Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ik kan niet koken

Pagina's : [1] 2 3

Guadaloupe
08-02-2003, 00:45

ja de standaard dingen nog wel, eitje bakken :D pannenkoeken, patat, bami, nasi, kefta etc maar als het aankomt op echt marokkaanse gerechten :jammer: dan bak ik er niks van ik heb het eigenlijk niet eens geprobeerd... maar hoe erg is t....... ik red mezelf wel, alleen mn man zal er niet zo blij mee zijn denk ik :zwaai:

MrHaarlem
08-02-2003, 00:49
Origineel gepost door Guadaloupe ja de standaard dingen nog wel, eitje bakken :D pannenkoeken, patat, bami, nasi, kefta etc maar als het aankomt op echt marokkaanse gerechten :jammer: dan bak ik er niks van ik heb het eigenlijk niet eens geprobeerd... maar hoe erg is t....... ik red mezelf wel, alleen mn man zal er niet zo blij mee zijn denk ik :zwaai: Ik zou maar ff snel een snelcursus bij je moeder doen als ik jou was :giechel: :giechel: :giechel:

Saiyan
08-02-2003, 00:53
Origineel gepost door Guadaloupe ja de standaard dingen nog wel, eitje bakken :D pannenkoeken, patat, bami, nasi, kefta etc maar als het aankomt op echt marokkaanse gerechten :jammer: dan bak ik er niks van ik heb het eigenlijk niet eens geprobeerd... maar hoe erg is t....... ik red mezelf wel, alleen mn man zal er niet zo blij mee zijn denk ik :zwaai: McDonalds rules :D

Guadaloupe
08-02-2003, 00:55
hahahahhahahaha drama....me moeder heeft geen geduld.....en altijd zegt ze dat ze medelijden heeft met de man waarmee ik ga trouwen.... neej, vanaf volgende week ben ik elke weekend vrij.....dus experimenteren dan maar :D

Guadaloupe
08-02-2003, 00:56

Origineel gepost door Saiyan McDonalds rules :D never nooit meer...vanaf 09-02-2003...never nooit meer new york pizza mag ook nie :D of was t nou dominos :confused:

MrHaarlem
08-02-2003, 01:01
Origineel gepost door Guadaloupe hahahahhahahaha drama....me moeder heeft geen geduld.....en altijd zegt ze dat ze medelijden heeft met de man waarmee ik ga trouwen.... neej, vanaf volgende week ben ik elke weekend vrij.....dus experimenteren dan maar :D Veel succes dan maar. Ik hoop maar dat het lukt en dat we niet lezen dat er iemand dood gegaan is aan voedselvergifteging.... :giechel: :giechel: :giechel:

Guadaloupe
08-02-2003, 01:06
jek al adieja.....w8 maar....ik heb wel een feeling voor hoeveelheden (kruiden etc) dus!!! volgende week, begin ik gelijk met seksoe....met groente ;)

MrHaarlem
08-02-2003, 01:08
Origineel gepost door Guadaloupe jek al adieja.....w8 maar....ik heb wel een feeling voor hoeveelheden (kruiden etc) dus!!! volgende week, begin ik gelijk met seksoe....met groente ;) seksou geh. good luck en laat me weten of het gelukt is misschien kom ik dan nog langs om wat te proeven

Guadaloupe
08-02-2003, 01:09
deal en shokran :D

yesmina19
08-02-2003, 18:56
weet je wat doet recpten boeken halen dan studeren en zelf eens maken wedden dat het lukt

iloveme
13-02-2003, 15:11
eej lieve meid je bent niet de enige die niet kan koken ik vraag me indrdaad af hoe ik dat later ga doen dan als je familie op bezoek komt......................... toch maar de frietpan tevoorschijn halen met die vieze frikandellen hehe

Guadaloupe
13-02-2003, 23:40
of ervoor zorgen dat je met een man trouwt die kan koken :stout:

MrHaarlem
13-02-2003, 23:47

he guadaloupe, is het nog gelukt met die seksou. Morgen is het vrijdag en ben van plan om langs te komen om je seksou te proberen.

Guadaloupe
14-02-2003, 00:49
oow euh eigenlijk nie nee, ik heb nog niets gedaan....zondag pas inshaAllah ik ga morgen uit eten :D en zaterdag naar mn oom :D zondag dan maar ;)

Endless
14-02-2003, 15:28
Origineel gepost door Guadaloupe of ervoor zorgen dat je met een man trouwt die kan koken :stout: Ja,ik ga daar zeker voor zorgen...Of gewoon een man zoeken die al die moeilijke marokaanse gerechten niet lust oe safi.. Beter :D

Pagina's : [1] 2 3