Bekijk volle/desktop versie : wat zijn de plannen voor vandaag



31-12-2013, 18:00
Ik zometeen

- douchen
- oliebollen maken
- familie bij elkaar en een gesellig avondje van maken

31-12-2013, 18:25


Vroeger zou ik ook wat lekkers hebben gemaakt en met zijn allen bij elkaar komen bij mijn ouders thuis, ik wist toen niet beter dan dat we gezellig nieuwjaar vierden met lekker eten, hele familie bij elkaar en buiten vuurwerk opsteken en elkaar lachend in de armen vallen en een gelukkig nieuwjaar wensen, allah isma7 lina...nu doe ik niets speciaals meer en blijf lekker thuis met mijn gezin en maak er een doodgewone avond van en gewoon op tijd naar bed

31-12-2013, 18:43
Hier ook niks heb wel oliebollen gebakken maar het is een gewone dag zoals altijd.
Kids en ik gaan op tijd naar bed.

31-12-2013, 18:50
Dit jaar komen we niet samen maar,blijven we thuis oliebollen gebakken en kijken naar het vuurwerk.
Allah ie smah lina...

31-12-2013, 18:55



31-12-2013, 18:57
Helemaal niets het is gewoon een dag zoals alle andere dagen. Mijn man is over een paar minuten thuis dan gaan we eten en bankhangen zoals we elke avond doen. Snap niet waarom iedereen op deze dag oliebollen gaat eten. Iedereen imiteert de koeffar maar als je ze erop aanspreekt dan vieren ze het niet.

31-12-2013, 19:03
Wij gaan naar mijn tante, waar ook twee andere tantes komen. Niets speciaals verder.. Mijn tante heeft denk ik wel oliebollen gemaakt dus lekker eten..

31-12-2013, 19:43
op de bank liggen onder een dekentje met thee en koekjes Tv kijken tot ik in slaap val zzzz

31-12-2013, 20:31
Wij zijn lekker bij elkaar op visite. Zoals altijd als we de volgende dag massaal vrij zijn.

Blijven jullie maar lekker bankhangen

31-12-2013, 20:46

Citaat door zijnlief:
Helemaal niets het is gewoon een dag zoals alle andere dagen. Mijn man is over een paar minuten thuis dan gaan we eten en bankhangen zoals we elke avond doen. Snap niet waarom iedereen op deze dag oliebollen gaat eten. Iedereen imiteert de koeffar maar als je ze erop aanspreekt dan vieren ze het niet.
Misschien omdat je alleen deze dagen van het jaar (verse) oliebollen verkrijgbaar zijn? Dat je iets eet hoeft niet perse te betekenen dat je kuffaar nadoet. Het zijn maar oliebollen, geen kerstboom in huis.

31-12-2013, 20:46

Citaat door Kafi:
Wij zijn lekker bij elkaar op visite. Zoals altijd als we de volgende dag massaal vrij zijn.

Blijven jullie maar lekker bankhangen
Uhu

31-12-2013, 21:00
Gaa straks pizza bestellen heb er zin in

31-12-2013, 21:19


Oliebollen zijn lekker haha

Ik ben home alone en irriteer me aan de harde muziek van de buren.

31-12-2013, 21:20

Citaat door Kafi:
Wij zijn lekker bij elkaar op visite. Zoals altijd als we de volgende dag massaal vrij zijn.

Blijven jullie maar lekker bankhangen
Ja klopt inderdaad, de meeste mensen komen gezellig bijelkaar omdat het toch een vrije dag is morgen.