Bekijk volle/desktop versie : Pas op voor kapster hayat in rotterdam west achter de jumbo!!!!



20-12-2013, 22:29
Een poos geleden heb ik mijn haar laten doen in deze kapsalon.
Omdat het mij toch dwars zit en ik meerdere keren het zelfde verhaal te horen heb gekregen wilde ik jullie graag waarschuwen. Nadat ik mijn haar gedaan heb en het niet was wat ik er van verwacht had en dit aangaf, kreeg ik te horen dat het prachtig is en dat het zo hoort. Ze bood niet aan om er even naar te kijken of wat van de prijs af te halen omdat ik het zelf hartstikke lelijk vond heb ik thuis enorm zitten huilen om mijn haar.
Als je dan later hoort dat ze dit ook bij meerdere meiden geflikt heeft wil ik er toch zoveel mogelijk meiden voor waarshuwen. Normaal is het zo bij andere kapsters dat als jij niet tevreden bent dat ze dan samen met je kijken naar wat ze voor je kunnen doen om je wel tevreden te maken....je betaald er tenslotte voor en ik had van iedereen in mijn omgeving te horen gekregen dat mijn haar er niet uitzag. Overduidelijk in deze kapsalon draait het alleen maar om geld geld en nogmaals geld. typisch Marokkaanse mentaliteit. I
p.v. klanten tevreden houden zodat ze met een prettig gevoel weg gaan en terug komen....nee hoor als ze maar op dat moment haar geld krijgt. ...absoluut geen aanrader!

20-12-2013, 22:37


Ja, heb wel vaker vreemde dingen gehoord over die kapsalon..

21-12-2013, 09:07
ja ik dus ook nadat ik mijn ervaring daar had...alleen gedane zaken nemen geen keer....dus daarom wil ik meiden waarschuwen.

21-12-2013, 09:08
let op voordat je huilend naar de spiegel kijkt thuis;(

21-12-2013, 12:39


bedoel je die van Rotterdam West?

21-12-2013, 18:10
ja in dat straatje achter de jumbo en kruitvat die op de schiedamseweg staat. dus een straatje erachter.

21-12-2013, 18:12
ja straatje achter de schiedamse weg. achter de jumbo en kruivat. ik heb echt een trauma aan over gehouden.