Bekijk volle/desktop versie : Uit huis



Pagina's : [1] 2 3

13-12-2013, 19:05
Hallo mensen,
Ik ga mijn verhaal even in het kort vertellen en wil dn graag jullie mening.


Ik ben een meisje met een erge verleden waardoor ik niet thuis woonde. Ik heb een superslecht contact met mijn ouders/familie. Aangezien ik mijn ouders toch belangrijk vond, ben ik een paar maanden geleden toch maar weer thuis gaan wonen. Ik hou van mijn ouders maar het gat thuis echt niet. Ik probeer zo erg mijn best te doen en mijn ouders tevreden te houden maar wt ik ook doe lukt niet. Ik ga haast alleen nog maar naar school en zit dan verder de hele dag thuis.. Ik voel me erg onzeker doordat ik alleen maar dingen krijg te horen zoals; waarom ben jij geboren, waarom besta jij, je bent niks waard, ga weg.
Toch ben ik altijd gebleven. Nu wil ik eigenlijk voor mezelf kiezen, ik ben niet gelukkig thuis .. Maar ik weet wel dat als ik ooit wegga dat mijn ouders geen contact meer met me willen hebben . Dat doet me pijn Maarja wat moet ik anders doen ?
Graag wil ik weten hoe jullie erover denken& geen haat aub ik vraag alleen advies
En ik heb vaak genoeg gehoord het zijn je ouders ze houden van je etc. Maar daar schiet ik weinig mee op

Dankjullje wel


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13-12-2013, 19:07


Gewoon volhouden meid! Moge Allah sub7ana wata3ala de pijn voor je verlichten. Je weet niet wat je mist als je geen ouders meer hebt. Het paradijs ligt notabene onder je moeders voeten. Geduld loont altijd! Is het niet hier dan wel in het hiernamaals

13-12-2013, 19:11

Citaat door heey_jij_daar:
Gewoon volhouden meid! Moge Allah sub7ana wata3ala de pijn voor je verlichten. Je weet niet wat je mist als je geen ouders meer hebt. Het paradijs ligt notabene onder je moeders voeten. Geduld loont altijd! Is het niet hier dan wel in het hiernamaals

Dat dacht ik dus ook, maar er komt geen verandering in


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13-12-2013, 19:13

Citaat door heey_jij_daar:
Gewoon volhouden meid! Moge Allah sub7ana wata3ala de pijn voor je verlichten. Je weet niet wat je mist als je geen ouders meer hebt. Het paradijs ligt notabene onder je moeders voeten. Geduld loont altijd! Is het niet hier dan wel in het hiernamaals
domste advies ooit
ga voor begeleid wonen mag Allah het voor je vergemakkelijken zuster

13-12-2013, 19:15


Met een erge verleden? Dat verklaart dan ook meteen het gedrag van je ouders. Blijf lekker thuis.

13-12-2013, 19:17

Citaat door DeRegeerder:
Met een erge verleden? Dat verklaart dan ook meteen het gedrag van je ouders. Blijf lekker thuis.

Kan daar verder ook weinig aan veranderen dan me te gedragen..


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13-12-2013, 19:17

Citaat door CharlieChaplin:
domste advies ooit
ga voor begeleid wonen mag Allah het voor je vergemakkelijken zuster

Dankjewel


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13-12-2013, 19:18
Ouders horen hen kinderen ook niet zo te behandelen, lieve leden. Als deze meiske fisabilillaah daar toch is gebleven, en de situatie is niet veranderd of juist erger geworden, en weg wilt; dan begrijp ik haar wel. Als dit ook nog eens heel veel invloed heeft op haar eigen leven; haar Imaan etc, dat eronder lijdt en zo, begrijp ik deze gedachtes dat ze weg wilt.

Maar hoe wil je dat nu gaan doen dan, ts? Een eigen huisje vind je nu niet zomaar 1 2 3. En weet je zeker dat je dit wilt? Kun je niet eerst met familie praten hierover en zij dan weer met jouw ouders? Je moet niet naar het probleem kijken, maar naar de oplossing hé..

13-12-2013, 19:19

Citaat door tawayghetc1:
Dankjewel


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
ga naar maatschappelijk werk en ga begeleid wonen
je kan niet alleen wonen als je nooit alleen hebt gewoond en alles moeten regelen

13-12-2013, 19:20

Citaat door CharlieChaplin:
ga naar maatschappelijk werk en ga begeleid wonen
je kan niet alleen wonen als je nooit alleen hebt gewoond en alles moeten regelen
Wat is begeleid wonen?

13-12-2013, 19:21

Citaat door Assepoester..:
Ouders horen hen kinderen ook niet zo te behandelen, lieve leden. Als deze meiske fisabilillaah daar toch is gebleven, en de situatie is niet veranderd of juist erger geworden, en weg wilt; dan begrijp ik haar wel. Als dit ook nog eens heel veel invloed heeft op haar eigen leven; haar Imaan etc, dat eronder lijdt en zo, begrijp ik deze gedachtes dat weg wilt.

Maar hoe wil je dat nu gaan doen dan, ts? Een eigen huisje vind je nu niet zomaar 1 2 3. En weet je zeker dat je dit wilt? Kun je niet eerst met familie praten hierover en zij dan weer met jouw ouders? Je moet niet naar het probleem kijken, maar naar de oplossing hé..


Eindelijk iemand die het ook inziet.

13-12-2013, 19:22

Citaat door Assepoester..:
Ouders horen hen kinderen ook niet zo te behandelen, lieve leden. Als deze meiske fisabilillaah daar toch is gebleven, en de situatie is niet veranderd of juist erger geworden, en weg wilt; dan begrijp ik haar wel. Als dit ook nog eens heel veel invloed heeft op haar eigen leven; haar Imaan etc, dat eronder lijdt en zo, begrijp ik deze gedachtes dat weg wilt.

Maar hoe wil je dat nu gaan doen dan, ts? Een eigen huisje vind je nu niet zomaar 1 2 3. En weet je zeker dat je dit wilt? Kun je niet eerst met familie praten hierover en zij dan weer met jouw ouders? Je moet niet naar het probleem kijken, maar naar de oplossing hé..

Heb verder weinig tot geen contact met mijn familie dat gaat niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13-12-2013, 19:22



Citaat door CharlieChaplin:
ga naar maatschappelijk werk en ga begeleid wonen
je kan niet alleen wonen als je nooit alleen hebt gewoond en alles moeten regelen

Begeleid wonen duurt ook een tijdje als het goed is ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13-12-2013, 19:24
Maar zijn je ouders altijd zo geweest of komt het door jouw gedrag?

13-12-2013, 19:25

Citaat door DeRegeerder:
Maar zijn je ouders altijd zo geweest of komt het door jouw gedrag?

Sinds ik me kan herinneren wel daardoor heb ik ook verkeerde keuzes gemaakt en nou is het veel erger


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Pagina's : [1] 2 3