Bekijk volle/desktop versie : Energie maatschappij



19-12-2013, 14:27
Welke energie maatschappij hebben jullie? en ben je tevreden.
Ik wil namelijk veranderen van energie maatschappij, omdat ik denk dat wij veelste veel betalen.

Hoor het graag van jullie.

Groet,
Pareltjee_

19-12-2013, 14:36



Citaat door Ninjutsu:
Als je vindt dat je nu teveel betaald, kun je via die vergelijkingsites gewoon voor de goedkoopste gaan toch. Energie is energie, je koopt geen beter product bij een ander maatschappij. En (administratieve) probleempjes heb je wel met alle maatschappijen, google er maar op los dus dat moet geen rol spelen bij je keuze.
Ja dat klopt, wil graag wel bij de juiste energie maatschappij zitten. Soms worden er energie maatschappijen afgeraden dan wil ik dat wel graag weten. We willen niet perse het goedkoopste, maar voor 2 mensen betalen wij wel erg veel vind ik!

19-12-2013, 14:45

Citaat door Ninjutsu:
Als je teveel betaalt, verbruik je ook gewoon teveel. Heb je een recente jaarafrekening, je kunt dan wat je kwijt bent aan stroom en gas invullen op die vergelijkingssites en die berekent dan wat je kwijt bent van goedkoop naar minder goedkoop. Energiemaatschappijen kunnen de boel niet flashen, je kunt zelf bijhouden hoeveel je verbruikt. De meterkasten huizen bij jou.
Klopt ik heb een jaarafrekening ontvangen en wij moeten bijna €300 terug betalen. Naar mijn weten verbruiken wij echt niet zoveel stroom en gas. Als ik kijk wat mijn ouders betalen en wat ze gebruiken is 10x meer, en zij betalen minder en gebruiken meer als wij. En betalen niets terug of nog geen €100. In de brief die ik heb ontvangen van mijn energie maatschappij stond in dat wij meer gas gebruiken dan stroom vergeleke met alle buurtbewoners bij ons in de buurt.

Heb jij een goeie vergelijkingssite?

Bedankt voor je reactie.

19-12-2013, 15:00

Citaat door Pareltjee_:
Ja dat klopt, wil graag wel bij de juiste energie maatschappij zitten. Soms worden er energie maatschappijen afgeraden dan wil ik dat wel graag weten. We willen niet perse het goedkoopste, maar voor 2 mensen betalen wij wel erg veel vind ik!
Hoeveel betaal je nu voor 2 mensen?

19-12-2013, 15:06


Probeer eneco

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

19-12-2013, 15:12
Nuon. Tevreden.

14-05-2014, 12:05
Ja heel herkenbaar! Wij hebben thuis gekozen om mee te doen met PIMSS, omdat je dan zeggen ze samen gaat overstappen. Een besparing van 400 euro en meedelen in de winst klinkt wel goed! Ook zoeken ze alles voor je uit vindt ik wel handig, want op meerdere vergelijkingssites gekeken, maar ze zeggen elke keer wat anders!