Bekijk volle/desktop versie : Marokko steunt Rusland na aanslagen



01-01-2014, 11:47
Marokko heeft zich middels een 'vriendschapsorganisatie' geuit over de twee dodelijke aanslagen in Volvograd.





Afgelopen week kwamen in de Zuid-Russische stad meer dan dertig mensen om het leven bij twee explosies. De Vriendschapsassociatie Marokko-Rusland voelde zich geroepen om te reageren op de aanslagen. In een boodschap aan de Russische president liet het hoofd van de organisatie weten mee te leven met de Russen. Abdellatif El Bahraoui zegt daarbij vertrouwen te hebben in de Russische capaciteiten om het probleem te overwinnen.


Vladimir Poetin is momenteel op bezoek in Volvograd. Maandag kwamen minstens veertien mensen om het leven toen een explosie plaatsvond in een bus nabij een drukke markt. Een dag ervoor kwamen zeventien mensen om het leven toen bij het centraal station eveneens een explosie plaatsvond. Tientallen anderen raakten gewond.

01-01-2014, 12:34


Goede daad van Marokko.

Slachtingen onder weerloze burgers mogen nooit aanvaard worden. Niets rechtvaardigt het afslachten van burgers.

02-01-2014, 14:02
Goed van marokko, maar in plaats om Andere landen te helpen kan je beter meer tijdd bestenden aan je eigen landd , Want marokko heeft ook minpunten , Maar kortom Is MAROKKO THE BEST #O1 ♥!

02-01-2014, 14:08

Citaat door worldcitizen:
Goede daad van Marokko.

Slachtingen onder weerloze burgers mogen nooit aanvaard worden. Niets rechtvaardigt het afslachten van burgers.



Domme marokkanen!!!!!!! Goede daad??????? Marokkko is net zo ongelovig als rusland zelf. Russische militairen verkrachten en vermoorde elke dag tientalen moslims in tscijschenia en jullie keurt dat als goede daad????
Ga studeren a domme marokkaan verdiep je in je eigen geschidenis eerst.
Zielige figuren jullie schaam je

02-01-2014, 14:13



Citaat door idealeshoonzoon:
Domme marokkanen!!!!!!! Goede daad??????? Marokkko is net zo ongelovig als rusland zelf. Russische militairen verkrachten en vermoorde elke dag tientalen moslims in tscijschenia en jullie keurt dat als goede daad????
Ga studeren a domme marokkaan verdiep je in je eigen geschidenis eerst.
Zielige figuren jullie schaam je
Ik lees nergens dat de daden van de russen in Tjetjenie goedgekeurd worden. De russen hebben zeer ernstige misdaden begaan en moeten ook aangepakt worden. Maar niet door het opblazen van bussen.

02-01-2014, 14:24

Citaat door issam21:
Ik lees nergens dat de daden van de russen in Tjetjenie goedgekeurd worden. De russen hebben zeer ernstige misdaden begaan en moeten ook aangepakt worden. Maar niet door het opblazen van bussen.




De daders komen uit kaukus gebied en dat is tetijscheinia dus het zijn moslims en het zijn onze broerders en zusters, geen islamitische land heeft rusland gesteudn hierin alleen marokko, marokko en sommige marokkaanen zijn dom en ontwettend.

02-01-2014, 14:26

Citaat door idealeshoonzoon:
De daders komen uit kaukus gebied en dat is tetijscheinia dus het zijn moslims en het zijn onze broerders en zusters, geen islamitische land heeft rusland gesteudn hierin alleen marokko, marokko en sommige marokkaanen zijn dom en ontwettend.
dus we moeten de daders steunen omdat ze onschuldige en weerloze burgers hebben afgeslacht ? Is dat wat je bedoelt?

02-01-2014, 14:36

Citaat door worldcitizen:
dus we moeten de daders steunen omdat ze onschuldige en weerloze burgers hebben afgeslacht ? Is dat wat je bedoelt?




Wij moeten zeker de russische militairen steuenen die onze weerloze zusters verkrachten en onze weerloze broeders doodschieten??????? Is dat wat jullie als marokkaanen willen dan? Net als 1982. In sabr en shatila??
Daar werde door de VN veiligheids troepen palastijnse vrouwen en kinderen in stadion verzamlt zogenamd beschermen tegen israelische aanvalen maar in de ochtend mochten de joodse militiaren naar binnen en hebben ze vrouwen verkracht en kinderen afgeslacht voor de ogen van hun moeders en de wereld keek toe en niemand greep in. Duizendend doden en niemand is er ooit voor veroodeeld en waren die niet weerloos??????

02-01-2014, 21:32
Insha allah mag RUSLAND een grote natuurramp krijgen wat mij betreft en met de wil van ALAH insch allah amien. Die kankerlijers vieze russen die vermoorden onze broeders dan mogen ze de kankerkrijgen en de hel inscha allah amien. Ik heb absoluut geen medelijden van al die aanslagen sorry voor mijn mening, maar ik sta achter wat ik zeg.

02-01-2014, 21:34

Citaat door grootemond:
Insha allah mag RUSLAND een grote natuurramp krijgen wat mij betreft en met de wil van ALAH insch allah amien. Die kankerlijers vieze russen die vermoorden onze broeders dan mogen ze de kankerkrijgen en de hel inscha allah amien. Ik heb absoluut geen medelijden van al die aanslagen sorry voor mijn mening, maar ik sta achter wat ik zeg.
je moet je niet excuseren
goed om te horen dat je de slachting onder weerloze burgers goedkeurt.

02-01-2014, 22:44
Mooi, probleem opgelost!

06-01-2014, 00:27
@worldcitizen
en hoe ziet dat met russen die nu onschuldig burgers aan het afslachten zijn in syrie, dit heeft zeker wel hiermee te maken en wie met vuur speelt moet op de blaren zitten

06-01-2014, 00:36



Citaat door worldcitizen:
Goede daad van Marokko.

Slachtingen onder weerloze burgers mogen nooit aanvaard worden. Niets rechtvaardigt het afslachten van burgers.
Moet men dan samenwerken met de staat Rusland of de families van de slachtoffers steunen? Weet je wel wat Rusland door de jaren heen hun minderheden en eigen volk heeft aangedaan en nog steeds aandoet? Je staart je echt blind op bepaalde zaken lijkt wel.

06-01-2014, 01:32

Citaat door grootemond:
Insha allah mag RUSLAND een grote natuurramp krijgen wat mij betreft en met de wil van ALAH insch allah amien. Die kankerlijers vieze russen die vermoorden onze broeders dan mogen ze de kankerkrijgen en de hel inscha allah amien. Ik heb absoluut geen medelijden van al die aanslagen sorry voor mijn mening, maar ik sta achter wat ik zeg.
Jij moet je schamen......

06-01-2014, 07:04

Citaat door idealeshoonzoon:
wij moeten zeker de russische militairen steuenen die onze weerloze zusters verkrachten en onze weerloze broeders doodschieten??????? Is dat wat jullie als marokkaanen willen dan? Net als 1982. In sabr en shatila??
Daar werde door de vn veiligheids troepen palastijnse vrouwen en kinderen in stadion verzamlt zogenamd beschermen tegen israelische aanvalen maar in de ochtend mochten de joodse militiaren naar binnen en hebben ze vrouwen verkracht en kinderen afgeslacht voor de ogen van hun moeders en de wereld keek toe en niemand greep in. Duizendend doden en niemand is er ooit voor veroodeeld en waren die niet weerloos??????
bron?