Bekijk volle/desktop versie : de absurdheid van het web



02-01-2014, 14:59
Ik verbaas me steeds meer over de verwenzingen vooroordelen haatzaaidende dingen die ik hier lees. Het lijkt net fhel als je een youtube filmpje bekijkt over allochtonen en je die reacties leest zo is ook marokko.nl soms. De gruwelijke verwenzingen haatdragende woorden dan denk ik echt wat is er missgegaan in je leven dat je je zo ongegeneerd laat gaan op internet? Die reacties onder youtube filmpjes zijn voor koefaar hun hebben niets te vrezen dus dan is het nog te begrijpen maar wij moslims wat is ons excuus? Dames die elkaar met de grond gelijk maken in een topic die gaat over schoonouder ofzo. Of een internetheld die denkt dat ie maar alles kan roepen over mensen hun dochters en dan die reacties van sommige daar weer op. Of de verwenzingen en bedreiging in notabene islam topics. De haat en afgunst spat bijna virtueel van het beeldscherm af. We zouden ons moeten schamen voor dit soort geklets denken wij dan dat wij omdat het virtueel is het geen zondes meer zijn? Dan hoor je het is maar marokko.nl oowh dus hier mag het wel? Neen, we moeten ons schamen voor de manier waarop we met elkaar omgaan hier.

02-01-2014, 15:08


Niemand voelt zich aangesproken het is natuurlijk altijd de ander.

02-01-2014, 15:44
Weer 2 kilometers aan tekst..

02-01-2014, 15:47

Citaat door _Spookrijder__:
...wie ben jy om te zeggen wie kufar is en wie een moslim is.........
En jij is het een trend om elke zin met punten te beginnen. Jullie lijken allemaal wel een dwangnurose te hebben

02-01-2014, 15:53



Citaat door _Spookrijder__:
...zyn geen zinnen....al myn reacties zyn quotes uit verhalen.....en het is neurose....
Geef je zelf een schouderklopje.

Jaaaaaa-jaaaaaa, ik vind je maar een enge een.

02-01-2014, 16:00

Citaat door _Spookrijder__:
...im just a product of society....no spang...
Wat je vooral bent is niet 100punten!

02-01-2014, 17:20
Ben het zooooo met je eens.
Stond ook op t punt om een topic te openen maar teveel moeite.

02-01-2014, 19:27

Citaat door Pinkett:
Tissue?
teveel inhoud?

02-01-2014, 19:28

Citaat door _Spookrijder__:
...wie ben jy om te zeggen wie kufar is en wie een moslim is.........
-_-' Ik had het over de reacties bij youtube filmpjes over allochtonen of moslims door kuffar.

03-01-2014, 17:25

Citaat door afewgoodmen:
Ik verbaas me steeds meer over de verwenzingen vooroordelen haatzaaidende dingen die ik hier lees. Het lijkt net fhel als je een youtube filmpje bekijkt over allochtonen en je die reacties leest zo is ook marokko.nl soms. De gruwelijke verwenzingen haatdragende woorden dan denk ik echt wat is er missgegaan in je leven dat je je zo ongegeneerd laat gaan op internet? Die reacties onder youtube filmpjes zijn voor koefaar hun hebben niets te vrezen dus dan is het nog te begrijpen maar wij moslims wat is ons excuus? Dames die elkaar met de grond gelijk maken in een topic die gaat over schoonouder ofzo. Of een internetheld die denkt dat ie maar alles kan roepen over mensen hun dochters en dan die reacties van sommige daar weer op. Of de verwenzingen en bedreiging in notabene islam topics. De haat en afgunst spat bijna virtueel van het beeldscherm af. We zouden ons moeten schamen voor dit soort geklets denken wij dan dat wij omdat het virtueel is het geen zondes meer zijn? Dan hoor je het is maar marokko.nl oowh dus hier mag het wel? Neen, we moeten ons schamen voor de manier waarop we met elkaar omgaan hier.
helemaal mee eens...