Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een probleem..



Pagina's : [1] 2 3

12-12-2013, 00:55
Dit is een veelvoorkomend probleem bij mij, subhana Allah

Telkens wanneer ik een dame leer kennen, en uiteindelijk de stap wil nemen om te trouwen knap ik af op haar of er komt iets tussen. Dit is al bij meerdere dames gebeurd en het lijkt geen toeval meer.

Ik heb er dan geen zin meer, bedenk smoesjes om er onderuit te komen, en verbreek het contact.

Ik spreek bewust nooit af met hun.

Jullie enig idee


jazakoumou Allahou ghairan

12-12-2013, 00:57


Heb je geld gespaart, heb je eigen woning heb je fulltime baan..?

12-12-2013, 01:08
I got 99 problems, but a bitch ain't one.

12-12-2013, 01:11

Citaat door monotone:
Dit is een veelvoorkomend probleem bij mij, subhana Allah

Telkens wanneer ik een dame leer kennen, en uiteindelijk de stap wil nemen om te trouwen knap ik af op haar of er komt iets tussen. Dit is al bij meerdere dames gebeurd en het lijkt geen toeval meer.

Ik heb er dan geen zin meer, bedenk smoesjes om er onderuit te komen, en verbreek het contact.

Ik spreek bewust nooit af met hun.

Jullie enig idee


jazakoumou Allahou ghairan
Nooit?

12-12-2013, 01:31



Citaat door 3ienoena:
Nooit?
Never :-)

12-12-2013, 01:40

Citaat door monotone:
Never :-)
Hoe leer je ze dan kennen?
Via het net?

12-12-2013, 01:43
begrijp er niks van hhhhhhhhhhh.

12-12-2013, 01:48

Citaat door 3ienoena:
Hoe leer je ze dan kennen?
Via het net?
School , via-via

12-12-2013, 01:53

Citaat door monotone:
Dit is een veelvoorkomend probleem bij mij, subhana Allah

Telkens wanneer ik een dame leer kennen, en uiteindelijk de stap wil nemen om te trouwen knap ik af op haar of er komt iets tussen. Dit is al bij meerdere dames gebeurd en het lijkt geen toeval meer.

Ik heb er dan geen zin meer, bedenk smoesjes om er onderuit te komen, en verbreek het contact.

Ik spreek bewust nooit af met hun.

Jullie enig idee


jazakoumou Allahou ghairan
Bindingsangst?
Maak een goed plan, bedenk je wat je wilt. Droom er samen over voor je het vraagt.
Zet door.

12-12-2013, 10:48
Dat is geen probleem dat zijn volgens mij de helft van de mannelijke bevolking.

Je moet jezelf aanleren om door te zetten hoeft niet per de alleen op vrouwelijke vlak te zijn.
Of misschien heb je een dame leren kennen die het waard zou zijn.

Er zijn verschillende oorzaken , oplossingen voor je probleem.
De enige die ze kan oplossen ben je zelf want je weet zelf wel waarom je niet door zet.
Bewust of onbewust.

12-12-2013, 14:38
Wacht gewoon totdat je die ene tegenkomt die je hart echt veroverd. Je hoeft toch niet perse te trouwen nu. Bouw je leven op en geniet, het komt als het moet en zo niet dan niet.

12-12-2013, 14:43
Hetzelfde "probleem" heb ik ook. De gedachte alleen om samen met een man alleen te zijn.
Daar krijg ik gelijk een benauwend gevoel, hartkloppingen en een afkeer van.
Heb het nagevraagd wat het zou kunnen zijn. Ik kreeg alleen onzin verhalen te horen, zoals: misschien heb je el 3ain op gelopen.. Blablaa
Heel af en toe raast er een gedachte door mijn hoofd, dat er een angst is gecreërd door al die huwelijks problemen van horens..
Ik weet het niet..

12-12-2013, 15:03



Citaat door Petrus:
Bindingsangst?
Maak een goed plan, bedenk je wat je wilt. Droom er samen over voor je het vraagt.
Zet door.
deze man wat hij eruit gooit:hihi

helemaal in die bollywood hype zkr

12-12-2013, 15:16
Bindings angst vind ik echt belachelijk.
Als wij al die westerse psychologische theorieën gaan volgen, en dan ook nog door worden verwezen naar een psycholoog.
komen wij nooit verder. De beste oplossing is gewoon doea te doen bij Allah.
Allahu a'lem..

12-12-2013, 15:56

Citaat door tamazicht24:
deze man wat hij eruit gooit:hihi

helemaal in die bollywood hype zkr
Jij wou zeggen dat je mond naar elkaar brengen en dan voor je elkaar raakt beginnen te zingen en dansen niet normaal is!!! Dat kan wel verklaren waarom mensen zo vreemd naar me kijken op het station

Pagina's : [1] 2 3