Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Goede manier om centimeters kwijt te raken



13-12-2013, 17:25
Hallo allemaal.

Ik heb een super goede tip die ik met jullie wil delen. Ik zat al een tijdje te balen van mijn lovehandles ik kreeg ze niet weg met sporten en ook een dieet hielp niet.
Ik kom altijd bij iemand die mijn haar doet en ze vertelde dat ze iets had waar het weg van zou gaan. Het is een wrap die je op de plek moet doen waar je wil. Hierop zit een soort creme die ervoor zorgt dat je vetcellen afbreken en na 45 minuten zou je resultaat zien... Ik heb zoiets al een keer gedaan ( mij helemaal in laten wrappen van top tot teen ) en dat hielp echt niet dus ook nu zei ik dat. Ze zei dat ze zeker wist dat het zou helpen en als het niet hielp zou ik mijn geld terug krijgen. Dus ik heb het gedaan en echt waar ik was echt verbaasd. Ik was al meteen een aantal centimeters kwijt en na de kuur van 4 wraps waren mijn lovehandles helemaal weg. Mijn zusje en nicht zijn er nu ook mee bezig op hun bene en buik en bij hun zie ook al heel erg verschil en ze zijn nog niet eens klaar.
Ik heb er toen €120,- voor betaald voor een kuur maar ik zie nu op haar facebook dat je het via haar site met 50% korting kan bestellen. Vandaar dat ik het even laat weten want dit is echt een koopje.
Zoek even op Facebook naar Beauty-Queenz daar zie je ook voorbeelden en daar staat ook haar site vermeld.

Groetjes Mello

13-12-2013, 21:57


Het zou best kunnen dat je een paar centimeters verliest, maar het zal niet lang duren na het stoppen met de behandeling voor die centimeters weer terug zijn. Wil je die extra vetkussentjes bestrijden, dan zou je iets moeten doen aan je systeem van binnen. Als je eenzelfde levensstijl aanhoudt, zal er niks veranderen. Misschien krijg je extra vet... Het is wat er via je mond naar binnen gaat...

13-12-2013, 22:14
klopt dat zegt zij ook.. het is net als een dieet zodra je ongezond en veel gaat eten dan kom je weer aan. dit is een steuntje waardoor het wat sneller gaat. het is echt al een tijd weg bij mij .. het is niet zo dat als je stopt dat het er weer bij komt

14-12-2013, 01:25
Gaan er ook echt zichtbare kilo's op de weegschaal af na een behandeling?

14-12-2013, 13:36


Ja bij mii wel

17-12-2013, 00:12
slim om op deze manier reclame te maken voor jezelf

17-12-2013, 11:08
sorry? ik hoef jou geen verantwoording af te leggen maar even voor de duidelijkheid ik studeer nog en werk daarnaast in de zorg. Jammer van je vooroordeel zeg.

17-12-2013, 23:21
interessant heb er wel van gehoord en het klinkt als PERFECT in mijn oren.. als ik dit hardop lees. Wil het ook wel eens proberen.. hoeveel ben je centimeters verloren meid?

17-12-2013, 23:59

Citaat door Mello:
sorry? ik hoef jou geen verantwoording af te leggen maar even voor de duidelijkheid ik studeer nog en werk daarnaast in de zorg. Jammer van je vooroordeel zeg.
In 2010 open je weer heel toevallig een topic, waar je hairextentions aanraad bij de zelfde dame die ook die wraps verkoopt.

Een beetje teveel toeval allemaal he?



Citaat door Mello:
Mocht er iemand geinteresseert zijn in extensions d.m.v. een waxsysteem...

Ik heb sindskort een goedkoop adresje gevonden die door heel nederland aan huis komt.. en ze is super goed... je ziet gewoon niet dat ik extensions heb en je ziet ook geen verschil tussen mijn eigen haar en het haar van de extensions...
Als jullie de website willen hebben laat het dan even weten want volgens mij mag ik dat hier niet neerzetten...

18-12-2013, 00:07

Citaat door Mello:
Ik heb zelf ook heel vaak hairextensions gehad.. en het kan echt geen schade brengen aan je haar als je het bij de juiste salon doet.. Het moet goed ingezet worden en goed uitgehaald dan is er niks aan de hand. Geloof me ik heb hier ervaring mee. Jaren geleden is mijn haar namelijk een keer goed verpest door extensions. Maar sinds ik bij Beauty-Queenz ga heb ik helemaal geen problemen meer met mijn haar.
Ze heeft ook een website http://www.beauty-queenz.nl je ziet hier prijzen en ook voor en na afbeeldingen
Hier maak je weer reclame voor jezelf!

18-12-2013, 00:07
Kijk maar even op haar site meid .. anders denken anderen dat ik reclame maak.. of stuur anders even een prive berichtje.

Lieve dames even voor de duidelijkheid .. als ik morgen een goede kapster weet die heel goed krullen kan knippen .. ik heb krullen en bijna niemand weet hier mee om te gaan ... dan open ik hier ook een topic over omdat ik zeker weet dat veel meiden dit willen weten ..en dan betekend het niet dat ik een carriereswitch heb gedaan naar kapster en reclame maak voor mezelf ...

18-12-2013, 00:10

Citaat door Mello:
Voor degene die zelf extensions hebben.. .waar hebben jullie het laten zetten? En zijn er nog meer die al bij http://www.beauty-queenz.nl zijn geweest?
Hier nog een keer!

In 2011 weer reclame aan het maken je duikt alleen op om reclame te maken!

18-12-2013, 00:11


05-01-2012 13:50




Onderwerp: weight care dieet
door Mello
Reacties:108Bekeken:4.503

Succes iedereen! Van mij is het nu de tweede...

Succes iedereen! Van mij is het nu de tweede dag.. Bij de etos was bijna niks meer te krijgen dus ik heb de 5 daagse mini uur gekocht plus 1 gratis.. dus kan er 10 dagen tegen aan hihi.
Gister ging...



Ja en hier ook ... ik moet je wat vertellen .. ik zit namelijk ook achter de producten van weightcare... doe ik er ook nog even bij !! pppfffff

18-12-2013, 00:12
als je nog even doorzoekt zie je ook nog berichten over kleding .. oa jane norman ... zit ik ook achter ... ik maak alleen maar reclame voor mezelf!!! Nu hopen dat het werkt . Groetjes Jane

18-12-2013, 00:14

Citaat door Mello:
Kijk maar even op haar site meid .. anders denken anderen dat ik reclame maak.. of stuur anders even een prive berichtje.

Lieve dames even voor de duidelijkheid .. als ik morgen een goede kapster weet die heel goed krullen kan knippen .. ik heb krullen en bijna niemand weet hier mee om te gaan ... dan open ik hier ook een topic over omdat ik zeker weet dat veel meiden dit willen weten ..en dan betekend het niet dat ik een carriereswitch heb gedaan naar kapster en reclame maak voor mezelf ...
Ja tuurlijk je komt sinds 2010 alleen reclame maken voor "iemand die je kent"
Sluipreclame maken voor je zelf en andere voor de gek proberen te houden dat die wrapgedoe bij jou oohzoo goed geholpen heeft.