Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er wel eens nieuwjaar alleen gevierd in je kamer?



Pagina's : [1] 2 3 4

25-12-2013, 00:44
En hoe voelde dat?

Voor mij nooit meer, want dat gevoel is zo verschrikkelijk deprimerend. You know that erveryone outside is havin funn en jij zit daar in je uppie op je bed te meuren.

25-12-2013, 00:46


Dit jaar ga ik het vieren in Den Haag, in Skybar Penthouse.

25-12-2013, 00:56
Haha hoezo op je kamer, had je huisarrest?

25-12-2013, 01:01
wat bedoel je met vieren? sinds wanneer doen wij moslims aan oud en nieuw "vieren".
Of bedoel je gewoon vuurwerk kijken? je kunt bij een familielid toch kijken (bijv iemand die hoog woont?)

Liefs

25-12-2013, 01:01



Citaat door Cersey:
Haha hoezo op je kamer, had je huisarrest?
Ja ik ging naar buiten zonder te zeggen en bleef vervolgens tot 2 u in de nacht buiten. Maar we waren met een hele groep en ik zat al heel de avond thuis me keihard te vervelen en was blij dat me vriendinnetjes eindelijk kwamen ophalen. Totdat me moeder me vond en me een keiharde klap in de gezicht verkocht in het bijzijn van iedereen

Toen naar me kamer gegaan zitten janken en de volgende jaren probeerde ik niet meer de risico te nemen en blijf ik thuis.

En wat ga jij dit jaar doen met nieuwjaar?

25-12-2013, 01:04
Ik elk jaar

25-12-2013, 01:06
Sahra mar tv kijken en hopen dat de avond snel voorbij is.

25-12-2013, 01:09
deze jaar inchallah misschien toch thuis blyven ; dat kan ook leuk zyn ; een bakje oliebollen ; een goede film & me avond kan niet meer stuk


25-12-2013, 01:10
Op nieuwjaar ben ik standaard elk jaar boos. Praten tegen mij op eigen risico.

25-12-2013, 01:10
Geen idee.

25-12-2013, 01:10
Ik zag laatst een filmpje over wat een grote zonde het is om het te vieren, dus dat viéren zit er sowieso niet in. Ik kijk uit het raam.

25-12-2013, 01:11

Citaat door Psychich:
Ja ik ging naar buiten zonder te zeggen en bleef vervolgens tot 2 u in de nacht buiten. Maar we waren met een hele groep en ik zat al heel de avond thuis me keihard te vervelen en was blij dat me vriendinnetjes eindelijk kwamen ophalen. Totdat me moeder me vond en me een keiharde klap in de gezicht verkocht in het bijzijn van iedereen

Toen naar me kamer gegaan zitten janken en de volgende jaren probeerde ik niet meer de risico te nemen en blijf ik thuis.

En wat ga jij dit jaar doen met nieuwjaar?
Wow genant Je kon wel door de grond zakken zeker.
Je hebt wel lef om zonder iets te zeggen tot zo laat buiten te blijven

Heb in ieder geval een huisfeestje, verder zien we wel.

25-12-2013, 01:13



Citaat door gwn_lady:
wat bedoel je met vieren? sinds wanneer doen wij moslims aan oud en nieuw "vieren".
Of bedoel je gewoon vuurwerk kijken? je kunt bij een familielid toch kijken (bijv iemand die hoog woont?)

Liefs
Ja vuurwerk kijken, misschien zelf wat siervuurwerk afsteken en wat oliebollen erbij.


Citaat door StreetChic:
deze jaar inchallah misschien toch thuis blyven ; dat kan ook leuk zyn ; een bakje oliebollen ; een goede film & me avond kan niet meer stuk

Ja zeker kan dat ook leuk zijn, als je dan wel ook mensen over de vloer mee hebt en niet in je eentje filmpje gaat kijken.
Wil dit jaar het wel gaan vieren met zussen alleen weet nog niet hoe wat of waar.


Citaat door Monarch:
Op nieuwjaar ben ik standaard elk jaar boos. Praten tegen mij op eigen risico.
En hoe komt dat dan?

25-12-2013, 01:14
Elke jaar zit ik thuis en ik kan je vertellen het voelt heerlijk.

25-12-2013, 01:15

Citaat door Psychich:

Ja zeker kan dat ook leuk zijn, als je dan wel ook mensen over de vloer mee hebt en niet in je eentje filmpje gaat kijken.
Wil dit jaar het wel gaan vieren met zussen alleen weet nog niet hoe wat of waar.

ja meestal is er wel genoeg te doen op nieuwjaar

Pagina's : [1] 2 3 4