Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Natuurlijke haarproducten voor EXTREEM DROOG haar!!!



Pagina's : [1] 2

18-12-2013, 21:36
Hoi Ladies,

Ik heb echt afschuwelijk haar, word er helemaal GEKK van!!!!!. Het is echt super droog en stug, kan het niet eens los laten. het ziet er niet uit. Ik zoek nu natuurlijke producten die mijn haar op zijn minst weer handelbaar maakt.
Natuurlijke producten, omdat ik bang ben dat die chemische troep me haar nog gekker maakt...
Asjeblieft kom met tips, het maakt niet uit als het duur. Heb er echt alles voor over!!

Kusjes, Sarah

19-12-2013, 23:23


Olijfolie een nachtje in je haren laten trekken maakt je haar veel zachter. Je kan ook andere oliën gebruiken zoals arganolie,...

19-12-2013, 23:35
Kokosolie schijnt goed te zijn voor droog haar.

19-12-2013, 23:36
Oliemaskertjes in gooien. Persoonlijk vind ik kokosolie het fijnst. Maakt je haar lekker zacht en laat het glansen.

Verkrijgbaar bij de tuinen (duur) of bij de toko/tanger of andere Turkse/Marokkaanse winkeltjes voor goedkoper.

Zorg dat je echt pure kokosolie hebt. Dus geen kokosvet. Deze olie is hard, maar zodra je het in je handen wrijft wordt het vloeibaar door je lichaamstemperatuur. Lekker je haren insmeren met veel olie en het er zo lang mogelijk in laten zitten voor je het eruit wast. Dit is een foto van de kokosolie die ik gebruik:



Ps: er is ook een versie in een glazen flesje. Die moet je niet kopen, daar kun je niks mee, omdat t hard is haha. Moet je t eerst laten smelten jn heet water ofz.. Heel onhandig.

20-12-2013, 06:59



Citaat door sarahzxxx:
Hoi Ladies,

Ik heb echt afschuwelijk haar, word er helemaal GEKK van!!!!!. Het is echt super droog en stug, kan het niet eens los laten. het ziet er niet uit. Ik zoek nu natuurlijke producten die mijn haar op zijn minst weer handelbaar maakt.
Natuurlijke producten, omdat ik bang ben dat die chemische troep me haar nog gekker maakt...
Asjeblieft kom met tips, het maakt niet uit als het duur. Heb er echt alles voor over!!

Kusjes, Sarah

dan moet je de onderkant eerst knippen zodat je haar gezond word

Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk

20-12-2013, 11:56
Ik gebruik kerastase en die werkt super heb ook wel een stukje van mijn haar afgeknipt

20-12-2013, 15:09
Kijk eens in deze topic. Misschien vind je hier wel goede tips. Succes!

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4598266

20-12-2013, 15:37
Kerastase is pure onzin!


Sent from my iPhone using Tapatalk

20-12-2013, 17:02
Ja klopt dat had ik al gehoord van andere, maar dat werkt dus echt voor geen meter bij mij. Weetje wat het is volgens mij, me haar kan niet meer tegen dat ene chemische spul in shampoos. Ik had ergens gelezen dat er zo spul is in shampoo je haar droog maakt en volgens mij kan ik daar niet zo goed tegen. Dus ik zoek eigenlijk meer Shampoo'of conditoner die echt helemaal natuurlijk zijn. Zoals ik zei maakt echt niet uit hoe duur. Hebben jullie enige idee waar ik zoiets kan vinden??

20-12-2013, 17:05

Citaat door Marocaine_:
Oliemaskertjes in gooien. Persoonlijk vind ik kokosolie het fijnst. Maakt je haar lekker zacht en laat het glansen.

Verkrijgbaar bij de tuinen (duur) of bij de toko/tanger of andere Turkse/Marokkaanse winkeltjes voor goedkoper.

Zorg dat je echt pure kokosolie hebt. Dus geen kokosvet. Deze olie is hard, maar zodra je het in je handen wrijft wordt het vloeibaar door je lichaamstemperatuur. Lekker je haren insmeren met veel olie en het er zo lang mogelijk in laten zitten voor je het eruit wast. Dit is een foto van de kokosolie die ik gebruik:



Ps: er is ook een versie in een glazen flesje. Die moet je niet kopen, daar kun je niks mee, omdat t hard is haha. Moet je t eerst laten smelten jn heet water ofz.. Heel onhandig.
Oo bedankt voor de tip ik had namelijk tijdje gebruikt van Cocosvet, maar ik ga nu met cocosolie gebruiken
Wat is eigenlijk het verschil want ze zijn toch allebei hard??

20-12-2013, 17:25

Citaat door Marocaine_:
Oliemaskertjes in gooien. Persoonlijk vind ik kokosolie het fijnst. Maakt je haar lekker zacht en laat het glansen.

Verkrijgbaar bij de tuinen (duur) of bij de toko/tanger of andere Turkse/Marokkaanse winkeltjes voor goedkoper.

Zorg dat je echt pure kokosolie hebt. Dus geen kokosvet. Deze olie is hard, maar zodra je het in je handen wrijft wordt het vloeibaar door je lichaamstemperatuur. Lekker je haren insmeren met veel olie en het er zo lang mogelijk in laten zitten voor je het eruit wast. Dit is een foto van de kokosolie die ik gebruik:



Ps: er is ook een versie in een glazen flesje. Die moet je niet kopen, daar kun je niks mee, omdat t hard is haha. Moet je t eerst laten smelten jn heet water ofz.. Heel onhandig.
Hoeveel kost zo'n potje als ik vragen mag?

20-12-2013, 17:26
Kokosvet is niet natuurlijk.. Zit veel troep in die niet goed is voor je haar en hoofdhuid

Succes


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

20-12-2013, 17:27


Olijfolie en beetje honing opwarmen en in jouw haren laten intrekken, wordt er heel zacht van.

20-12-2013, 17:27

Citaat door Palmolive:
Hoeveel kost zo'n potje als ik vragen mag?

Verschilt, maar is maximaal vier euro (bij Tanger issie heel goedkoop.. 3euro) en gaat lekker lang mee!

Bij de tuinen kost het al gauw 15 euro

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

20-12-2013, 17:40

Citaat door Marocaine_:
Verschilt, maar is maximaal vier euro (bij Tanger issie heel goedkoop.. 3euro) en gaat lekker lang mee!

Bij de tuinen kost het al gauw 15 euro

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Oké, thanks. Ja, klopt.. Zag het vorige keer bij de Tuinen, daar is het wat duurder.

Pagina's : [1] 2