Bekijk volle/desktop versie : koffietijd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

11-12-2013, 20:14
De kids liggen in bed, tafel afgeruimd, de vaat is klaar. Kleine opruimbeurt. Eindelijk rust, plof op de bank..

Wanneer drinken jullie je laatste kopje koffie?

11-12-2013, 20:17


Als de kinderen in bed liggen inderdaad en in de ochtend als ze naar school zijn, ik kan dan zo genieten van een heerlijk kopje koffie of cappucino

11-12-2013, 20:18

Citaat door sunset:
Als de kinderen in bed liggen inderdaad en in de ochtend als ze naar school zijn, ik kan dan zo genieten van een heerlijk kopje koffie of cappucino
Ik wacht ook altijd op het moment dat ik ALLEEN ben, met hen geniet ik nooit van mijn koffie. haha

11-12-2013, 20:19
Heerlijk, even een moment voor jezelf voor mij met een kopje thee erbij ben niet zo´n koffie drinker.

11-12-2013, 20:20



Citaat door MamaVanM:
Ik wacht ook altijd op het moment dat ik ALLEEN ben, met hen geniet ik nooit van mijn koffie. haha
ik ook niet want dan ligt het op de grond

11-12-2013, 20:21
Volgens mij kijkt iedere moeder uit naar het moment dat de kids in bed liggen

11-12-2013, 20:21
Ik geniet ook altijd van mijn bakkie als zij in bed liggen. Heerlijk nu heb ik alle tijd voor mijn zelf. Ik heb vandaag een latte hazelnut nescafe geprobeerd en wat een heerlijke bakkie... Is echt voor herhaling vatbaar.

11-12-2013, 20:22
ik wordt echt wakker met koffie kan niet zonder gewoon echt een grote mok sochends, soms in de middag en in de avond na het eten opruimen en inderdaad als de kids in bed liggen anders kan ik echt niet genieten welke koffie drinken jullie ik drink die rode zak Senseo welke is ook lekker?

zit nu trouwens aan de thee maar heb daarvoor koffie gedronken earl grey ook lekker, vind het lekker heb ook groene thee, aardbeien thee voor de kids en gewone thee

11-12-2013, 20:22

Citaat door moslima2010:
ik ook niet want dan ligt het op de grond
hahaha, zelfs eten doe ik liever alleen, mar dat kan helaas niet . Ken je dat? Je staat de hele tijd in de keuken en tussendoor stressen met de kinderen, die wil dat en die wil dit. En dan zit je eindelijk aan tafel, wil je die lepel naar je mond brengen en denk je a sidi rabi eindelijk food heerlijk en dan laat eentje een bord salade vallen of een glas met drinken en dan ben je weer aan het opruimen, die hap gaat trouwens terug naar het bord. Sinds ik me tweede heb, weet ik nooit meer wat ik gegeten heb. Ik eet niet bewust.

11-12-2013, 20:23
Is het zo erg?


11-12-2013, 20:23

Citaat door S_1012:
Volgens mij kijkt iedere moeder uit naar het moment dat de kids in bed liggen
zo ander ik wel..hemdolilah

11-12-2013, 20:23
ik heb best wel trek in. misschien ga ik een kopje maken. maar ben bang dat ik straks niet kan slapen.

11-12-2013, 20:24



Citaat door S_1012:
Volgens mij kijkt iedere moeder uit naar het moment dat de kids in bed liggen

Citaat door san_rayane:
Ik geniet ook altijd van mijn bakkie als zij in bed liggen. Heerlijk nu heb ik alle tijd voor mijn zelf. Ik heb vandaag een latte hazelnut nescafe geprobeerd en wat een heerlijke bakkie... Is echt voor herhaling vatbaar.
haha zeker!
Hoe laat gaan jullie kinderen naar bed?

11-12-2013, 20:24

Citaat door MamaVanM:
Ik wacht ook altijd op het moment dat ik ALLEEN ben, met hen geniet ik nooit van mijn koffie. haha
Haha ik moet ook echt alleen zijn en het moet stil in huis zijn

11-12-2013, 20:24

Citaat door hallo0hallo:
Heerlijk, even een moment voor jezelf voor mij met een kopje thee erbij ben niet zo´n koffie drinker.
heerlijk haha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8