Bekijk volle/desktop versie : Mijn Waargebeurde Verhaal Deel 2



Pagina's : [1] 2

27-12-2013, 16:55

Hallo Meiden zoals heb ik op mijn andere account een waargebeurde verhaal van mij , maar kon het helaas niet afmaken omdat ik vorige week ben verhuist en dat vind ik heel erg jammer maar ik zal zeker doorgaan met mijn verhaal. Ik heb voor deel 2 gekozen omdat het een nieuw begin is , ik zal het laatste stukje schrijven van mijn afscheid.


27-12-2013, 19:18


Met een barstende kop pijn werd ik wakker , vermoeiend stapte ik me bedje uit waarna ik over het koude vloer naar de badkamer haastte'' Nadat ik me had opgefrist deed ik me lingerie aan en deed meteen mijn badjas aan en liep rustig de badkamer uit. Ik deed me kledingkast open en viste er een witte leren blouse uit zonder mouwen en haalde een zwarte jeans uit en tenslotte deed ik me spijkerjasje aan en deed snel me haren in een hoge staart en deed nog wat mascara en klaar was kees. Ik deed nog snel me benodigdheden in me tas en pakte me jas en liep haastig de trap af , ik pakte een broodje voor onderweg had dus echt geen zin in om te gaan ontbijten'' halverwege in de hal deed ik me zanotti's aan en liep de deur zonder gedag te zeggen. Aangekomen op school ging ik aan een tafeltje zitten en begon gerust me broodje te eten tot er twee handen voor me ogen zaten , wie is dit vroeg ik nieuwsgierig '' wie denk je klonk er een zware stem. Ik raakte in schok wie zou dit zijn , ik vroeg het nog een keer waarna ik iemand achter me hoorde giechelen'' Imrane ? Hij grijnsde en ging ook aan tafel zitten , ik schrokte me rot ik dacht dat jij iets oudere vent was. Hahahaha maar waarom zit je hier alleen en niet bij Noor of Loubna ? Euhm ik wilde even alleen zijn . Oke dat snap ik , ik ging weer verder aan mijn broodje waarna hij om zich heen keek'' ik bestudeerde zijn gezicht en voelde de tranen al opkomen. Hij keek me verwarrend aan en vroeg me wat er aan de hand is , ik kon het hem niet vertellen en wist niet wat ik moest zeggen'' Ik nam hem in me armen en knuffelde hem stevig vast als of ik hem nooit meer wilt los laten. Faatje je doet vreemd wat is er ? Ik liet hem los en pakte bij hem bij zijn gezicht , Imrane beloof me dat we voor altijd beste vrienden zijn wat er ook is'' hij keek me verwarrend aan maar toch knikte hij van ja. We hoorden de bel al gaan en liepen samen trap op naar biologie.We gingen allemaal op ons vaste plek zitten waarvan Ranja der ook bij hoorde en dat vond ik het minste leuk , Goedemorgen jongeren zei de docent terwijl hij zijn jas aan de kapstok hing. Niemand groette hem terug omdat ze druk aan het praten zijn met elkaar , Stilte graag ik wil meteen aan het werk en dan wel nu'' iedereen werd meteen stil. We hoorde Driss de klas instormen , zonder excuus liep hij naar zijn plek en deed als of er niet is'' waar was je zei Rayan nieuwsgierig; verslapen zei Driss. We kregen werk waarna we snel aan het werk gingen , de bel ging en iedereen stormde de klas uit'' ik liep met Noor de klas uit waarna we bij ons groepje gingen zitten. Heey Faatje jou broer Soufiane kwam naar school en vroeg of je hier op school was zei Yasmina , ik keek haar voor even aan en haalde me schouders op het boeide me toch niet. Loubna begon een heel verhaal over hoe het was in Frankrijk bij haar Familie . Aan het einde van de les fietste ik weer terug naar huis , ik deed de deur open en gooide me jas op de grond en liep de keuken in waar ik Nafoual bevond'' ik deed als of hij der niet was en pakte een zak chips en cola.Waarom ging je zonder toestemming naar school zei Nafoual , ik zei niets en ging op het aanrecht zitten en at me chips op '' ga je me negeren dat help niets hoor zei hij terwijl hij de keuken uit liep. Ik haalde me schouders op , ik liep de keuken uit en pakte een afstandbediening en zapte maar wat tot ik iets leuks vind op tv'' er was niets op dus liep ik de trap op en deed me slaapkamer deur open en starte me laptop aan en keek er wie der online was bij Facebook. Niemand dus pff ok saai. Wat is het opeens saai hier, ik gaapte en wilde het liefst in me bedje kruipen en dat deed ik natuurlijk wel'' na een halfuurtje werd ik wakker en ik snakte naar eten had zo'n honger dat me buik begon te grommen. Ik stond op en liep de trap af en wilde de keuken binnen lopen maar bevond me moeder in de keuken ik wilde vlug de keuken uitlopen maar ik werd betrapt .Lieverd kom eens even hier ik wil je spreken zei me moeder , met tegenzin liep ik de keuken weer in'' ja mam wat is er ? heb je je vrienden al gezegd dat we gaan verhuizen; nee nog niet mam. Maar lieverd toch waarom heb je het nog niet verteld , ik voelde me tranen achter me ogen prikken'' maar mam ik wil niet verhuizen zo raak ik me beste vrienden kwijt ik wil hier blijven ik heb het naar me zin.Mijn kind je raakt je vrienden niet kwijt je kan nog nieuwe vrienden maken op je nieuwe school en je kunt ze nog altijd bezoeken , ik liep stampvoetend de woonkamer in waarna Khalid en Yassine van schrik om keken '' ik ging aan de ander kant van de bank zitten wil het liefst afstand van hun houden .Faatje je weet dat we van je houden maar we kunnen der ook niks aan doen dus waarom ga ons negeren zei Yassine , ik voelde het bloed naar me hoofd stijgen; oh jullie zeggen dat het niet jullie schuld is maar jullie stemmen der in toe dat jullie wilden verhuizen maar we kunnen wel verhuizen maar wel in dit buurt weten jullie dan niet dat ik me hier vermaak, ik zal al mijn vrienden kwijt raken als ik hier weg ga ik wil helemaal niet weg !!! Me tranen gingen langs mij wangen en verslagen keek in naar de grond , Khalid kwam naar me toe en deed zijn armen om me heen, ik sloeg hem op zijn borstkas en schreeuwde dat hij me los moet laten maar gaf het uiteindelijk op en ging door me knieën. Ik wil niet weg Khalid heb je me gehoord ik wil het echt niet.Hij streelde over me haren en hij vertelde me dat het goed komt en dat hij er niets aan kan doen , nadat ik uitgehuild had vroeg Khalid mij of hij me morgen naar school zal brengen ik vond het goed.


27-12-2013, 20:11
Omygodd yeahh eindelijk ga je door heb zo lang gewacht uppp voor jou!!

27-12-2013, 21:28

Ik was zo te zien niet meer boos op Yassine en Khalid , ik zat tussen Yassine en Khalid een film te kijken'' ik lag met me hoofd tegen Khalid's borstkas en deed me voeten op Yassine's schoot hehehehe. Ik besef dat ik in slaap was gevallen want ik werd midden in de nacht wakker en ik bevond me zelf in me slaapkamer , kreunend viel ik weer in slaap. Volgende dag ging me wekker over , ik werd wakker en haastte me naar de badkamer '' Nadat ik klaar was deed ik een beige truitje aan met studs bij me schouders en een zwarte leren broek , ik deed me haren in een hoge knot en wat mascara en nam me parka jas mee. Ik ging aan tafel zaten waarvan de helft maar aan tafel zaten , ik ging snel ontbijten nadat ik klaar was nam ik me tas mee en deed me parka jas aan en tenslotte me korte timberlands boots; Khalid kom je ga je me nog naar school brengen ? Ja kom al wacht even , hij deed snel zijn schoenen aan en hij pakte nog snel zijn autosleutels in de auto : ik nam plaats naast Khalid waarna hij de auto startte , aangekomen op school gaf ik Khalid een kus op zijn wang en stapte zijn auto uit. Ik ging bij Noor en Loubna staan en we gingen over koeltjes en kalfjes praten , de bel ging dat vonden we wel jammer want we zaten nog net gezellig met elkaar te praten. De les liep goed af en we waren immers al uit maar ik nam me vrienden mee naar het park om te zeggen dat ik zal verhuizen , aangekomen bij het park gingen we op een bank zitten ; euhm jongens ik moet jullie wat vertellen zei ik kijkend naar me schoenen , vertel op zei Sakina nieuwsgierig . Nou euhm ik ga verhuizen zei ik verslagen , het werd stil '' ik keek ze allemaal een voor een aan. Hoe bedoel je verhuizen zei Rayan , nou ik ga verhuizen en het is ver van hier zei ik stotterend'' waar heen zei Loubna; in ............... Verslagen keken ze naar de grond , we zullen je missen zeiden ze '' ik jullie ook terwijl de tranen over me wangen stromen; ik zelf wil niet verhuizen en ik wil jullie al helemaal niet kwijt.. Zeg dat nooit meer zei Loubna kwaad ''natuurlijk blijven we vrienden wat er ook gebeurd , dat had ik natuurlijk tegen Imrane gezegd ; ik keek Imrane aan waarop hij een stapje dichterbij kwam en was al aan woord waarop hij de andere kant keek. Faatje waarom had je dit ons niet eerder verteld , verdomme Faatje weet je niet hoeveel pijn je me hebt bezorgd !!! hij richtte zich weer op me waarna zijn ogen met tranen vulde. Ik had Imrane nog nooit zien huilen , ik wilde Imrane graag in me armen maar ik durf het niet'' mijn hart doet pijn bij elke traantje en ik kon het niet meer aan en nam hem in me armen. Imrane ik wilde het je wel vertellen maar ik durfde niet en ik was al een week boos op me ouders verder kon ik het niet meer uitspreken.


10-01-2014, 15:39


Imrane wurmde zich los en schudde met zijn hoofd dat hij dit niet wilde en liep zonder wat te zeggen weg , ik richtte me gezicht naar de grond en liet me tranen vrije loop gaan. Ik kon niet meer op mijn eigen benen staan ''ik zakte door me knieën waarna ik snel werd opgevangen. Driss en Noor liepen met mij mee naar huis , Driss kon niet blijven omdat wat moet regelen met zijn vriend'' Noor daar tegen had wel tijd om te blijven. Met opgeheven hoofd liep ik de trap op , we kwamen Khalid en Soufiane in de gang''Noor werd knalrood en speelde met haar vingers. Ik liep zonder er wat te zeggen naar me slaapkamer , waarna ik ze verwarrend achter liet. Ik kroop in me bed waarna Noor op me bed ging zitten , Faatje hij bedoeld het vast niet zo'' ik begrijp wel waarom hij op je reageert; hij zal je missen faatje jullie waren zo close. Mijn snik werd steeds luider , Noor keek angstig om zich heen en probeerde me te sussen, ze begon me te troosten tot dat ik er even bij kwam; ik veegde me tranen weg en vroeg of ze hier mocht gaan logeren. Noor was aan de telefoon , nadat ze klaar was keek ik haar afwachtend aan'' En ?? euhm ik kan niet , ooh; ik keek weer naar de grond terwijl ze me hevig begon te schudden, natuurlijk mag ik bij je logeren zei ze lachend. Ik kon er gelukkig ook er om lachen , we liepen samen naar beneden'' me moeder vond het leuk dat Noor bij me bleef logeren.

2 weken later.
Vandaag was de dag dat ik afscheid ga nemen van me vrienden , gelukkig hadden Imrane en ik het goedgemaakt'' we stonden bij me vader's auto. Ik zal jullie missen , wij jou ook zeiden ze '' ik gaf ze allemaal een afscheid knuffel waarna Imrane de laatste was; ik knuffelde hem helemaal dood waarna ik steeds luider begon te snikken. Faatje we moeten gaan zei Khalid , ik hield Imrane wat strakker vast'' je moet gaan zei Imrane fluisterend'' ik wil niet weg zei ik snikkend. Fatima kom je nog zei Khalid geïrriteerd , nee antwoordde ik boos '' Khalid kwam steeds dichterbij;Faatje we moeten echt gaan. Khalid probeerde me van Imrane los te maken , ik begon steeds luider te huilen'' Khalid had me al snel van hem losgemaakt; gillend begon ik tegenstribbelen. Ik begon Khalid te slaan , wat ik ook doe het doet hem niets'' hij tilde bij me middel met een arm , uiteindelijk had Khalid mij in zijn auto gestopt. Ik draaide me om , en keek vanuit de achterruitraam. Khalid startte de auto waarna ik al weer begon te schreeuwen , het doet hem helemaal niets'ik had uren zitten huilen tot dat ik in slaap was gevallen'' Faatje wordt wakker we zijn der. Met een kop pijn werd ik wakker , ik keek hem kwaad aan waarna ik de andere kant op keek'' ewa man Faatje ik weet dat je boos der op bent maar jah het kan niet anders; hij gaf me een dikke kus op me wang en hij stapte de auto waarna ik zelf dat ook deed. Ik keek om me heen en zag allemaal Marokkanen in de buurt , wow zoveel Marokkanen heb ik nog nooit gezien in een buurt'' verlegen ging ik ons grote huis binnen; me ouders hadden het huis mooi ingericht. Nafoual pakte me bij me hand en trok me mee naar boven waarna al me broers allemaal op een rij stonden , en dit is jou slaapkamer zei Soufiane terwijl hij de deur opendeed ; mijn mond klapte open , hebben jullie dit ingericht vroeg ik verbaast. We hebben allemaal aan je kamer gewerkt , ik was blij met mijn nieuwe kamer'' ik draaide me om en gaf me broers allemaal een dikke knuffel. Dankjewel ben der blij mee ik , ewa mooi zo daar zijn we blij mee zei Rayan'' Ik bleef nog in me kamer uiteindelijk ging ik naar beneden. Me broer Nafoual vroeg of ik met hem meeging boodschappen en de buurt te verkennen , ik liep snel weer naar buiten; gelukkig had me moeder me kleding in me kledingkast gedaan.Ik trok me donkerblauwe acid wash jeans en deed witte body aan en een zwarte blouse met knopen en die liet ik open en deed snel me haren in een hoge staart en veegde me uitgelopen mascara en deed het weer opnieuw aan het einde deed ik me timberlandboots aan en liep snel de trap af. Nafoual moest dood lachen , ging je omdat naar buiten ? jah hoezo ik zag er niet uit'' oke oke kom op zid we gaan , ik liep met Nafoual naar zijn auto waarna allemaal Marokkanen ons kant op keken.


12-01-2014, 14:13

Terwijl we de auto in stappen vroeg ik aan Nafoual of hij eerder in G (G is de eerste letter waar ik nu woon ) , maar dat wist ik niet'' Faatje ik weet het zeker dat het je dit bevalt zei hij gericht op de weg. Met een opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem aan , oke dat weet ik dus niet en keek weer uit het raam'' het is misschien wel een klein stad maar wel met veel Marokkanen. Eindelijk waren we bij de Albert Heijn , ik liep achter me broer aan naar de Albert Heijn'' ik nap voor de zekerheid een karretje mee want wie weet nemen we veel boodschappen mee. We hadden wel niet een lijstje mee maar ik vind wel wat we nodig hebben , Nafoual nam de andere weg en ik daartegen ook kunnen we eindelijk ons eigen weg nemen, ik ging naar de chips/chocolade afdeling'' ja zonder snacks is niks ahahaha; ik nam twee paprika chips mee en wat ander snacks. Net toen ik klaar was werd ik gebeld door me moeder , ik was wel aan de telefoon maar aan de overkant bij de kassa zat een jongen in de rij'' hij richtte alleen maar op mij en daardoor voel ik me wat ongemakkelijk dus draaide ik me om;nadat ik klaar was met telefoneren draaide ik me weer om. Hij was daar nog steeds '' hij was wel aan de beurt en gaf me snel een knipoog en draaide zich weer om , ik had de neiging om te gaan gillen maar liep snel weg opzoek naar Nafoual''uiteindelijk had ik hem gevonden met boodschappen in zijn armen; hij keek over de boodschappen naar me karretje, met opgetrokken keek hij mij aan'' noem jij dat eten ?? hij schudde niet begrijpend zijn hoofd en legde de boodschappen in de karretje. Nadat we hadden betaald liepen we de Albert Heijn uit , ik liep weer achter me broer aan waarna er een propje voor me neus viel'' ik raapte het propje op en maakte het propje open waarna een telefoonnummer erop zat geschreven. Ik keek om me heen met het briefje in me handen , waarna de persoon zag die ik bij de Albert Heijn zag'' hij stond met een paar vrienden aan een muurtje waarna al zijn vrienden mijn kant op keken; ik wist dat het briefje van die jongen was. Ik nam het briefje mee , bij me broer's auto aangekomen liet ik het propje vallen en stapte de auto in'' we waren eindelijk thuis waarna Nafoual en ik de boodschappen in de keuken zette. Vermoeiend liep ik de woonkamer in waar ik me broers aantrof , ik ging naast Soufiane zitten en ging vermoeiend onderuitzakken'' zit je lekker of zo zei Rayan lachend; Soufiane deed een arm om me heen laat haar man ze is moe zei Soufiane.Het was al laat en het was tijd voor het avondeten , na het eten liepen me broers het huis uit'' bedankt hoor zei ik me gedachten. Fatima lieverd wil je even komen riep me moeder via de woonkamer , ik liep de woonkamer in waarna ik me beide ouders aantrof''ik ging tussen me ouders zitten en keek ze vragend aan; Fatima zoals je nog niet weet is dat je broers een leuke school voor je hebben gekozen, want je broers kennen deze stad beter dan wij''ze vinden dat je op die school zeker je vermaakt daarom hebben ze dit school gekozen. Euhm waar neer moet ik dan naar school , morgen ga je beginnen zei me vader trots , oke zo snel maar ik weet niet waar het is'' maak je maar geen zorgen lieverd een van je broers zal je naar school brengen zei me moeder. Oke oke ik begrijp het maar mag ik gaan , natuurlijk lieverd'' sloffend liep ik de trap op; bedankt hoor moet ik dus morgen al naar school zei ik kwaad in me gedachten.Me broers waren nog steeds buiten en ik daartegen zat ik verveeld in me kamer dat ik in slaap viel.
Volgende dag.
Lieverd het is tijd om naar school te gaan , he watte vroeg ik vermoeiend'' lieverd vandaag is het je eerste schooldag weet je het niet meer. Ik duwde me deken van me af en liep regelstress naar de badkamer , nadat ik me had opgefrist koos ik voor een rode blouse met zwarte kanten en deed me zwarte skinny jeans aan met leren vakjes . Ik deed me style haren in een hoge staart , ik bracht wat mascara op me lange wimpers en klaar was kees. Ik nam snel me tas mee met benodigdheden en liep snel de trap af en trok me timberlandsboots aan en liep de woonkamer in en at me ontbijt op. Mama wie moet me naar school brengen riep ik via de woonkamer , Lieverd ik denk dat Khalid je zal brengen want de rest slaapt nog'' ooh en waar is hij dan; ik denk boven kijk jij maar riep ze vanuit de keuken. Ik liep de trap op , ik zag dat de badkamer op een kier stond''ik deed de badkamer open en zette een stap naar achteren; wie is in de badkamer vroeg ik nieuwsgierig , wie denk je zei Khalid. Ik stapte de badkamer in en zag dat hij bezig is met zijn haren , ik ging met me wenkbrauwen op en neer'' Khalid je ziet er altijd goed uit dus doe geen moeite; hij was klaar met zijn haren en gaf me een kus op me wang en liep langs me heen de trap af. Ik daartegen liep hem achterna , hij deed zijn schoenen aan en zijn jas en nam de autosleutels'' ik nam snel me jas mee en gaf me moeder een kus en liep achter Khalid naar zijn auto. Khalid startte zijn auto en zette de muziek op honderd en scheurde weg , angstig hield ik de leuningstoel stevig vast'' Khalid rij wat rustiger maar ik denk dat hij daardoor me niet kan horen door de muziek dus liet ik het maar zo. We waren aangekomen op school , iedereen die op het plein stonden keken geschrokken om , ik snap wel waarom ze schrokken'' Khalid zette de muziek uit , Khalid wil je astubllief met meegaan ; hij snapt het denk ik wel want ik durfde niet alleen te gaan. Khalid stapte de auto uit en ik daartegen ook , verlegen keek ik naar de grond omdat iedereen ons kant opkeken'' samen met Khalid liep ik de plein op; aangekomen bij de administratie meld ik me dat ik nieuw was. Ze had me uitgelegd in welke klas ik moet gaan, Faatje ik moet gaan ik kan lang niet blijven want je weet toch ik heb ook vandaag school'' ik knikte waarna hij me een dikke kus op me wang gaf; ik werd knalrood omdat iedereen nieuwsgierig omkeken. Ik liep de aula in waarvan heel veel Marokkanen daar waren , ik liep naar een lege tafel en wachtte tot de bel ging'' ik voelde me wat ongemakkelijk omdat ze nog steeds keken. Ik zag een paar meiden mijn kant op lopen , Hooi ben je nieuw vroeg een Marokkaans meisje , ik knikte en keek om me heen'' oh oke en ik welke klas kom je; ik legde ze uit in welke klas ik moet gaan. Een van de meisjes zit in die klas en vond het leuk dat ik in die klas komt , ze vroegen ook wie de jongen was die me een kus gaf waarna ik antwoordde dat het mijn broer Khalid was. Ze gilden allemaal en zeggen wel niet hoe knap is , jaah dat snap ik wel dat heb ik vaak horen zeggen van meiden'' de meiden waren erg aardig; maar de bel ging al en ik ging met een meisje mee genaamd Yasmine want ik zit bij haar in de klas. We gingen naar ons lokaal waarvan alleen maar Marokkanen in die klas zaten , ze keken allemaal nieuwsgierig aan en ik daartegen keek ze niet aan en liep met Yasmine naar me nieuwe mentor''oh ben jij het nieuwe meisje zei me nieuwe mentor. Oke jongeren we stellen jullie voor aan het nieuwe meisje , dus wat doen we als iemand nieuw is'' iedereen stond op en nam hun stoelen in een kring. Ik kreeg ook een stoel we moesten elkaar voorstellen , dus ik moest me eerst voorstellen'' Euh ik ben Fatima ben 15 jaar binnenkort weer 16 , ik woonde eerst in Rotterdam dat is wel ver van hier'' voor de rest heb ik twee ouders en zes broers. Wat zes broers meen je die serieus zei een jongen , jah serieus zei ik lachend'' ik hoorde iedereen door elkaar praten; de mentor ging wel drie keer schreeuwen voor dat iedereen stil was. Iedereen had zich voorgesteld , ik kon niet alle namen onthouden '' Yasmine vroeg of ik naast haar mocht zitten en dat mocht natuurlijk van de mentor.


12-01-2014, 15:04
Ik wil up's dan kan ik een vervolg typen.

12-01-2014, 16:07
ga door meid !ben gewoon verliefd op jou verhaal !uppppp ! je doet het goed ga zo door!

13-01-2014, 17:30

Citaat door schaaltje:
ga door meid !ben gewoon verliefd op jou verhaal !uppppp ! je doet het goed ga zo door!
awh dankje meid

13-01-2014, 19:13
geen dank meid

13-01-2014, 22:12
Wanneer komt er weer een vervolgjex

13-01-2014, 23:07
Zou je link van deel 1 kunnen plaatsen?

Sent from my LG-E610 using Tapatalk

14-01-2014, 11:35



Citaat door BellaMuerte:
Zou je link van deel 1 kunnen plaatsen?

Sent from my LG-E610 using Tapatalk
euh weet niet hoe dat moet maar me vorige account heet Love.Barcelona

19-01-2014, 12:40

We kregen meteen werk , ik vond het werk die ik had gekregen simpel'' dus ging ik snel aan het werk want we moesten namelijk apart werken.De hele les liep goed af maar er werd af en toe daarachter in een chaos , ik was eindelijk klaar met me werk en leverde het in bij Mr.Dijkstra waarna als gevolg de bel ging. Iedereen stormde klas uit en ik daartegen liep met yasmina mee , samen liepen we de trap af waarvan we moeilijk geen kant op kunnen omdat het druk was'' het waren allemaal Marokkaanse jongens van de 5e of 4e klassers. Geduldig zaten we op de de trap tot dat er iemand aan me arm trok , ik keek de persoon aan'' ben je hier nieuw als ik je vragen mag ? euh jaah dit is me eerste schooldag , maar mag ik nu gaan. Soufiane laat haar los , het was yasmina ik kon opgelucht ademen''zit ze bij jou in de klas vroeg Soufiane; jah ze zit bij mij in de klas ga andere meisjes lastig vallen. Yasmina pakte me bij me arm en probeerde me daar weg te krijgen maar het werd alleen maar erger er kwamen steeds meer jongens dichterbij , Yasmina werd zo kwaad dat ze begon te schreeuwen dat ze me los moesten laten.De jongens vonden het denk ik letterlijk leuk dat ze begon te lachen , ik daartegen vond het niet leuk en haalde me voorzichtig uit zijn greep en wurmde tussen de menigte uit . Yasmina had me snel ingehaald en stopte voor mijn neus neer , sorry faatje van hun'' het geeft niet hoor ik begrijp het wel maar laten we dat maar vergeten. Ik liep rustig naar buiten met Yasmina om frisse lucht te ademen , we zagen de meiden aan de overkant die met bij Yasmina horen; we liepen naar ze toe en ging staan want had geen zin om te zitten'' heey faatje hoe ging het , euhm jaah hoor het ging goed.We waren allemaal druk in gesprek tot meryam tijdens vloeken begon te lachen. Oh die sukkels weer altijd te laat , euh welke sukkels vroeg ik nieuwsgierig'' hun daar zei oumaima met een knik; ik keek welke jongens het waren tot ze plotseling ons kant kwamen lopen. Ik durfde niet midden in hun gezicht te kijken dus ik keek ik maar naar de grond , heey meryam wie is dat meisje ?? vroeg een van hun , ze heeft een naam hoor ze heet fatima en ze zit nu bij jou in de klas. Ik dacht shit zitten hun bij mij in de klas , hoe kan ik dat nou weten wat haar naam is maar mohim aangenaam ben Faisal '' ik hief me hoofd omhoog en gaf hem een hand , daarna kwam genaamd Yassine maar die andere zat aan de telefoon ; ik kon zijn gezicht niet zien omdat hij met zijn rug naar ons toe is gekeerd. Als je hem ziet val je als een blok op hem zei Yasmina fluisterend , ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauwen waarvan ze moest lachen'' nadat hij klaar was met telefoneren keerde hij om; yasmina had gelijk hij was wel knap maar niet dat ik meteen voor hem val; aangenaam ik ben Adnan waarna hij in me hand een kneepje gaf waarna ik in zijn ogen keek , zijn ogen waren blauw/groen maar in de zon leek het grijs .Ik haalde me hand uit zijn hand omdat me mobiel over ging , ik haalde me mobiel uit me tas vragen vroeg ik wie het was waarna Khalid me had gebeld. Faatje ik moet je wat vertellen ik kan je niet komen ophalen wij allemaal niet eigenlijk'' waarom niet hoe moet ik dan anders naar huis, faatje ik weet dat je mij creditcard hebt gepakt dus gebruik hem maar voor de bus. Ik werd knalrood want me telefoon zat op luidspreker dus ze konden me broer horen dus moesten doodlachen omdat ik stiekem Khalid's creditcard heb gepakt'' heey lekkerding riep meryam door de telefoon , ik keek haar met grote ogen aan. WTF wie was dat vroeg Khalid verward , oh gewoon een gek die dat door de school roept '' de rest moet doodlachen; oke schat ik zie je later dan, ik ben je schat niet zei schamend tegen khalid; jaah oke doei zusjeleif toet toet toet. Was dat jou broer riep Faisal , euh jaah hahahaha''Meryam jij was echt gek riep Yasmina . Hahhahahaha hij heeft sexy stem , ik moest echt lachen toen hij zei WTF. Let maar niet op haar hoor zei Yassine verward , oke ik ben weg zei Adnan waarvan Faisal en Yassine ook meeliepen.


19-01-2014, 15:22
leuke vervolg uppppppppppp

Pagina's : [1] 2