Bekijk volle/desktop versie : Is de liefde van je vrouw wel genoeg als ze niet kan koken?



22-12-2013, 14:11
Ik vind van niet.

22-12-2013, 14:15


gewoon leren zelfs ik kan koken
mijn lievelingseten kan ik zelf ook wel maken

22-12-2013, 14:18
Ik vind dat een vrouw hoort te kunnen koken. Als ze dat niet kan dan ga ik haar daar niet op afwijzen, maar ik verwacht wel dat ze het gaat leren. Het liefst kooklessen bij mijn moeder natuurlijk. :

22-12-2013, 14:21
Uhhm het moet toch normaal zijn dat de vrouw kan koken? Wat doet een meisje dan thuis met haar moeder , alleen vreten en zitten?
Een vrouw moet kunnen koken en voorbeeld van haar moeder aan te nemen.
Maar stel je vrouw kan niet koken en daarvoor je liefde op te geven vind ik niet kunnen. Ze kan het dan alsnog leren en oefenen baart kunst,. Alhoewel mijn neef getrouwd met een meid die totaal niet koken en hij na het werken nog moest koken, dat vind ik wel nott done. Ze kan het in ieder geval proberen of hulp vragen van iemand,

22-12-2013, 15:00


Wat als je trouwt met een vrouw die super goed kan koken, maar jou niet genoeg liefde geeft? Is koken dan nog genoeg voor jouw?

Een huwelijk in stand houden, heeft niks met goed kunnen koken te maken. Koken valt te leren, maar een oprechte en zuivere vrouw zijn naar je man toe niet!!