Bekijk volle/desktop versie : veraad!!!!!! wollah doet mij pijn



13-12-2013, 22:55
Een waargebeurd verhaal


Mama mama waar gaan we naar toe.
Mijn moeder zei: dat is nog een verassing sgatje.
Ik wil het weten oke sgatje we gaan naar jou oom mohammed waarom mama en waarom moet ik mooie kleren aantrekken.Toen werd mijn zus helemaal gek door mij hou is je kop meryam zei ze tegen mij .ik snauwde youssra(mijn zus) dat ze zelf haar mond moest houden.vertel dan waar we gaan doen dan houd ik mijn mond. Geri (oom) gaat de hand vragen aan zijn grote liefde dounia waarom dan vroeg mijn zusje weer. Mijn zus antwoorde niet zo zelfverzekerd dat ze van elkaar houden. Oh oke
Eenmaal bij hun huis aangekomen werden we warm verwelkomd door de familie van dounia.
Het was heel erg gezzelig en ik zag dat mijn zus bezig was met samen met dounia net of ze elkaar al jaren kende.
Even later kwam mijn lievelings oom binnen rachid. Ik rende naar hem toe en gooide mij in de lucht geri rachid alles goed elhmdle geri mohammed kwam ook naast ons staan samen met zijn toekomstige vrouw.

14-12-2013, 00:07


Up

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

17-12-2013, 23:10
we waren met zijn allen aan het praten totdat we opeens geschreeuw hoorde van mijn zus.We schrokken allemaal en we drongen in een rondje om haar heen. We vroegen wat er aan de hand was maar het leek wel of ze geschrokken was ze wou niet meer reageren.Opeens kwam er een onbekende jongen binnen en pakte haar vast en ze omhelsde hem. Ze vroeg aan hem wei heeft het gedaan wie heeft het gedaan !!!! ze begon steeds harder te schreeuwen en de jongen zei tegen haar doe rustig sgatje alles komt goed toen kwam mijn broer aanrennen en duwde de jongen van mijn zus af wie ben jij en wat kom je doen? hij zei niks en liep het huis uit. NEEEEE schreeuwde mijn zus NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

09-01-2014, 20:55
sorry dames maar ben hier toch niet zo goed in dus ga ik de verhalen liever maar lezen dan dat ik ze zelf schrijf