Bekijk volle/desktop versie : zo jongens ik voorlopig gegeten en gedronken



Pagina's : [1] 2

16-02-2005, 19:34
ik dach teffe een belofte na te komen manlief is gaan werken heb hem gevraagd wat hij wil eten voor vandaag 3 keer raden wat het was schapen hoofd of kop hoe je het ook mag noemen ik moest dat ding ook nog eens in stukken hakken en je raad al alles ging alle kanten op tot er iets wits uit kwam ik vermoed dat het de hersenen waren ik dacht dat ik moest kotsen ik zo misselijk als het maar zijn kan dat zooitje in een vuilnis zak geduwt en weet je wat man lief kan de pot op hij eet maar iets anders want ik ga het niet maken ik ben echt over mijn nek gegaan ik snap niet dat er mensen zijn die dat kunnen eten alatief

16-02-2005, 19:52



Citaat door lilchakir:
ik dach teffe een belofte na te komen manlief is gaan werken heb hem gevraagd wat hij wil eten voor vandaag 3 keer raden wat het was schapen hoofd of kop hoe je het ook mag noemen ik moest dat ding ook nog eens in stukken hakken en je raad al alles ging alle kanten op tot er iets wits uit kwam ik vermoed dat het de hersenen waren ik dacht dat ik moest kotsen ik zo misselijk als het maar zijn kan dat zooitje in een vuilnis zak geduwt en weet je wat man lief kan de pot op hij eet maar iets anders want ik ga het niet maken ik ben echt over mijn nek gegaan ik snap niet dat er mensen zijn die dat kunnen eten alatief
Bah ik vind het ook afschuwelijk en het schijnt dat je ergens op het hoofd moet kloppen want er zitten daar van die beestjes in. Maar dat is dan alleen bij schapenkoppen in Marokko.

16-02-2005, 20:01

Citaat door lilchakir:
ik dach teffe een belofte na te komen manlief is gaan werken heb hem gevraagd wat hij wil eten voor vandaag 3 keer raden wat het was schapen hoofd of kop hoe je het ook mag noemen ik moest dat ding ook nog eens in stukken hakken en je raad al alles ging alle kanten op tot er iets wits uit kwam ik vermoed dat het de hersenen waren ik dacht dat ik moest kotsen ik zo misselijk als het maar zijn kan dat zooitje in een vuilnis zak geduwt en weet je wat man lief kan de pot op hij eet maar iets anders want ik ga het niet maken ik ben echt over mijn nek gegaan ik snap niet dat er mensen zijn die dat kunnen eten alatief
wwoohhaaaahhahhhaaa
sorry lieverd dat ik lach, maar ik zie je al helemaal staan hahahaha, alle hersene alle kanten uit spatten
ja ik kan het ook niet zelf klaar maken maar mijn moeder maakt het altijd klaar, is wel lekker hoor kant en klaar, met hummus, ik moet er ook niet aan denken dat ik zo een schape hoofd moet kapot hakken
maar ik vind he wel zielig voor je ( en je man maar wachten )

16-02-2005, 20:02

Citaat door Yara134:
Bah ik vind het ook afschuwelijk en het schijnt dat je ergens op het hoofd moet kloppen want er zitten daar van die beestjes in. Maar dat is dan alleen bij schapenkoppen in Marokko.
WAT BEESTJES BAHH DAT MEEN JE NIET

16-02-2005, 20:19



Citaat door alhoceima_rose:
WAT BEESTJES BAHH DAT MEEN JE NIET
Ja dat zei mijn vader per ongeluk tegen mij en toen moest ik er al helemaal niets van weten. Bah wij Marokkanen lijken wel kannibalen. Bij Shihwat biladi haaden ze een keer een koeiekop gemaakt en dan zo op tafel gezegd niet in stukken gehakt. Nou sorry hoor dan kan ik echt niet meer eten!

16-02-2005, 20:32

Citaat door Yara134:
Ja dat zei mijn vader per ongeluk tegen mij en toen moest ik er al helemaal niets van weten. Bah wij Marokkanen lijken wel kannibalen. Bij Shihwat biladi haaden ze een keer een koeiekop gemaakt en dan zo op tafel gezegd niet in stukken gehakt. Nou sorry hoor dan kan ik echt niet meer eten!
bah dat meen je nit, nou dan gaat mijn smaak drastich veranderen, elke keer als ik dat zie moet ik aan beestjes denken, bah bah bah
ja en zo een koeikop hoeft mij niet aan te kijken hoor als ik die eet, mensen kunnen iets erg onsmakelijk serveren, nou.... eet smakelijk

16-02-2005, 21:09
hee heee...wat jij nu zegt heb ik ook mee gemaakt wij in algerije noemen het boezelouf..ik zelf vind het vreselijk je ziet gewoon de vorm de tong hangt er uit..die ogen zo scheel als ik weet niet wat moest er ook van kosten in algerije staan ze bij de slagerij in een rijtje een vies gezicht..

16-02-2005, 23:32

Citaat door lilchakir:
ik dach teffe een belofte na te komen manlief is gaan werken heb hem gevraagd wat hij wil eten voor vandaag 3 keer raden wat het was schapen hoofd of kop hoe je het ook mag noemen ik moest dat ding ook nog eens in stukken hakken en je raad al alles ging alle kanten op tot er iets wits uit kwam ik vermoed dat het de hersenen waren ik dacht dat ik moest kotsen ik zo misselijk als het maar zijn kan dat zooitje in een vuilnis zak geduwt en weet je wat man lief kan de pot op hij eet maar iets anders want ik ga het niet maken ik ben echt over mijn nek gegaan ik snap niet dat er mensen zijn die dat kunnen eten alatief
...................

Dag schaapie hoofd :hammer:



17-02-2005, 00:46
wahahahahahahahahahahahahaahahahahahaa mgarba toch!!!!!

Ik betaal voor horrorfilms te huren terwijl ons volk de beste horror maken!
Een schaap in bad duwen en dan slachten terwijl het bloed alle kanten op spat of zoals deze dame die een schapenkop te lijf gaat met een bijl, LAYSTER WAHA!!!

hahahahahahahahahahaha!!!!!

Mijn moeder brandt die kop helemaal zwart, dan zie je enkel die witte ogen die je zo akelig aanstaren... (dag erna zitten we die lekker op te smullen )

Ik ga een film maken denk ik "shoef shoef psycho"

17-02-2005, 00:57
xlezerx jij met je reacties hahahahahahahahahahahahahahhaahhaha mag ik mee doen in die film hahahahahahaaha

17-02-2005, 01:04
hahahahahahahahahahahahahaha ja maar je zult eerst enkele bloederige tests af moeten leggen, je bijl stijl zal onder andere beoordeeld worden en ook hoe je met een hakmes overweg kan

(nog steeds zin om mee te doen..?? hihihi)

17-02-2005, 01:37

Citaat door xlezerx:
wahahahahahahahahahahahahaahahahahahaa mgarba toch!!!!!

Ik betaal voor horrorfilms te huren terwijl ons volk de beste horror maken!
Een schaap in bad duwen en dan slachten terwijl het bloed alle kanten op spat of zoals deze dame die een schapenkop te lijf gaat met een bijl, LAYSTER WAHA!!!

hahahahahahahahahahaha!!!!!

Mijn moeder brandt die kop helemaal zwart, dan zie je enkel die witten ogen die je zo akelig aanstaren... (dag erna zitten we die lekker op te smullen )

Ik ga een film maken denk ik "shoef shoef psycho"
ik wil wel mee spelen in die film ik heb al flink geoefend met de hakbijl ps: ik snap niet dat jij dat smullen kunt noemen een zwaar af gefikte schapenkop ik krijg nu nog kotsneigingen als ik aan mijn keuken moet denken die helemaal onder de smeurie zat buy the way mijn man had zich al op zijn werk vol gestauwd hij had al een donker bruin vermoeden dat ik er nix van zou bakken

17-02-2005, 10:19


hahaha ik zie je ook al voor me zeg, dat je dat ook nog doet zeg als je het zelf niet eens lust!

Ik begrijp niet hoe mensen dat nog op kunnen eten met de BSE in hun hoofd!!
BAHBAHBAH

17-02-2005, 10:37
ik moest een keer mijn vriendin helpen met schaapkop in 2en zagen toen ik zag hoe ze bezig was nou ik maakte dat ik weg kwam vooral met die zaag en pijl die ze in haar hand had niet te geloven.

18-02-2005, 13:37
bahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! ik lust het ook niet,, ik ga overgeven als ik eet,, toen we feest in marokko.. slachtfeest,, ze hebben kopp en hersen koken.. bahhhhhhhh

Pagina's : [1] 2