Bekijk volle/desktop versie : dokter corrie

13-12-2013, 11:36
Hallo allemaal

Ik kijk net school tv jeugd journaal en komt die dokter Corrie
Weer voorbij en wat is dat voor een programma joh
Echt mongolisch gewoon en dat krijgen onze kids gewoon te zien

Er waren toch petities getekend en je hoort er niks meer over.

Weet iemand of er nog wat mee gedaan is

13-12-2013, 11:41

De petitie is aangeboden aan de Tweede Kamer, het wordt niet uit het Schooltv gehaald dus ouders moeten zelf naar de school stappen om afspraken te maken.

13-12-2013, 11:44
Ze gaan het voorlopig niet wijzigen. SchoolTV heeft de opdracht gehad om seksuele opvoeding te integreren in hun meest bekeken programma.

Anderzijds als je je kind gewoon goed opvoedt. Hem/Haar vertelt dat die diens ogen af moet wenden bij 'vieze' beelden en benadrukt dat seks voor het huwelijk niet toegestaan is. Dan hoef je je nergens zorgen over te maken. Op die leeftijd (groep 6 t/m groep 8) kunnen ze heel goed voor zichzelf nadenken.

13-12-2013, 11:46
Moge Allah deze schandalige ....../@$;#&!/# eeuwig straffen ameen.

je kan in ieder geval een du3a doen op deze mooie vrijdag zowel.voor alle moslim kinderen als voor die /&!&!:#;!!!&
en idd een afspraak met school waar je kinderen "onderwijs" genieten

13-12-2013, 11:54

Dit meen je niet. Ik heb ook aangegeven op school dat ik mijn dochter zelf
Onderwijs als zij de leeftijd heeft bereikt wanneer ze dat hoort te weten.
Die directrice gaf als tegen argument van ja er zitten meer kidz die moslim
Zijn in de klas en die vinden van niet dus je dochter moet gewoon met de klas meedoen.
Ik heb het ook met de ouders besproken en echt sommige ouders weten niet
Eens dat hun kidz dit kijken en ze geven aan dat het normaal is en goed is dar
S
Dat ze worden onderwezen hierin.

Subhana allaah geen woorden voor

Allaah iehdie ma ga laak

13-12-2013, 11:57
Volgens mij weet niet elke ouder wat school tv inhoudt, laat staan dokter Corrie
Wat jammer is, elke ouder dient grip te hebben op wat haar of zijn kind te zien krijgt op school.

13-12-2013, 12:08

Citaat door BabyBlue:
Volgens mij weet niet elke ouder wat school tv inhoudt, laat staan dokter Corrie
Wat jammer is, elke ouder dient grip te hebben op wat haar of zijn kind te zien krijgt op school.
sorry maar begrijp dan gewoon dat die het allemaal te druk hebben met navolgende zaken en meer

hoe begroet jij je man als die binnenkomt?
hoe ga jij om met je schoonzusjes?
Hou je kinderen thuis met de kerst en sinterklaas viering. ..

Etc. Etc.

13-12-2013, 12:09

Citaat door BabyBlue:
en dit is nog kwalijker dan dokter corrie zelf dat ze niet weten wat hun kinderen op school allemaal krijgen en zien

13-12-2013, 12:19

Citaat door boubou:
Dit meen je niet. Ik heb ook aangegeven op school dat ik mijn dochter zelf
Onderwijs als zij de leeftijd heeft bereikt wanneer ze dat hoort te weten.
Die directrice gaf als tegen argument van ja er zitten meer kidz die moslim
Zijn in de klas en die vinden van niet dus je dochter moet gewoon met de klas meedoen.
Ik heb het ook met de ouders besproken en echt sommige ouders weten niet
Eens dat hun kidz dit kijken en ze geven aan dat het normaal is en goed is dar
S
Dat ze worden onderwezen hierin.

Subhana allaah geen woorden voor

Allaah iehdie ma ga laak
exact hetzelfde meegemaakt. De twee andere moslimouders bij mijne op school vonden het ook geen enkel probleem. Gelukkig draait het op onze school niet meer.

13-12-2013, 12:34
En op welke manier het gegeven wordt is walgelijk, mijn dochtertje is negen en
Zei mama ik deed mijn ogen dicht omdat ik het walgelijk vond ik hoef
Die dingen niet te weten is gewoon vies en ik vind niet fijn dat ik wordt
Gedwongen om te kijken naar iets wat ik vies vind

13-12-2013, 12:40

Citaat door nisrineke22:
en dit is nog kwalijker dan dokter corrie zelf dat ze niet weten wat hun kinderen op school allemaal krijgen en zien
x. Daarom moet je blijven praten met je kinderen
En de dag doornemen en vragen wat ze op school hebben geleerd

13-12-2013, 12:52
Dan haal je haar van school tijdens dat uurtje sex programma.. En na afloop mag ze weer de klas in. Heel simpel. Ti's toch Haram
In onze Deen om naar zulk ranzigheid te kijken.. Je ogen worden later gestraft in het hiernamaals ..

13-12-2013, 12:58

Citaat door nisrineke22:
Dat is inderdaad heel kwalijk.

13-12-2013, 13:04

Citaat door Nina_love:
Dan haal je haar van school tijdens dat uurtje sex programma.. En na afloop mag ze weer de klas in. Heel simpel. Ti's toch Haram
In onze Deen om naar zulk ranzigheid te kijken.. Je ogen worden later gestraft in het hiernamaals ..
Of je hamert er gewoon op dat het kind bij zoen/sexscenes of de klas uitgaat of de ogen afwendt.

13-12-2013, 13:13

Citaat door Strandjutter:
Of je hamert er gewoon op dat het kind bij zoen/sexscenes of de klas uitgaat of de ogen afwendt.
Moeten ouders eerst op de hoogte zijn ipv zich hier te verkneukelen om een goor filmpje dat gisteren hier geplaatst is.