Bekijk volle/desktop versie : Kapster Malika sierplein



Pagina's : [1] 2

15-02-2005, 16:11
wie heeft er ervaring met Malika van sierplein en wie weet wat haar prijzen zijn voor make up en kapsels. ben erg benieuwd ga haar namelijk voor mijn verlofing nemen aankomende maand!Ik hoop dat jullie me kunnen helpen??

please

15-02-2005, 17:01


ik weet niets over haar, maar wat ik je wil zeggen, dat ik ook kapsels en make-up doe en ik heb veel klanten gehad van deze site.

16-02-2005, 09:26
Hoi hoi,

Malika is een professionele kapster met jaren ervaring. Ze heeft mij 3 jaar geleden ook opgemaakt en gekapt op mijn verlovingsfeest en ik was zeer tevreden. Zij heeft inderdaad een kapsalon waar ik nog steeds met alle plezier kom. Malika houdt zich aan haar afspraken en voor haar geldt " klant is koning" . Ze hanteert mooie prijzen en is erg lief. Ik zou zeggen; ga een keertje langs en dan kan je zelf haar fotoalbums bekijken en haar spreken over de mogelijkheden.

Veel succes meid!

16-02-2005, 11:29
Ik heb ook gehoord dat ze erg goed is, alleen heb ik haar nummer niet.
Heeft iemand het nummer van Malika.

16-02-2005, 11:41


als ik me makeup en haar wil doen rond welke prijs is het?rond de 100 of moet ik aan meer denken?

thanks

16-02-2005, 11:47
Hoi Toeti,

Ik ben weleens bij Malika geweest..enige tijd terug maar het is een lieve, warme vrouw.
Ze komt haar afspraken altijd na en is erg goed in haar werk...zowel op haar als make up gebied.
Kortom je zit bij de juiste en qua prijs zal het ook wel meevallen ik denk dat je wel rond jouw budget zit of welicht nog eronder.

Veel succes en plezier!

16-02-2005, 11:58
Malika is best wel goed,alleen ze heeft altijd van die standaard kapsels en om eerlijk te zijn
is haar make up niet echt mooi

In geuzenveld heb je een marokaanse meisje die kapsels en mooie make up doet
echt prachtig gewoon.En ze gebruikt niet zomaar die goedkoop make up.

het heet Coupe sel soil
Sam van Houtenstraat
tel 0204111348

heb het zelf bij haar gedaan voor een feestje en veel meiden daar heen gestuurd
en waren allemaal dik tevreden

prijs ongeveer 80-85

16-02-2005, 13:37
Nou meid ik zou zeggen, ga bij Malika langs en oordeel zelf. Tel Malika: 020-6142197

Succes meid

16-02-2005, 13:45
Malika is gewoon goed, en heeft zeer veel ervaring met bruidjes.. Ik heb zo vaak me haar en make up door haar laten doen, als ik naar een feest ging en ben altijd tevreden.. En ze is niet duur..
Ga langs en bekijk even het fotoalbum, of ga op een zaterdagmiddag dan zie je zeker wel een paar bruidjes daar..

16-02-2005, 14:18
thanks meiden voor al jullie reacties

kizz toeti

16-02-2005, 15:44

Citaat door toeti:
wie heeft er ervaring met Malika van sierplein en wie weet wat haar prijzen zijn voor make up en kapsels. ben erg benieuwd ga haar namelijk voor mijn verlofing nemen aankomende maand!Ik hoop dat jullie me kunnen helpen??

please
Zij is gewoon in woord te beschrijven; Fantastisch!

Ik ben zeer te spreken over haar. Ik ga regelmatig naar haar kapsalon en ga altijd tevreden de deur uit. Heb ook in haar albums gekeken, zag erg goed uit, ik denk dat ik haar ook voor mijn verloving neem.

Succes...

16-02-2005, 20:18
heyhey malika had voor mij msieta gedaan voor de bruiloft van me vriendin en ik was echt tevreden want ik wou niet zon standaard msieta (ik noem het een boerderij) voor mij had ze hem prachtig gemaakt heel classic spaans en me make up had ze uitstekend gedaan zij is echt top...!!!!!!!

18-02-2005, 12:38


ik ken malika ook een heb altijd goede ervaringen gehad met haar. en ze doet helemaal niet arogant tegen haar klanten. als je daar op zaterdag bent dan is het gewoon hartstikke druk en, laat ze mensen die weinig aan hun haar moeten doen voor. zodat ze dames die een kapsel willen goed kan helpen. en er zijn maar twee dames daar die een kapsel kunnen zetten dat is malika zelf en een dame met hoofdoek.

18-02-2005, 17:01
Malika = een Goede Kapster, maar aangezien ze zelf geen klanten meer doet (so i've heard) neem ik 't risico niet. Ze had daar een soussia genaamd Halima werken, damn zij is kei en keigoed

01-03-2005, 08:30

Citaat door chadia1977:
druk of niet druk klant is koning en je maakt niet voor niets een afspraak!!!!
JUIST!!!

Ik ken Malika voordat ze uberhaubt klanten had....ze heeft op mijn haren lopen oefenen ))) ze heeft mijn zusje een branwond bezorgd...ehe mn zusje heeft supermooi haar maar wilde hem nog gladder krijgen en voila....een brandwond die ook zorgde voor een littiken die nu gelukkig na 7 jaar niet meer te zien is.mijn zusje is sindsdien nooit meer geweest.

Nu moet ik jullie vertellen dat Malika best wel een bepaalde soort arro heeft...maar das typisch maroc-style...bedoel als in maroc bent opgegroeid is bescheidenheid niet vaak een eigenschap die veel mensen beschikken...en laten we eerlijk zeggen als ze bescheiden was had ze het zeker nooit zo ver geschopt..of zal ik zeggen gekapt

By the way tegen mij is ze klantvriendelijk...moet ook wel he...ze is heel goed in haar werk....ik zie wel dat ze meer haar best doet voor bepaalde dames dan andere...aghh jah....ze is ook maar een mens


Dus dame...Malika kan er wat van..het moet gewoon klikken wat wel onzin is Klant is Klant...je moet haar duidelijk maken wat je precies wilt...en ook vragen dat je door haar gekapt wil worden en niet door een ander ))


succes!!!

Pagina's : [1] 2