Bekijk volle/desktop versie : ik mis iemand



Pagina's : [1] 2

07-02-2003, 22:04
subhannalah denk daar de hele dag over na ik mis echt iets of iemand in mijn leven..
weet niet of t een persoon is of iets wta ik kwijt ben geraakt,
allahu3allem... is zo rot gevoel. moet er gewoon van huilen... en als jullie m.. bedoelen nee die mis ik niet

07-02-2003, 22:07


meid kom hier dan huilen we samen

07-02-2003, 22:08

Citaat:
Origineel gepost door saidaaatje
meid kom hier dan huilen we samen
ja echt voel me nie zo goed man, ik mis echt iets mischien is t wel de dierbaarste persoon die ik verloren heb... of iemand die nu niet aanwezig is allahu3allem heb een schuld gevoel maar waarom i dont know

07-02-2003, 22:13

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Waar is M???
wie??

07-02-2003, 22:14



Citaat:
Origineel gepost door OemLoqmaan
subhannalah denk daar de hele dag over na ik mis echt iets of iemand in mijn leven..
weet niet of t een persoon is of iets wta ik kwijt ben geraakt,
allahu3allem... is zo rot gevoel. moet er gewoon van huilen... en als jullie m.. bedoelen nee die mis ik niet
Lieve schat ik weet wat je bedoelt en ik moet zeggen ik mis haar ook en ik weet dat jij dat bedoelt. Als je wilt praten je hebt mijn nummer één belletje lieverd en ik sta voor je klaar. Maar ik moet zeggen masa-allah je hele familie is sterk en heeft sbar van allah gekregen.
Lieverd een dikke zoen voor jou en ook voor jou lieve moeder en natuurlijk niet te vergeten je lieve oma. kom hier effe knuffelen.

07-02-2003, 22:16
Assaalmoe ALaikoem Warahmatallah,
Zuster, Moge ALLAH SWT je Sabr schenken.
Wasalam Alaikoem

07-02-2003, 22:19

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Waar is M???
moustapha AA

07-02-2003, 22:22

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Waar is M???
moskee i think

07-02-2003, 22:23

Citaat:
Origineel gepost door nomedia
Lieve schat ik weet wat je bedoelt en ik moet zeggen ik mis haar ook en ik weet dat jij dat bedoelt. Als je wilt praten je hebt mijn nummer één belletje lieverd en ik sta voor je klaar. Maar ik moet zeggen masa-allah je hele familie is sterk en heeft sbar van allah gekregen.
Lieverd een dikke zoen voor jou en ook voor jou lieve moeder en natuurlijk niet te vergeten je lieve oma. kom hier effe knuffelen.
ooooooh mashallah ben jij er ook subhannallah n3aam echt nu pas realiseer ik dingen zie haar daar nog liggen voor t laatst heb nu om de half uur een black out en ik kan haar geur nog ruiken

07-02-2003, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door nomedia
Lieve schat ik weet wat je bedoelt en ik moet zeggen ik mis haar ook en ik weet dat jij dat bedoelt. Als je wilt praten je hebt mijn nummer één belletje lieverd en ik sta voor je klaar. Maar ik moet zeggen masa-allah je hele familie is sterk en heeft sbar van allah gekregen.
Lieverd een dikke zoen voor jou en ook voor jou lieve moeder en natuurlijk niet te vergeten je lieve oma. kom hier effe knuffelen.
eej dodo deel met ons jou enge verhaal

07-02-2003, 22:33

Citaat:
Origineel gepost door helleau
is dat je vriendje ofsjoo??
eeeeeeej waar zie jij me voor aan ik doe niet aan vriendjes

07-02-2003, 22:35

Citaat:
Origineel gepost door OemLoqmaan
ooooooh mashallah ben jij er ook subhannallah n3aam echt nu pas realiseer ik dingen zie haar daar nog liggen voor t laatst heb nu om de half uur een black out en ik kan haar geur nog ruiken
Masa-allah je laat me nu echt huilen zo zie je maar weer de goede mensen neemt Allah snel tot zich.
Ik zie haar ook nog steeds voor me hoe lief en lachwekkend ze wel niet altijd was. Allah oe Akbar oe lajgemha.

07-02-2003, 22:36



Citaat:
Origineel gepost door nomedia
Masa-allah je laat me nu echt huilen zo zie je maar weer de goede mensen neemt Allah snel tot zich.
Ik zie haar ook nog steeds voor me hoe lief en lachwekkend ze wel niet altijd was. Allah oe Akbar oe lajgemha.
en helemaal op t laatste dag, hoe vredig zij tegen ons deed subhannallah.. en toen ik tegen haar zei zie je morgen toen zei zei nee als ikje morgen niet zie vergeef me laten we maar 6 keer la illaha inellah zeggen, subhananllah

07-02-2003, 22:39

Citaat:
Origineel gepost door helleau
waar sjou ik je voor aan moeten sjien als je aan vriendjes doet?? weet ik het ik dacht dat jullie sjoo close waren....
we zijn close but not that close

07-02-2003, 22:40
Ik weet het lieverd ik zei ook tegen haar ik zie je morgen ik kom morgen weer terug. Toen glimlachte zij naar mij en hield ze mijn hand stevig vast. Zij wist gewoon dat dat de laatste keer was dat ze mij zag.
Sobgana allah

Pagina's : [1] 2