Bekijk volle/desktop versie : Feest In V E G H E L Hafla El Adha



15-02-2005, 18:10
Hoi hoi ,

Wie was er in die feest in VEGHEL? En hebben jullie het ook naar jullie zin gehad zoals ik het heb gehad.

Ik heb dit eerder geplaats bij UIT HET OOG VERLOREN maar dat werd weggehaald.
Vandaar dat ik het nu weer hier plaats


Groetjessssss

15-02-2005, 18:54


nee ik was er niet, ik ga eerlijk gezegd nooit naar feestjes en zo. lekker thuis op de bank hahaha is ook leuk toch,

Maar was het gezellig?
Waren er veel mensen uit Nijmegen?

15-02-2005, 19:21
Het was echt leuk en gezellig. Ook waren daar leuke mensen niet van die Junks ofzo. Het was netjes en waren ook volwassen mensen zoals moeders. Het is echt een voorbeeld van hoe een feest moet zijn. PROTOTYPE marocfeest

groetjes

15-02-2005, 19:29
Oh dat is wel netjes dan..! Leuk dat zoiets wordt georganiseerd. Ik wist niet dat dat feest er was, maar ja ook al wist ik het eerlijk gezeg mijn vader zou me nooit laten gaan hahahah, maar ja. geeft niet. Gair incha allah.

Worden zo'n feesten ook weleens in Nijmegen georganiseerd. Want ik woon vlakbij nijmegen, dus dat is dan wel meer in de buurt.

Groetjes

16-02-2005, 11:45


ejj waarom is die vorige topic verwijdert ????? heb je het al aan een moderator gevraagd??

16-02-2005, 19:51
OMdat het daar niet thuis hoort. Want ik zocht niemand!!

17-02-2005, 22:55
feest 12 feb veghel. tsja dan denk je meteen aan de fernaci's dus komt die dan one more time >> FERNACI'S ROCK! ze waren hilarisch (zoals gewoonlijk)
voor onze eigen heren uit veghel: we zijn echt trots op jullie, ga zo door.
m3a salama
imane

17-02-2005, 23:45

Citaat door imane_69:
feest 12 feb veghel. tsja dan denk je meteen aan de fernaci's dus komt die dan one more time >> FERNACI'S ROCK! ze waren hilarisch (zoals gewoonlijk)
voor onze eigen heren uit veghel: we zijn echt trots op jullie, ga zo door.
m3a salama
imane
Wat voor feest is geweest?? Waren er artiesten of gewoon dj's

Wie is er 13 feb naar het feest geweest in Rhone adam???

groetjes

17-02-2005, 23:49
Een feest zoals het hoort?
Tja wat verwacht je van Veghel. Et is geen Amsterdam ofzo....

18-02-2005, 18:17

Citaat door smiley21:
Wat voor feest is geweest?? Waren er artiesten of gewoon dj's

Wie is er 13 feb naar het feest geweest in Rhone adam???

groetjes
het was een feest ter ere van el eid kbier met een modeshow,dj en THE FERNACI'S etc. >>> http://www.fernaci.tk
kun je er nog over lezen
m3a salama,
imane