Bekijk volle/desktop versie : Klaar met drie verschillende opleidingen en nog steeds werkloos.



Pagina's : [1] 2

11-12-2013, 16:55
[ What can i do? Uitzendbureau komt alleen met die gare bedrijven met gare contracten ]

11-12-2013, 17:09


Dat is echt lastig, in shaa Allah vindt je gauw werk geef de hoop niet op!

11-12-2013, 17:56

Citaat door Marvelous.:
[ What can i do? Uitzendbureau komt alleen met die gare bedrijven met gare contracten ]
Lastig, hoop niet dat je echt 3 totaal verschillende opleidingen hebt gedaan.. want dat is een teken (voor hun) dat je niet weet wat je wil.

Tip: lijntjes warm houden, kies een aantal werving- en selectiebureau's/detacheerders (geen uitzendbureau's!!) die van tijd tot tijd aanbieden waar jij naar opzoek bent. En probeer daarmee een soort van band op te bouwen, bijv. elke week even bellen of even langsgaan. En zeker niet meteen opgeven als je 1 keer bent afgewezen, maar probeer dan juist aan te geven dat je het jammer vind en graag wil weten hoe en wat er wel bij je zou passen (wat ze aanbieden).

11-12-2013, 18:17

Citaat door Marvelous.:
[ What can i do? Uitzendbureau komt alleen met die gare bedrijven met gare contracten ]

Haat je leven. Sorry man. Dat is echt fuck tape

11-12-2013, 19:20



Citaat door CFO:
Lastig, hoop niet dat je echt 3 totaal verschillende opleidingen hebt gedaan.. want dat is een teken (voor hun) dat je niet weet wat je wil.

Tip: lijntjes warm houden, kies een aantal werving- en selectiebureau's/detacheerders (geen uitzendbureau's!!) die van tijd tot tijd aanbieden waar jij naar opzoek bent. En probeer daarmee een soort van band op te bouwen, bijv. elke week even bellen of even langsgaan. En zeker niet meteen opgeven als je 1 keer bent afgewezen, maar probeer dan juist aan te geven dat je het jammer vind en graag wil weten hoe en wat er wel bij je zou passen (wat ze aanbieden).
Ik sluit me hier volkomen bij aan.

11-12-2013, 19:34
Wat had je dan verwacht, dat zodra je klaar was er topbedrijven met topsalarissen voor je in de rij staan?
Allereerst het is crisis en daarnaast je hebt niks aan ervaring, gewoon onderaan beginnen zoals ieder nuchter persoon doet.

11-12-2013, 19:38

Citaat door SpeakUp:
Wat had je dan verwacht, dat zodra je klaar was er topbedrijven met topsalarissen voor je in de rij staan?
Allereerst het is crisis en daarnaast je hebt niks aan ervaring, gewoon onderaan beginnen zoals ieder nuchter persoon doet.

11-12-2013, 19:42
Ik ben momenteel ook op zoek naar een baan maar ik schrijf mij niet in bij uitzendbureau's. Ik vind werving en selectie bureau's veel beter, ik heb ook heel goed contact met een aantal bureau's die ik ook af en toe zomaar bel. Ik ben ook actief op linkedin, jouw netwerk weet het beste wat jij kan want meestal bestaat het uit mensen met wie jij samen hebt gewerkt.

Als je wil kun je mij pm'en, wellicht kan ik je wat tips geven op het gebied waar jij werk zoekt.

11-12-2013, 19:45
Vervelend.. In Shaa Allah zal je snel een baan vinden en wordt je ook aangenomen.

11-12-2013, 19:52
Kom je uit Rotterdam?

11-12-2013, 19:58
Ik welke sector zoek je werk?

11-12-2013, 20:03
Gewoon crimineel worden

11-12-2013, 20:36


Zelfstandige worden

11-12-2013, 21:02
Wat versta je onder een 'gaar' contract? En waar ben je naar op zoek?

12-12-2013, 01:14

Citaat door rustige_meisje:
Dat is echt lastig, in shaa Allah vindt je gauw werk geef de hoop niet op!
In Shaa Allah

Citaat door 3akla:
Dan blijft er maar 1 ding over wat je kan doen...
What ever.

Citaat door CFO:
Lastig, hoop niet dat je echt 3 totaal verschillende opleidingen hebt gedaan.. want dat is een teken (voor hun) dat je niet weet wat je wil.

Tip: lijntjes warm houden, kies een aantal werving- en selectiebureau's/detacheerders (geen uitzendbureau's!!) die van tijd tot tijd aanbieden waar jij naar opzoek bent. En probeer daarmee een soort van band op te bouwen, bijv. elke week even bellen of even langsgaan. En zeker niet meteen opgeven als je 1 keer bent afgewezen, maar probeer dan juist aan te geven dat je het jammer vind en graag wil weten hoe en wat er wel bij je zou passen (wat ze aanbieden).
Dank je wel!!

Citaat door okselhaar:
Haat je leven. Sorry man. Dat is echt fuck tape
Klopt

Pagina's : [1] 2