Bekijk volle/desktop versie : GEEN OVERNAME KOSTEN, JE KAN PER DIRECT OVERNEMEN WINKELRUIMTE IN UTRECHT OVERVECHt



13-12-2013, 22:09
IETS VOOR JOU?

WIL JE IETS GAAN ONDERNEMEN? OF BEN JE EEN ONDERNEMER EN JE WILT UITBREIDEN..

GEEN OVERNAME KOSTEN, PER DIRECT NETTE WINKELRUIMTE BESCHIKBAAR IN UTRECHT OVERVECHT.

Bij deze bied ik mijn kledingwinkel ter overname aan.
De winkel kan uiteraard ingericht worden als een andere
winkel, mocht u dat willen.
De winkel is gevestigd Winkelcentrum de Klop in Overvecht (Utrecht). Tevens
is het gratis parkeren. U kunt vrijblijvend langskomen om de winkel en
de omgeving te bezichtigen. Daarvoor kunt u een afspraak maken of gewoon langskomen.

Ik ben geopend vanaf maandag t/m zaterdag.

Voor meer informatie, kunt u mij telefonisch bereiken middels het hieronder beschreven telefoonnummer.


0628747468













kijk ons advertentie op Marktplaats

http://http://www.marktplaats.nl/a/zakelijke-goederen/kantoor-en-winkelinrichting-winkel-en-inventaris/m752221592-ter-overname-sjieke-winkel-inventaris.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b& previousPage=lr

13-12-2013, 22:27


Best weinig kleding voor een kleding winkel vind je niet?

Dat is beetje nadeel van ondernemers die geen ondernemers zijn. Moet eerlijk zeggen dat het mooi is maar niet voor een kledingwinkel

14-12-2013, 09:18
Kledding? Knul dat is gewoon een loungeroom waar iemand zijn uren wil slijten terwijl hij zijn centjes witwast met als officiele dekmantel een kledingzaak. Niet iedereen is hrt type ondernemer dat jij denkt of ooit hoopt te zijn.

14-12-2013, 22:04

Citaat door Sukkell:
Kledding? Knul dat is gewoon een loungeroom waar iemand zijn uren wil slijten terwijl hij zijn centjes witwast met als officiele dekmantel een kledingzaak. Niet iedereen is hrt type ondernemer dat jij denkt of ooit hoopt te zijn.


Je doet je naam eer aan. Als ze wit zou wassen zou ze geld hebben en zou ze hem nu niet wanhopig willen weggeven

15-12-2013, 03:13



Citaat door mowie_ram:
Je doet je naam eer aan. Als ze wit zou wassen zou ze geld hebben en zou ze hem nu niet wanhopig willen weggeven
jij had mijn naam beter kunnen nemen, niemand geeft zijn zaak zo makkelijk weg na een dergelijke investering. Ook witwassers vertrekken na 1 a 2 jaar weer om een nieuw project te beginnen. Als je al gedaan hebt wat je doen wilt en de klus is geklaard focus je je weer op een nieuw project, criminelen blijven nergens te lang hangen. Als de belastingdienst lucht krijgt hang je, meestal loopt dat de eerste 2 jaar niet zo een vaart, hierna gaat de tijd zich tegen je keren en vergroot je de kans op vragen e.d.

Dus bdgint men weer een nieuwe zaak. Een persoon die voor zijn geld zweet benut elke m2 van zijn onderneming, dat is niet meer dan een simpele rekensom. Zelfs jij als ezel viel het gelijk op dat de winkel leeg is, laat staan een fiscaal rechercheur.

15-12-2013, 20:08

Citaat door Sukkell:
jij had mijn naam beter kunnen nemen, niemand geeft zijn zaak zo makkelijk weg na een dergelijke investering. Ook witwassers vertrekken na 1 a 2 jaar weer om een nieuw project te beginnen. Als je al gedaan hebt wat je doen wilt en de klus is geklaard focus je je weer op een nieuw project, criminelen blijven nergens te lang hangen. Als de belastingdienst lucht krijgt hang je, meestal loopt dat de eerste 2 jaar niet zo een vaart, hierna gaat de tijd zich tegen je keren en vergroot je de kans op vragen e.d.

Dus bdgint men weer een nieuwe zaak. Een persoon die voor zijn geld zweet benut elke m2 van zijn onderneming, dat is niet meer dan een simpele rekensom. Zelfs jij als ezel viel het gelijk op dat de winkel leeg is, laat staan een fiscaal rechercheur.



domme koe dat je bent. ik ga niet eens reageren

15-12-2013, 22:30

Citaat door mowie_ram:
domme koe dat je bent. ik ga niet eens reageren
Voor zover ik zie reageer je gewoon, dat het niet inhoudelijk is zal ongetwijfeld te wijten zijn aan gebrek aan kennis.....