Bekijk volle/desktop versie : Pffffffffffffffffffffff



Pagina's : [1] 2

12-12-2013, 20:44
Die neppe Bianca ook.
Ik wilde echte terug!

12-12-2013, 20:56


Echt hé!!! De echte Bianca is zooo veel beter in haar acteren.Je leeft gewoon helemaal mee in haar verdriet . Deze welou!

12-12-2013, 21:00

Citaat door chameliaaa:
Echt hé!!! De echte Bianca is zooo veel beter in haar acteren.Je leeft gewoon helemaal mee in haar verdriet . Deze welou!
Ja precies. ik voel het gewoon ook niet bij deze.
ze komt ook niet meer terug helaas.

12-12-2013, 21:02

Citaat door DiepOngelukkig_:
Ja precies. ik voel het gewoon ook niet bij deze.
ze komt ook niet meer terug helaas.
Waarom komt ze niet meer terug?

12-12-2013, 21:02



Citaat door DiepOngelukkig_:
Ja precies. ik voel het gewoon ook niet bij deze.
ze komt ook niet meer terug helaas.
Neeee dat meeen jee nieee

Nou ja zeg dan is gtst helemaal niks meer aan
Ik vond haar juist altijd zo geweldig

12-12-2013, 21:05
Volgens mij niet toch? er staat toch dat de rol van Bianca is overgenomen door die neppe Bianca vanaf heden?
Blijkbaar komt ze niet meer terug..

12-12-2013, 21:09

Citaat door DiepOngelukkig_:
Volgens mij niet toch? er staat toch dat de rol van Bianca is overgenomen door die neppe Bianca vanaf heden?
Blijkbaar komt ze niet meer terug..
Jawel joh had vernomen dat zij gewoon binnen een bepaalde tijd haar rol overneemt totdat Bianca terugkomt. Hoop ik tenminste.
Kun je voor me een verse, koude sap overhandigen?

12-12-2013, 21:13

Citaat door Psychich:
Jawel joh had vernomen dat zij gewoon binnen een bepaalde tijd haar rol overneemt totdat Bianca terugkomt. Hoop ik tenminste.
Kun je voor me een verse, koude sap overhandigen?
Oh nou ik hoop het maar, zij verpest deze scenes tussen haar en anton, het zou nu juist heel spannend moeten zijn. Maar ik voel m niet man.

zie ik eruit als een ober?

12-12-2013, 21:16

Citaat door DiepOngelukkig_:
Oh nou ik hoop het maar, zij verpest deze scenes tussen haar en anton, het zou nu juist heel spannend moeten zijn. Maar ik voel m niet man.

zie ik eruit als een ober?
Klopt was echt gaar om te kijken je zag geen emotie niks en waarom zei ze niet van Ja anton is WEER vreemdgegaan?
Echt jammer, maar Bianca is sowieso top daar en zij is zo droog.

Nee meer als een liefdadigheidswijf, dus.. wil je?

12-12-2013, 21:17
Ja de oude bianca had helemaal hysterisch gedaan, deze kijkt nog lief als ze boos doet

12-12-2013, 21:20

Citaat door Psychich:
Klopt was echt gaar om te kijken je zag geen emotie niks en waarom zei ze niet van Ja anton is WEER vreemdgegaan?
Echt jammer, maar Bianca is sowieso top daar en zij is zo droog.

Nee meer als een liefdadigheidswijf, dus.. wil je?
Ik vind die jannine zo grappig ze is alleen maar bezig met Ludo. toen ze hoorde julia is vreemdgegaan met anton: was voor haar gelijk zo een moment.
Zag je die laatste oogcontact tussen haar en ludo net? was wel spannend he..


Laat me, ik ben ziek.

12-12-2013, 21:21

Citaat door Vanilla_Flower:
Ja de oude bianca had helemaal hysterisch gedaan, deze kijkt nog lief als ze boos doet
Misschien moeten we nog gewoon wennen aan deze nepperd

12-12-2013, 21:22


Heeft ze nou die anton eruit geschopt? Wat haat ik die kerel zeg

12-12-2013, 21:22
Juist nou had die oude Bianca, Bianca moeten spelen. Ze is er op het verkeerde moment uitgegaan.. deze kan echt niet acteren.

12-12-2013, 21:24

Citaat door DiepOngelukkig_:
Ik vind die jannine zo grappig ze is alleen maar bezig met Ludo. toen ze hoorde julia is vreemdgegaan met anton: was voor haar gelijk zo een moment.
Zag je die laatste oogcontact tussen haar en ludo net? was wel spannend he..


Laat me, ik ben ziek.
Haha Ja meskina Janine wil hem gewoon terug en hen horen ook gewoon bij elkaar. Ik vraag me af wanneer het moment komt waarbij hij er achterkomt dat al die tijd zijn zus gewoon diegene was die alles verziekte, Of komt dat stukje nooit meer

Oke jammer, ik heb namelijk heel erg dorst..

Pagina's : [1] 2