Bekijk volle/desktop versie : Gênante bevallingsverhalenin



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

25-12-2013, 16:15
In het heetst van de strijd kunnen wij, vrouwen soms hele bizarre of genante dingen meemaken.
Op dat moment ontgaat het je, maar later zul je vast gedacht hebben €&@""&amp(: what da hellll was ik mee bezig?!!
Deel dat moment eens met ons.
Beetje lachen...

25-12-2013, 16:19


Ik schreeuwde de hele tijd of ik aan het scheuren was gyneacoloog was echt geirriteeerd door mij. Leugenaar dat hij was... Hij zei de hele tijd nee had meer dan 5 hechtingen volgens de kraamverzorgster

25-12-2013, 16:25
Oke.. Wees maar eerlijk, wie van jullie heeft meer dan een baby eruit geperst iets bruins en stinkends..

25-12-2013, 16:38
Haha

Ik moest vlak voor de bevalling een potje urine naar het huisarts brengen om te kijken of ik geen blaasontsteking had.
Mohim de deksel zat niet goed op het potje en wou het aan de assistente geven en goot het zo over haar heen.

Schande ik durf nog steeds haar niet in de ogen aan te kijken.
Alles moest ontsmet en ik bleef naar sorry zeggen toen ik merkte dat ze alleen maar probeerde om alles schoon te maken ben ik als een haas vandoor gegaan haha

25-12-2013, 16:42



Citaat door nawal-1985:
Haha

Ik moest vlak voor de bevalling een potje urine naar het huisarts brengen om te kijken of ik geen blaasontsteking had.
Mohim de deksel zat niet goed op het potje en wou het aan de assistente geven en goot het zo over haar heen.

Schande ik durf nog steeds haar niet in de ogen aan te kijken.
Alles moest ontsmet en ik bleef naar sorry zeggen toen ik merkte dat ze alleen maar probeerde om alles schoon te maken ben ik als een haas vandoor gegaan haha
Deze meen je niet. Getsieeeeee
Ieuwllllllll

25-12-2013, 16:44

Citaat door Tesliem:
Deze meen je niet. Getsieeeeee
Ieuwllllllll
Ja echt Wallah was echt erg niet normaal gewoon..

25-12-2013, 16:45

Citaat door nawal-1985:
Haha

Ik moest vlak voor de bevalling een potje urine naar het huisarts brengen om te kijken of ik geen blaasontsteking had.
Mohim de deksel zat niet goed op het potje en wou het aan de assistente geven en goot het zo over haar heen.

Schande ik durf nog steeds haar niet in de ogen aan te kijken.
Alles moest ontsmet en ik bleef naar sorry zeggen toen ik merkte dat ze alleen maar probeerde om alles schoon te maken ben ik als een haas vandoor gegaan haha
Iewl, meskina ze moest zich vast afschuwelijk goor vinden. Heeft ze niks gezegd

25-12-2013, 16:46

Citaat door nawal-1985:
Ja echt Wallah was echt erg niet normaal gewoon..
Ik had je de praktijk uit gemept

25-12-2013, 16:47
ohneee
binnekort is het mijn buurt ik ben nu 28weken zwanger en 5dagen
ik denk dat mn man af gaat zien met mij als ik aant persen meskeen hahha
alle tips zijn welkome het is mn eerste

25-12-2013, 16:49

Citaat door Accessoires:
Iewl, meskina ze moest zich vast afschuwelijk goor vinden. Heeft ze niks gezegd
Nee ze zei niks ze raakte helemaal in paniek. Brrr horror

25-12-2013, 17:02

Citaat door nawal-1985:
Haha

Ik moest vlak voor de bevalling een potje urine naar het huisarts brengen om te kijken of ik geen blaasontsteking had.
Mohim de deksel zat niet goed op het potje en wou het aan de assistente geven en goot het zo over haar heen.

Schande ik durf nog steeds haar niet in de ogen aan te kijken.
Alles moest ontsmet en ik bleef naar sorry zeggen toen ik merkte dat ze alleen maar probeerde om alles schoon te maken ben ik als een haas vandoor gegaan haha


Citaat door casam0nbled:
ohneee
binnekort is het mijn buurt ik ben nu 28weken zwanger en 5dagen
ik denk dat mn man af gaat zien met mij als ik aant persen meskeen hahha
alle tips zijn welkome het is mn eerste
Laat het gewoon over je heen komen. Dit valt niet te plannen

25-12-2013, 17:05

Citaat door nawal-1985:
Haha

Ik moest vlak voor de bevalling een potje urine naar het huisarts brengen om te kijken of ik geen blaasontsteking had.
Mohim de deksel zat niet goed op het potje en wou het aan de assistente geven en goot het zo over haar heen.

Schande ik durf nog steeds haar niet in de ogen aan te kijken.
Alles moest ontsmet en ik bleef naar sorry zeggen toen ik merkte dat ze alleen maar probeerde om alles schoon te maken ben ik als een haas vandoor gegaan haha


Citaat door nawal-1985:
Nee ze zei niks ze raakte helemaal in paniek. Brrr horror
Ahahah, lijkt me een verschrikkelijke situatie...
Rn hoe ging de bevalling zelf? Van een leien dakje of was dat ook een fiasco

25-12-2013, 17:16


Ik snauwde iedereen af niemand moest tegen me praten.

25-12-2013, 17:17

Citaat door Accessoires:
Laat het gewoon over je heen komen. Dit valt niet te plannen
nee idd t blijft spannend en bij iedereen is het anders

25-12-2013, 17:44
Mijn man zat bij mijn eerste naast me bed. Hij zei zo vaak adem in en adem uit. Mijn god, ik irriteerde me eraan. Had maar niks gezegd, omdat het toch lief was dat hij er voor me was.

Toen het eindelijk ging gebeuren wou hij de kamer uitlopen. Opeens komt die verloskundige hem tegemoet en zegt waar ga jij naar toe. Naar buiten zegt hij dan. Nee jongeman, je vrouw heeft je nodig. Ga maar terug naar je vrouw. Toen hij terug kwam en ik mocht beginnen. Begon hij weer met adem in en adem uit

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12