Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik hier nou mee??



23-12-2013, 19:32
Ze hadden eindelijk een sportschool voor vrouwen hier in de buurt geopend, en dacht eindelijk he he iets voor vrouwen alleen. Dus had me toen ook gelijk ingeschreven ook al was het superduur, niet veel later hadden ze korting, dus balen dat ik al een jaarcontract had gekocht, maar oke. Het jaar was zo voorbij, dus afgemeld. Nu wilde ik me weer opnieuw inschrijven na paar weken pauze, maar wat blijkt??? Het is niet meer voor vrouwen alleen, maar ook voor mannen!! Tarrrr
Elke keer moeten ze wat veranderen daar, en het is ook niet eerlijk voor de vrouwen die een 2jaar contract hebben en ineens komen er mannen bij.

Kunnen ze dat zomaar maken?

23-12-2013, 19:33


Ligt eraan wat er in het contract staat. Normaal gezien als ze garanderen that het woman only is, kan dat wel een reden zijn om contract te verbreken.

23-12-2013, 19:45
Nee daar zal vast niks over staan, maar ze zeiden in het begin dat het alleen voor vrouwen is en later maken ze er een gemengde sportschool van, dus ze hebben die vrouwen eigenlijk misleid.

Citaat door Marokkaantje001:
Ligt eraan wat er in het contract staat. Normaal gezien als ze garanderen that het woman only is, kan dat wel een reden zijn om contract te verbreken.

23-12-2013, 19:55
Er zal toch wel ergens staan dat het alleen voor vrouwen was, niet? Kijk eens snel in je contract en laat weten. Jullie kunnen ook met vele klacht gaan indien. Of consumentenbond ofzo contacteren. Die helpen ook vaak.

23-12-2013, 20:02


Zelf heb ik nu geen abonnement meer dus ook geen contract, maar die andere vrouwen nog wel en die weten niks van regels en pikken alles, eerst laten ze hun een contract tekenen daarna zeggen ze tegen hun dat ze niet langer dan 15 minuten op de loopband en crosstrainer mogen, daarna dat het in de middag gemengd is met mannen, daarna dat het hele dag gemengd is. Elke keer wat anders.


Citaat door Marokkaantje001:
Er zal toch wel ergens staan dat het alleen voor vrouwen was, niet? Kijk eens snel in je contract en laat weten. Jullie kunnen ook met vele klacht gaan indien. Of consumentenbond ofzo contacteren. Die helpen ook vaak.