Bekijk volle/desktop versie : Een Droom !!



Pagina's : [1] 2

14-02-2005, 21:20
salaam oelikoem

Mijn vraag is dat ik gisteravond een droom heb gehad
dit is het volgende wat ik heb gedroom.

ik kwam de moskee binnen ik zag wat mensen bidden en toen ik wou gaan bidden zag ik opeens kraaien toen probeerde ik ze elke keer weg te jagen.

ik heb zelf een boekje over dromen maar er staat er niet echt veel in waar ik over heb gedroomd.

wie o wie weet het misschien


masalama,

broeder in de islam

14-02-2005, 23:31


Salaam ailaikom broeder,

Ik heb je oproep gelezen, en helaas kan ik je vraag daarop niet beantwoorden, maar moge allah swt die droom tot het goede lijden!

Ik heb net zelf een oproep geplaats over wat ik steeds in mijn dromen zie, ik krijg elke keer een vrouw te zien ( ze is een paar jaar geleden overleden) ken haar niet persoonlijk ofzo alleen van naam en ze woont in Marokko...

Maar de laatste dagen dan komt ze naar me toe en is ze in het wit gekleed, en ze zegt steeds van kom naar me toe, maar dan word ik wakker, het maakt me wel angstig en heb niet kunnen ondervinden of die droom een betekenis heeft of niet???

En heel toevallig lees ik dat jij zo een boekje hebt met de uitleg van dromen??..
zou jij misschien voor mij in jouw boekje kunnen kijken, ik zou je daar heeeeeeel erg dankbaar voor zijn!!

En mijn excuses dat ik jou niet kan helpen met de uitleg van jou droom...

alvast heel erg bedankt voor de moeite

salaam

14-02-2005, 23:46
salaam

ik heb hellaas die boekje aan me neef uitgeleend maar ik zal het voor je navragen of je droom misschien er wel in staat.

maar zo te zien lijkt het een mooie droom vooral iemand in het wit gekleed is dan is het meestal een positieve droom inshallah.


ik zal het plaatsen als ik wat weet inshallah en bedankt voor je inzet

masalama

15-02-2005, 15:13
salaam

niemand

masalama

15-02-2005, 16:03


ze zeggen als je een moskee droomt, dan heb je niet gebeden. of je hebt je salaat niet fatsoenlijk afgemaakt. ofwel moet je sadaka geven aan een moskee. mijn moeder vertelde ons dat altijd

15-02-2005, 18:56
selaamhalikoem

ze zeggen ook als je in de moskee gaat bidden de duivel vastgebonden wordt en als je gaat bidden en in een geemeendschao gaat zitten of koran gaat lezen in de moskee hij gaat schreeuwen(allah hlum)allah weet het beter

15-02-2005, 19:42

Citaat door Zakaria44:
salaam

ik heb hellaas die boekje aan me neef uitgeleend maar ik zal het voor je navragen of je droom misschien er wel in staat.

maar zo te zien lijkt het een mooie droom vooral iemand in het wit gekleed is dan is het meestal een positieve droom inshallah.


ik zal het plaatsen als ik wat weet inshallah en bedankt voor je inzet

masalama
Geen dank, maar jij bedankt voor je inzet heel erg lief van je.. en ik hoop insha allah dat jouw droom ook tot het goede mag lijden!!

15-02-2005, 20:15
en Allah weet het beste ~!

16-02-2005, 19:22

Citaat door JustaMeissie:
Salaam ailaikom broeder,

Ik heb je oproep gelezen, en helaas kan ik je vraag daarop niet beantwoorden, maar moge allah swt die droom tot het goede lijden!

Ik heb net zelf een oproep geplaats over wat ik steeds in mijn dromen zie, ik krijg elke keer een vrouw te zien ( ze is een paar jaar geleden overleden) ken haar niet persoonlijk ofzo alleen van naam en ze woont in Marokko...

Maar de laatste dagen dan komt ze naar me toe en is ze in het wit gekleed, en ze zegt steeds van kom naar me toe, maar dan word ik wakker, het maakt me wel angstig en heb niet kunnen ondervinden of die droom een betekenis heeft of niet???

En heel toevallig lees ik dat jij zo een boekje hebt met de uitleg van dromen??..
zou jij misschien voor mij in jouw boekje kunnen kijken, ik zou je daar heeeeeeel erg dankbaar voor zijn!!

En mijn excuses dat ik jou niet kan helpen met de uitleg van jou droom...

alvast heel erg bedankt voor de moeite

salaam
salaam oelikoem zuster,

dit is wat ik uit het droomboekje heb gehaald

Een overleden persoon gelukkig zien
Het zien van een overleden persoon in een goede omstandigheden,
zoals gekleed zijn in witte of groene kleding terwijl hij lacht of goed
nieuws geeft,betekent dat hij,de overledene,in vrede is en het goed heeft

masalama,

16-02-2005, 19:37

Citaat door Zakaria44:
salaam oelikoem zuster,

dit is wat ik uit het droomboekje heb gehaald

Een overleden persoon gelukkig zien
Het zien van een overleden persoon in een goede omstandigheden,
zoals gekleed zijn in witte of groene kleding terwijl hij lacht of goed
nieuws geeft,betekent dat hij,de overledene,in vrede is en het goed heeft

masalama,
Salaam aylaikom broeder,

heel erg bedankt voor het nakijken van mijn droom.
ben je heel erg dankbaar moge allah swt je daarvoor insha allah belonen met alleen het goede!

nogmaals bedankt voor je moeite

wa aylaikom salaam

06-04-2005, 14:13
Hoi just a Meissie


In mijn dromenboekje betekent het als je en overleden persoon zit in wit of groene kledij heel goed is zoals Zakaria al vertelde maar ik weet wel dat als een overleden persoon je wat verteld of zegt dat het WAAR is.

Ik zou je wel een ding kunnen adviezeren en dat is om voor het slapen gaan dua's doen.


Dorpsmeid

06-04-2005, 15:44
wie zich op dromen gaat focussen bevind zich op glad ijs...

06-04-2005, 15:56


Wat voor boeken zijn dat waaruit jullie die uitleg lezen want tegenwoordig zijn er zo veel en je het er ook altijd boeken die onbetrouwbaar erbij zijn, dus mijn vraag is wat zijn de bronnen hiervan is het een betrouwbaar boek dat met de islam te maken heeft met ahadiths enzo of is het zomaar een boek die iemand heeft geschreven.

wasalaam

07-04-2005, 01:07
De meeste 3oelama hebben dat boek Da3ief verklaard..

wa Allahoe 3alim..

07-04-2005, 01:21

Citaat door JustaMeissie:
Salaam ailaikom broeder,

Ik heb je oproep gelezen, en helaas kan ik je vraag daarop niet beantwoorden, maar moge allah swt die droom tot het goede lijden!

Ik heb net zelf een oproep geplaats over wat ik steeds in mijn dromen zie, ik krijg elke keer een vrouw te zien ( ze is een paar jaar geleden overleden) ken haar niet persoonlijk ofzo alleen van naam en ze woont in Marokko...

Maar de laatste dagen dan komt ze naar me toe en is ze in het wit gekleed, en ze zegt steeds van kom naar me toe, maar dan word ik wakker, het maakt me wel angstig en heb niet kunnen ondervinden of die droom een betekenis heeft of niet???

En heel toevallig lees ik dat jij zo een boekje hebt met de uitleg van dromen??..
zou jij misschien voor mij in jouw boekje kunnen kijken, ik zou je daar heeeeeeel erg dankbaar voor zijn!!

En mijn excuses dat ik jou niet kan helpen met de uitleg van jou droom...

alvast heel erg bedankt voor de moeite

salaam
aleikoem salaam oughtie
ghair ou salaam
ik wil nu niks verkeerd zeggen
enkel allah swt heeft hier hierover de kennis
maar ik weet als je een overledene persoon ziet en zeker als hij je komt hale meestal is da iets slecht dan sterft er iemand
mijn papa allah yarhmoe heeft zijn vader allah yarhmoe gedroomd in de week dat hij stierf hij kwam naast hem ligge nu mijn vader wou sadaqa doen voor hem want hoe wist hij dat zijn laatste uren aan het tikke waren
enjah ipv sadaqa voor mn opa allah yarhmoe is het voor mn vader geworden
ik zou zeggen verricht veel dua bid de extra gebeden en vraag vergiffenis aan iedereen en ik zeg ni dat jij zal sterven ofso nee helemaal ni ik heb altijd gehoord dromen over iem die gestorven is moet je nooit meegaan als je het kan laat je niet leiden naar die overledene of vraag achter die overledene mss dat r een bepaalde band is of wou ze je ooit iets vertelle
allah yahsen a3mal
moge allah over je waken en inschaelan tkoen gheer ghair


broeders en zusters moge allah ons behouden over het kwade en de fitna hier op deze wereld
moge allah onze zonden vergeven
en ons een plaatsje in aldjanat schenken
denk hierover eens na tis ni altijd inna laha gafoeroe rahiem denk ook aan
chadied al hikaab
ni enkel de vergever maar ook de moeilijkste in bestraffen
moge allah onze zielen nemen in onze sutra terwijl we vrij zijn van zonden
yarabiel alamien
amien
denk na mensen we hebben niet meer zoveel tijd om te ruzien,boos te worden en andere zaken te doen,nu zouden we tijd moeten investeren in het echt praktiseren van de islaam
we zeggen wel dat we moslims zijn maar praktiseren wij wel?????????????????????????? denk na lieve broeders en zusters

aleikoem salaam

Pagina's : [1] 2