Bekijk volle/desktop versie : wat gaan jullie doen met oud en nieuw?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-12-2013, 22:08
maken jullie er ook een feestje van? met oliebollen
of kijk je liever toe?

ben benieuwd...

16-12-2013, 22:10


misschien uiteten maar met nieuwjaar blyf ik wel thuis ; geen zin meer in dat druk gedoe


16-12-2013, 22:10
..slapen kan natuurlijk ook

16-12-2013, 22:10
Ik ben altijd een kijker geweest haha, zie je mij als een vrolijke omaatje uit de raam naar buiten staren

16-12-2013, 22:12



Citaat door Givanchy:
Ik ben altijd een kijker geweest haha, zie je mij als een vrolijke omaatje uit de raam naar buiten staren

haha ik ook hoor daarnietvan! maar gewoon gezelligheid met vriendinnen vroeger oliebollen limonade , nu ik kinderen heb is het gewoon anders. ik ga gewoon slapen erg he

16-12-2013, 22:14

Citaat door StreetChic:
misschien uiteten maar met nieuwjaar blyf ik wel thuis ; geen zin meer in dat druk gedoe


ik blijf ook lekker thuis

16-12-2013, 22:14
Inshaa Allah zit ik dan in mijn kraamweek en klein baby'tje in ons midden..... vooral genieten als gezin samen... en anders grote kans dat mijn vruchtwater aanbreekt ofzo die avond bij familieleden

16-12-2013, 22:15
Gewoon samen met m'n mannetje een mooie avond van maken.

16-12-2013, 22:17

Citaat door Adela.:
Inshaa Allah zit ik dan in mijn kraamweek en klein baby'tje in ons midden..... vooral genieten als gezin samen... en anders grote kans dat mijn vruchtwater aanbreekt ofzo die avond bij familieleden

spannend.. geniet van je kraamtijd haha het zal je maar overkomen met familie

16-12-2013, 22:17

Citaat door Onderwijs:
Gewoon samen met m'n mannetje een mooie avond van maken.

hhahaaa leuk geen kids?

16-12-2013, 22:25

Citaat door mama-van-hassan:
haha ik ook hoor daarnietvan! maar gewoon gezelligheid met vriendinnen vroeger oliebollen limonade , nu ik kinderen heb is het gewoon anders. ik ga gewoon slapen erg he
Ik mocht niks van me vader met vriendinnen, daarom is het voor mijn geen grote verschil van nu en toen,.. maar ik denk dat ik gewoon bij mijn ouders langs ga en lekker ga koken familie etentje ... tja tijden veranderen mischien iets leuks doen met je man in de avond ? met kaarsjes etc...

16-12-2013, 22:33
Wij maken er altijd wel een gezellige avond van. W Neefjes en nichtjes die op bezoek komen en om 12 uur op het balkon gaan staan om naar het vuurwerk te kijken. De volgende dag is iedereen vrij en kunnen we het laat maken.

16-12-2013, 22:34



Citaat door Givanchy:
Ik mocht niks van me vader met vriendinnen, daarom is het voor mijn geen grote verschil van nu en toen,.. maar ik denk dat ik gewoon bij mijn ouders langs ga en lekker ga koken familie etentje ... tja tijden veranderen mischien iets leuks doen met je man in de avond ? met kaarsjes etc...

haha ik mocht ook niks maar deed alles met vriendinnen en familie gewoon bij me ouders thuis, oliebollen enzo haha

16-12-2013, 22:34
lekker naar nederland bij mijn ouders,kijk er al naar uit,iedereen is al getrouwd maar komen gewoon voor de gezelligheid allemaal samen mijn mama maakt dan oliebollen,mijn vader deed dat vroeger normaal oliebolen appelflappen hij is kok geweest maar laatste jaren doet mijn ma dat en om 24u uit het raam kijken of op de galerij naar de kids die wat vuurwerk afschieten maar eigenlijk meer voor de gezeligheid

16-12-2013, 22:34
Is niet eens jullie nieuwjaar, .

Als ik nu vraag wanneer het islamitische nieuwjaar is, weten 9 van de 10 daar geen antwoord op.

Pagina's : [1] 2 3 4 5