan niet geheel wegblijven van de khawaaridj?
Ik blijf er zeker weg van.

05-01-2014, 03:11
Wat een paranoide op dit forum.


05-01-2014, 03:36
Al maghrebya:

Kijk waar jij jouw moslimazusters mee vergelijkt, met slangen. Moge die 'bah' van jouw op jou terugkeren, gek kind.

05-01-2014, 04:01

05-01-2014, 04:09


Maak jullie maar geen zorgen hoor.. wij (de zogenaamde "Khawaaridj&quot zouden niet eens met jullie willen huwen, al stonden jullie met 100 in de rij.

Shaykh al-'Allaamah, al-Moehaddith, 'Omar al-Haddoechie - Oordeel trouwen met een Madkhalie-volgeling

http://www.youtube.com/watch?&v=eUvbec5x6zc
[video=youtube;eUvbec5x6zc]http://www.youtube.com/watch?&v=eUvbec5x6zc[/video]

05-01-2014, 04:29

Citaat door UtrechtseJihad:
Maak jullie maar geen zorgen hoor.. wij (de zogenaamde "Khawaaridj&quot zouden niet eens met jullie willen huwen, al stonden jullie met 100 in de rij.

Shaykh al-'Allaamah, al-Moehaddith, 'Omar al-Haddoechie - Oordeel trouwen met een Madkhalie-volgeling

http://www.youtube.com/watch?&v=eUvbec5x6zc
[video=youtube;eUvbec5x6zc]http://www.youtube.com/watch?&v=eUvbec5x6zc[/video][/FONT]
[FONT=Arial Narrow]Hahaha deze blijft goed.
Kharadja 3ala Obama aw Kharadja 3ala Bush

05-01-2014, 10:55
Een moslimman mag met een christelijke en/of joodse vrouw trouwen. Dus hoe ga je zeggen dat hij dan niet met een moslima met afwijkende ideeën mag trouwen? Met vreemde logica en filosofische argumemten, dus als je met een christelijke vrouw trouwd ga je jezus aanbidden en met een joodse vrouw ga je mozes als laatste profeet beschouwen? Check anders of je zelf niet bij een sekte zit.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14