Bekijk volle/desktop versie : Emir Qatar blij met broederlijk Marokko



31-12-2013, 15:59
De emir van Qatar was onlangs in Marokko en uitte positieve woorden over het land en de samenwerking.





Sheikh Tamim Bin Hamad Al Thani is sinds afgelopen vrijdag in Marokko. Het hoofd van het steenrijk oliestaatje was in Marokko op uitnodiging van koning Mohammed VI. Volgens Al Thani zal zijn bezoek positieve resultaten hebben en de banden van broederschap en samenwerking tussen de twee landen versterken. 'Ik weet zeker dat dit bezoek de broederlijke samenwerking tussen onze landen zal versterken in het belang van onze broederlijke volkeren', zei hij tijdens een persmomentje na de officiële welkomstceremonie.


Hij werd opgevangen door gastheer Mohammed VI. Al Thani beschreef de koning van Marokko overigens als 'zijn broeder'. De twee staatshoofden gaan samen praten over punten in het gezamenlijk belang. Ook werden enkele overeenkomsten getekend voor hulp aan Marokkaanse welzijnsprojecten.

31-12-2013, 17:48


Hopelijk wordt de vele hulp uit de Golfstaten goed besteed. Ik las laatst nog dat de koning van Marokko een van de rijkste mensen op aarde is. Schandalig dat hij bij de Golfstaten bedelt terwijl hij triljardair is!

01-01-2014, 09:09

Citaat door 3arbiboy:
Waarom noemen sommige van jullie altijde bedelen? Noem je dit ook bedelen:



Nederland is een rijke land... Maar toch uit respect toont ze een goede wil...

Hij zoekt naar gezamelijke belangen, waar Qatar wat kan verdienen en waar wij wat kunnen verdienen... Wanneer houden we op met die negatïviteit? Onze land is bespaard van de Arabische fitna... Wat wil je nog meer? Wij kunnen nu als land heel rijk worden bi idnillah...! Want we hebben niets gesloopt elhamdolilah...
Je hebt de vergelijking appels met peren maar jij maakt er koeien met peren van.

01-01-2014, 11:04
Ze hebben ene eigen mening , wille meepraten , kritiek geven , k noem ze bastards , de meest van hun kunne zich nog geen reisje naar Marokko permitteren of hun mening is meestal van horen zeggen , zwemmels

01-01-2014, 12:18


wat mij meer steekt is dat de "arabieren" uit de golfstaten ons als minder zien

heb dat gespuis liever niet in ons land

01-01-2014, 16:17
ik vertrouw ze niet ,kan gewoon niet recht vaardig zijn terwijl dat mensen geen dak boven het hoofd hebben ,laat staan hun maag kunnen vullen... terwijl die gene het land rund elke dag een niewe pak heeft .op maat gemaakt draag ..laat staan wat we niet weten ....

01-01-2014, 16:19

Citaat door roebla:
wat mij meer steekt is dat de "arabieren" uit de golfstaten ons als minder zien

heb dat gespuis liever niet in ons land
Precies, zij kijken op ons neer en wij kijken naar hun op.

01-01-2014, 21:08

Citaat:
Al Thani beschreef de koning van Marokko overigens als 'zijn broeder'.

01-01-2014, 21:16
Geen goed teken. Die zionistische varken heeft Egypte meerdere malen belachelijk gemaakt vanwege de revolutie van 30 juni 2013. De Marokkaanse koning zou beter moeten weten dan met deze malloot toenadering te zoeken.

06-01-2014, 23:48
Marokko zal moeten oppassen voor Al-Jazeera. Deze zender is van de Qatari Sjeikh! Als het hen niet zint dan zou er zomaar een Berber of een Sahrawi opstand in Marokko kunnen komen ?! Marokko moet zich niet profileren als een Arabische staat!