Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid tips om aan te komen



19-12-2013, 19:38
heb bijna van alles geprobeerd en ben al jaren bezig kom geen grammetje aan.

19-12-2013, 21:32


-6 keer per dag eten of meer.. kleinere maaltijden nemen
- turkse of griekse yoghurt nemen (bij lidl) veel vet en vaak als tussendoortje nemen
- ontbijt niet overslaan
-brinta shake (die zakjes die je mengt met volle melk en wegdrinkt)
-bijhouden wat je op een dag eet en steeds iets extra nemen
-Protifar kopen bijde apotheek is ongeveer 12 euro en mengen met eten en drinken (heeft geen smaak dus is wel te doen)

Vast nog wel meer tips maar kom er nu even niet op.. ben zelf ook bezig met aankomen

wat heb je zelf al geprobeerd? xx

20-12-2013, 07:40
K vreet me zelf vol maar weet echt niet waar dat eten naar toe gaat en eet veel bananen
en eet 2 keer in de ochtend 4 sneetjes en een kommetje yoghurt want kan niet zonder ontbijt

K heb fenegriek ingenomen en het water gedronken.


Britna heb k nog niet geprobeerd dus ga daar ook maar eens beginnen.

Hoeveel weeg jij en Hoelang ben jij

05-01-2014, 15:53
Sorry voor de late reactie.. Hoe gaat het nu met je? Ik begin morgen met dit eetschema om aan te komen..
Wel elke dag eraan vasthouden.. doe je mee? En eet je normaal evenveel als wat ik in eetschema heb gezet? (meer,minder?)

Ochtend:
3 boterhammen met boter en minimaal 1x "vol" beleg.
Beker drinkyoghurt, melk, yogo, chocolademelk.

Tussendoor:
Stuk fruit, appel, peer, bannaan of twee kiwi's bijvoorbeeld.
Een pakje koekjes, krentenbol, plak ontbijtkoek met boter, 4-6 blokjes chocolade, eierkoek, mueslireep enz.

Lunch:
4 boterhammen met boter en minimaal 2x vol beleg.
Beker melk, drinkyoghurt enz.

Tussendoor: stuk fruit en een grote koek, of groot tussendoortje, muffin, luikse wafel, mars, snickers, portiebakje ijs of twee boterhammen met boter en beleg.

Diner:
4 aardappels of 4 opscheplepels pasta/rijst MET jus.
4 lepels groente MET saus, geraspte kaas of wat boter.
Stuk vlees met mayo/curry/knoflooksaus enz.

Toetje: Bak vla of yoghurt met muesli of een ijsje.

Tussendoor: fruit en een pakje koekjes, of eierkoek of zakje chips enz.

08-01-2014, 15:15


Ik heb van een buurvrouw gehoord dat als je 3 weken lang elke avond een glas melk drinkt met koffiemelkpoeder en 7 dadels dat je daar heel erg van aankomt. Heb dit nog niet getest hou niet zou van melk .

09-01-2014, 19:56

Citaat door leerplicht21:
Sorry voor de late reactie.. Hoe gaat het nu met je? Ik begin morgen met dit eetschema om aan te komen..
Wel elke dag eraan vasthouden.. doe je mee? En eet je normaal evenveel als wat ik in eetschema heb gezet? (meer,minder?)

Ochtend:
3 boterhammen met boter en minimaal 1x "vol" beleg.
Beker drinkyoghurt, melk, yogo, chocolademelk.

Tussendoor:
Stuk fruit, appel, peer, bannaan of twee kiwi's bijvoorbeeld.
Een pakje koekjes, krentenbol, plak ontbijtkoek met boter, 4-6 blokjes chocolade, eierkoek, mueslireep enz.

Lunch:
4 boterhammen met boter en minimaal 2x vol beleg.
Beker melk, drinkyoghurt enz.

Tussendoor: stuk fruit en een grote koek, of groot tussendoortje, muffin, luikse wafel, mars, snickers, portiebakje ijs of twee boterhammen met boter en beleg.

Diner:
4 aardappels of 4 opscheplepels pasta/rijst MET jus.
4 lepels groente MET saus, geraspte kaas of wat boter.
Stuk vlees met mayo/curry/knoflooksaus enz.

Toetje: Bak vla of yoghurt met muesli of een ijsje.

Tussendoor: fruit en een pakje koekjes, of eierkoek of zakje chips enz.
Sallam meid, maak niet uit meid maar het gaat elhamdoelilah goed met jou, k eet niet zoveel maar k denk dat het wel voldoende is wat k eet maar k zal insha-allah meedoen. K begin vanaf morgen

09-01-2014, 19:59

Citaat door SSensation-:
Ik heb van een buurvrouw gehoord dat als je 3 weken lang elke avond een glas melk drinkt met koffiemelkpoeder en 7 dadels dat je daar heel erg van aankomt. Heb dit nog niet getest hou niet zou van melk .
Dat ga k dan eens proberen maar dan zonder koffiemelk

Drink sowieso bijna elke avond melk maar dit keer ga k het met dadels eten